41

821 55 195
                                    

Kağan

Polisler gelip adamları almıştı. Biz de ifade vermek için karakola gitmiştik. İfadelerimizin alınmasının ardından karakoldan ayrıldık. Polisler her ihtimale karşı bir süre şehir dışına çıkmamamız gerektiğini söylediler.

Dışarı çıkıp derin bir nefes aldım. Saatlerdir içeride bunalmıştım. Kolumu yanımda yürüyen yanık tenli sevgilim omzuna atıp kafasını göğsüme bastırdım. "Ulan esmer , bir karakollara düşmediğimiz kalmıştı."

"Gören duyan da ahlâk masası işlettiğimiz genel evi bastı sanacak."

"Benzetmene tüküreyim." Gülerek yanağından bir makas aldım. Sırıtarak makas aldığım elimi tutup ,elimin üstünü öptü. Arabaya gelmiştik. O sırada telefonum çaldı. Arabaya yaslanıp telefonumu çıkardım. Arayan ismi görünce yüzümü buruşturdum.

"Eyvah ! Annem arıyor. Kadın meraktan çatlamıştır. Bir sürü cevapsız arama var." Okan da yanıma yaslanıp kulağını telefona dayadı. Dudaklarımı oynatarak "Meraklı." dedim.

Omuzlarını silkerek gülümsedi. Tekrar kulağını telefona dayadı.

"Anne?"

"Oğlum , neredesin sen? Ulaşamıyorum kaç saattir."

"Anne ,şey... Karakoldaydık."

"Allah'ım , yarabbim. Ben nerelere gideyim şimdi! Arabayla birini mi ezdin yoksa."

"Hayır anne. Bir dak-"

"Trafikte kavga ettin ,birini mi yaraladın? Genç yaşta hapislere mi düşeceksin sen."

"Anne!"

Nidama rağmen annem konuşmaya devam ederken Okan kahkahalara boğulmuştu.

"Oğlum doğru söyle. Uyuşturucu mu satıyordun? Neyini eksik ettim senin ben?"

"Anne! Bir dinle." Okan hâlâ gülüyordu. Onun bu hâline sırıtarak kafamı salladım. Annemle konuşmaya devam ettim. "Bir şey yapmadım. Temizim ve masumum. Bir cinayete şahit olduk. Onun için ifade verdik. Şimdi de eve geliyoruz."

"Oldunuz mu? Kim var yanında?"

"Okan ile birlikteyim."

"He , iyi o zaman. Başınıza iş gelmemiştir."

"Anne , oğluna iki saat yapıştırmadığın etiket kalmadı. Okan'ın adını duyunca mı rahatlıyorsun. Sen beni yetimhaneden çalmadığına emin misin?"

"Oğlum kudurdun mu? O ne demek öyle. Bizzat kendim doğurdum. Kaşını, gözünü benden almışsın zaten. Hiç aynaya bakmıyor musun?"

"Kendin gibi sarı çocuk çalmış olabilirsin. Ne malum beni çalmadığın? Eğer evlatlıksam , şimdi söylemenin tam sırası. Beni bu kadar gömdükten sonra hiç şaşırmam. Hatta kolay kabullenirim."

"Neriman Teyze'ne bir sorayım. Acaba seni aldırmak için geç mi yoksa hâlâ vaktimiz var mı?"

"Neriman Teyze ne alaka ya?"

"Senin doğum doktorun ya kendisi."

"Off anne ya. Ben de ciddi ciddi dinliyorum. Kapatıyorum ben. Eve geliriz birazdan."

"Tamam , dikkatli sür."

***

"Daha ne kadar güleceksin?" Gözlerimi yana devirerek Okan'a baktım. Gözümü yoldan ayırmamaya özen gösteriyordum.

"Hayatım , annen çok kafa kadın ama ben ne yapayım."

Onun bu hâline sırıttım. "Gevşek pezo seni. Geç bakalım dalganı."

ADAMIM (GAY) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin