Kağan : Okancığım.
Okan : (görüldü)
Kağan : Çocuklaşma istersen. Kısas yapma bana. Çok sinirliydim.
Okan : Bana ne olum. Ben bu görüldü atmayı sana yedireceğim demedim mi?
Kağan : Ee ne yapacaksın?
Okan : Görürsün aslanım.
Kağan : Ne yapacaksın lan sen?
Okan : Yapıyorum zaten.
Kağan : Nasıl?
Okan : Durumuma bak.
Kağan : Senin ızdırabınla çiftleştirim çocuk. Çek elini o çocuğun omzundan.
Okan : Neden yapayım bunu? Senden emir mi alacağım?
Kağan : Bilerek yapıyorsun. Beni delirtmek için. Ama sana istediğini vermeyeceğim. Ne bok yersen ye.
Okan : Sen ye lan boku. Hadi yürü boyunun ölçüsünü görelim.
Kağan : S...tir oradan.
Okan : (görüldü)
Kağan : Görüldü demek 😁
Okan : Yedirsene bana görüldüleri
Kağan : Rahat bıraksana beni.
Okan : (görüldü)
***
Kağan
Okan'ın paylaştığı duruma tekrar tekrar baktıktan sonra telefonu sinirle yatağa fırlattım. Sevgilim değildi ama başkası ile samimi olması beni delirtiyordu. Böylece oturup bekleyemezdim. Hızlıca gardıroba yöneldim. Üstümü başımı değiştirdim. Saçımı yapıp parfümümü süründüm. Son kez kendime aynada baktım. Evin anahtarını alıp annemin araba anahtarlarını da cebime attım.
***
Arabayı durdurduğumda Okan'ın durum paylaştığı gece kulübünün önündeydim. Arabadan inip girişe yöneldim. İçeri girdiğimde yüksek sesten dolayı yüzümü buruşturdum. Gözlerimle sağdan sola içeriği tarayarak Okan'ın bedenini aradım. Önüme çıkan dans eden bedenleri ittirerek biraz ilerledikten sonra barın önündeki yüksek sandalyelerde oturan esmer tenli çocuğu gördüm. Karşısında oturan kişiye gülerek bir şeyler anlatıyordu. Yanına vardığımda beni fark etmesiyle yüzündeki gülümseme soldu.
"Okan biraz konuşabilir miyiz?"
"Söyle dinliyorum." Sesinden anladığım kadarıyla hafif sarhoş olmuştu.
"Yalnız konuşabilir miyiz?" Yüksek sesten dolayı bağırarak konuşuyordum.
"Konuşuyorsan burada konuşalım yoksa beni rahat bırak." dedi gevşek bir şekilde. Arkasından yüzüne yerleştirdiği alaycı gülümseme bile kalbimi şenlendirmişti.
"Kalk! Benimle geliyorsun. Yalnız konuşacağız." Kolundan tutup onu kendime çektim. Sarhoş olmasının etkisiyle serbest duran bedenini bana doğru bıraktı.
Onu kendimi çekmem ile birlikte göz göze geldik. Bir süre bakıştık. Kaşlarını çattı. Kolunu elimden kurtardı. "Sen sıktın ama. Kibar olmaya çalışıyorum ama tepeme çıkıyorsun. S...tir git başımdan."
Tekrardan yerine otururken karşısındaki çocuk bana dönerek konuştu. "Birader çocuk seninle konuşmak istemiyor. Aptal mısın sen?"
"Ne diyorsun lan sen!" Aniden yükselen sinirlerim nedeniyle çocuğun suratına sol yumruğumu geçirdim. Sandalye ile birlikte yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...