Kağan
Annem çıktıktan sonra eğilip yatağın altına baktım. Okan ile göz göze geldik. Hâlini görünce sırıttım. Ağzımı elimle kapattım.
"Lan bakacağına yardım etsene çıkayım buradan."
Söylenerek elini uzattı. Elini tutup çıkmasına yardım ettim. Gülmemi daha fazla içimde tutamadım. Kahkahayı patlattım.
"Aşkım beni affet. Ama başka çarem yoktu." Kahkaham gülme krizine dönüştü.
Okan ayağa tamamen kalkıp üstünü başını silkti.
"Sorarım bunu sana ben." Kaşlarını çatmış olmasına rağmen gülmeme dayanamayıp o da sırıttı. Sonra aniden parmaklarını belime koyup beni gıdıklamaya başladı. Kahkahalar atarak kendimi yatağa bıraktım. Beni gıdıklamaya devam etti. Gülmekten konuşamıyordum. Aynı anda o da gülüyordu.
"Dur aşkım lütfen. Yalvarırım. Çatlayacağım. Dur."
Son dediğimle kıkırdayarak kendini yanıma attı. Kolunu açıp ona doğru gitmem için beni eliyle çağırdı. Kafamı göğsüne koydum. Arkadaki eliyle saçımı okşadı.
"Sevişme yarım kaldı sarışın."
"Olsun esmerim. Başka zaman yerim seni."
"O zamana ben seni yemezsem , yersin." Kıkırdadı.
"Lan daha benim üstte olmam gereken iki sevişme var." Kafamı kaldırıp ona baktım. Göz kapaklarını aşağı indirerek sırıtan hâlini görünce dudaklarım kıvrıldı.
"Gazozcu seni. Yat göğsüme birbiri için atan kalplerimizin ritmini dinleyelim."
Tekrardan kafamı indirerek Okan'ın göğsüne koydum. Gözlerim ağırlaşmaya başladı. Usul usul saçımı okşayan eli yavaşladı. Elimi onun vücudunda gezdirirken elim aletine çarpınca içinde bulunduğumuz durumu anca idrak edebildim. Aniden yataktan sıçradım.
"Okan! Kalk lan kalk! Aşkım kalk!" Derin uykuya çoktan geçmişti bile. Sabah annemin bizi basma ihtimaline karşın kıyafetlerini giymesi gerekiyordu. Uyanmadığı için onu daha fazla sarsmaya kıyamadım. Eşyalarını yerden alıp önce iç çamaşırını iki bacağından geçirdim. Tam kalçasına oturana kadar yukarı çektim. Kalçasını avuçlamadan edemedim.
"Latin götüne yandığım. Nasılda dolgun."
Kendi kendime fısıltı ile söylendim. Pantolon ile rahat uyuyamaz diye dolabımdan bir eşofman alıp yanına döndüm. Eşofmanı bacaklarından geçirip kalçasına kadar çıkardım.
"Adamın alt bedeninin yarısı götten ibaret. Bu nasıl bir göt ısırmadan edemem ki."
Eğilip kalçasına sert bir ısırık bırakınca acı inleyerek gözlerini araladı. Göz kapaklarını aşağı doğru indirerek mahmur bir bakış attı.
"Aşkım acıdı ya."
Kalçasını avcu içi ile ovaladı. Daha sonra yatakta yan dönerek elini başının altına koyarak cenin pozisyonunda uyumaya devam etti. Önce odanın kapısını kilitledim. Ani baskına karşı önlem almalıydım. Sonra üstümdeki pantolondan kurtulup rahat bir şort giydim. Esmerimin arkasından sarılarak yatağa yerleştim. Bacaklarımı dizlerimden bükerek onun kalçasının altındaki boşluğa yerleştirdim. Boştaki kolumu göğsüne doladım. Homurdanarak elimi tutup avcumun içinden öptü. Elimi kendi elinin arasına alarak başının altına soktu. Tebessüm ederek gözlerimi kapattım. Huzuru öyle derin hissediyordum ki , bu şekilde yıllarca uyuyabilirdim.
***
Gözlerimi araladığımda yanımdaki boşluk dikkatimi çekti. Diğer tarafa dönünce ayna karşısında çıplak kalçasına bakan sevgilimi görünce sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...