Kağan : Hadi nerede kaldın adamım
Okan : Geliyorum yavrum
Kağan : Gel yavruna 😏
Okan : Sen bir değişik oldun 😂
Kağan : Bozma keyfimi
Okan : Tamam bir şey demedim. Birazdan orada olurum.
Kağan : Tamam
Okan : (görüldü)
***
Okan eve yaklaştıkça heyecanının arttığını farketti. Bir kaç adım daha atıp durdu. Elini göğsüne koydu. Kendi kendine konuştu. "Olum ne oluyor bana? Heyecandan göğüs kafesim çatlayacak." Derin nefes alıp vererek yoluna devam etti.
Evin önüne geldiğinde zili çalıp bekledi.
"Kim o?" dedi Kağan.
Kağan'ın sesini duyunca dalıp gittiğini farkederek silkelendi esmer çocuk. "Okan! Yani ben."
"Hayret! Benim demedin." Sarışın çocuğun kıkırtısı duyuldu.
"Hadi artık aç kapıyı." Esmer çocuk içeri girip iki yanı çim olan beton yolda ilerledi. İç kapıya geldiğinde gözü balkona takıldı.
Balkona bakarken iç kapı açıldı. Sarışın çocuk kapıyı açıp tek omzu ile kapıya dayandı. "Balkonu dikizlemeye mi geldin yoksa içeri girecek misin?" Kağan'ın geniş gülümsemesi ile yutkundu esmer çocuk. Adımlarını hızlandırıp içeri kendini attı. Sarışın çocuk kapıyı kapatıp yürüdü. Okan da arkasından yürüdü.
Kağan kapıyı kapatıp merdivenlere yönelince esmer çocuk onu takip etti. Kağan'ın odasına çıktılar. İçeri girip kapıyı kapatırken sarışın çocuk bir adım öndeki esmeri sırtından tutup kendine çevirdi. Şaşkınlığını atamayan Okan dudaklarının üstünde Kağan'ın dudaklarını hisseder hissetmez karşılık verdi. Kağan onu çevirip sırtını kapıya dayadı. İkisi de tutku ile öpüşüyordu. Kağan elini Okan'ın ensesine atıp dilini ağzına soktu. Karşılığını alır almaz esmer çocuğun ağzına inledi. Esmer çocuk sarışını omzundan tuttu. Onu sertçe ittirerek yatağa götürdü. Sarışın çocuk sırtı yatakla buluşunca sırıtarak yeşil gözlerini esmer çocuğa dikti. Okan bakarken içinde kaybolduğu yeşillere kilitlenerek hızlıca tişörtünü çıkardı. Sarışının üstüne atladı. Derin öpüşmeye kaldıkları yerden devam ettiler. Sarışın bacaklarını açarak esmer çocuğun kendini bastırması için kalçasından çekti. Esmer çocuk sertliğini sarışının sertliğine bastırdı. Aynı anda boğuk inlemelerle birbirlerinin ağzına nefeslerini bıraktılar. Esmer çocuk kafasını geriye alarak Kağan'ın tişörtünü çıkarmasına yardım etti. Esmer çocuk sarışının çıplak bedenini süzdükten sonra boynuna dudaklarını bastırdı. Sarışın çocuk aldığı zevk ile inlerken Okan'ın saçlarına elini geçirerek iyice kendine bastırdı.
Esmer çocuk sarışının boynuna izler bırakarak göğsüne indi. Dudakları ile bir göğsünü emerken bir eli ile de diğer göğsünü okşuyordu. Okan dişleri ile Kağan'ın göğüs ucunu ezdi. Kağan uzun bir nida ile başını geriye attı. Aniden Okan'ı belinden tutup altına aldı. Sırıtarak koyu kahverengi gözlere baktı. Esmer çocuk gülüşünü genişleterek ona bakışları ile karşılık verdi. Kafasından tutup sarışın çocuğu göğsüne bastırdı. Sarışın çocuk dili ile göğüs uçlarını önce yalayıp sonra dişleri ile çekiştirdi. Sertliğini esmer çocuğun sertliğine bastırdı. Esmer çocuk bacaklarını sarışının beline doladı. Dudakları tekrardan birleşti. Tutkuları zirvedeydi. İki beden birbirini mıknatıs gibi çekiyordu.
Sarışın çocuk geriye çekilerek altındakilerden kurtuldu. Esmer çocuğun altındakilere de çekip çıkardı. Yataktan inip ayağa kalktı. Esmer çocuğun elini tutarak onu ayağa kaldırdı. İkisi de heyecandan titriyordu. Sarışın çocuk esmerin önünde eğilerek yeşil gözlerini yukarı kaldırdı. Esmer çocuğa bakarak onun sertliğini eline aldı. Gözlerini ondan ayırmadan sertliğini ağzına aldı. Esmer çocuk başını geriye atarak inledi. Ayakları yerden kesilmişcesine kalçalarını yatağa bıraktı. Sarışın çocuk onun sertliğini hızlıca yalarken esmer çocuk sarışının saçlarını özenle arkaya taradı. Onu kollarından tutup ayağa kaldırdı. Yatağa sırt üstü yatırıp üstüne uzandı. Önce göğsüne sonra karnına öpücükler bıraktı. Sarışın çocuğun kasıklarına kadar indi. Sertliğini eline alıp ucunu dudakları ile ıslattı. Sarışın çocuk dirseklerinin üstünde doğrulup onu izlemeye başladı. Esmer çocuk onun sertliğini ağzına alıp tamamını yalayarak sarışın çocuğun inlemelerinin odaya dolmasına sebep oldu.
Esmer çocuk alt tarafta işini bitirince sarışının dudaklarına çıktı. Sevişmeden öteye geçemiyorlardı. İkisi de aktif olduğu için birbirlerine altta olmayı sormaya bile cesaret edemiyorlardı. Öpüşme devam ederken sarışın çocuk kendini geriye çekerek fısıldadı. "Seni istiyorum."
Esmer çocuk anlamadığı için sordu. "Nasıl yani? Ne anlamda?" Heyecanı zirve yapmıştı. Sesi titriyordu.
Sarışın çocuk hızlı nefes alıp vermenin etkisi ile inip kalkan göğsüne aldırış etmeden cevap verdi. "Ne anladıysan o."
"Emin misin? Yani daha önce yapmadın bunu sonuçta? Yapmak zorunda değiliz" Okan ona gerçekten değer verdiği için canını yakmaktan çekiniyordu.
"Prenses değilim. O kadarına dayanırım. Sen istemiyor musun?" Sarışın yeşil gözlerini ondan kaçırdı.
Esmer çocuk heyecanla cevap verdi. "Çok istiyorum. Canın acırsa söyle." Sarışının üstünden aşağıya doğru ağır hareketlerle kayarak bacaklarını iyice açtı. Dilini deliğine götürüp ıslattı. Bunu bir süre yaparken parmakları ile onu alıştırıyordu. İşi bitince yerinde doğruldu. Sertliğini tükürüğü ile ıslattı. Sarışının bacak arasına yerleşti...
Kendilerini yatağa bıraktıklarında nefeslerini düzenlemeye çalıştılar. İkisi de önce tavana bakıp sonra birbirlerine baktılar. Okan ,sarışını belinden tutarak kendine çekti. Sarışın çocuk kafasını onun göğsüne bıraktı. Okan arkadaki eli ile baştaki elini sarışının belinde kenetleyerek onu sardı. Saçlarına öpücükler bıraktı.
Kağan kafasını kaldırıp dudaklarını uzattı. Esmer çocuk aynı şekilde karşılık verdi. Sarışın çocuk kafasını kaldırmadan konuştu. "Uyuyalım mı."
"Uyuyalım adamım." Okan burnunu Kağan'ın saçlarına daldırdı. Derin bir nefes çekerek kokusunu içine doldurdu. Gözlerini kapattı.
***
Bölüm notu yok 🙈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...