Kağan
Taksiciye parayı verip taksiden indim. Arka tarafa geçip taksinin kapısını açtım. Kafasını yan tarafına salmış bir şekilde uyuyan Buse'yi kollarından tutarak dışarı çıkardım. Tamamen kendinden geçtiği için onu dışarı aldığımda ayakları boşa çıktı. Hafifçe dizlerimi kırarak onu kollarından tamamen kavradım. Hafifçe sürükleyerek götürmeye çalıştım. Bu şekilde ilerleyemeyeceğimizi anlayınca onu tamamen kucağıma aldım. Apartmanın girişine gelip Okan'ın daire ziline bastım.
"Kim o?"
"Sevgilin."
"Hangisi?"
"Okan belanı zıplatırım. Sinir etme beni. Buse'yi zor taşıyorum zaten. Kapıyı aç."
Karşıdan bir kıkırtı geldi. "Aşkım tamam be. Sakn ol sarı kaplanım."
Kapı açılır açılmaz ayağımla itip içeri girdim. Asansöre yöneldim. Kız kucağımda olduğu için hafifçe eğilerek işaret parmağımla asansörü çağırdım. Kız taşıdıkça ağırlaşıyor gibiydi. Asansöre binip yukarı çıktım. Daire kapısı açık bir şekilde bekleyen sevgilim beni görür görmez sırıttı.
"Sırıt Okan sırıt. Az önce söylediğin şeyi yedireceğim sana."
Buse kucağımda bir anda kıpırdandı. Sarhoş ağzı ile gevşek gevşek konuştu. "Aaaaa , Okan mı? Nerede benim yakışıklım?" Bir elini parmağını kaldırıp havada çevirdi.
"Lan bu top atsan uyanmaz gibiydi. Adını duyunca nasıl açtı gözlerini. Vay zilli karı." diyerek söylendim.
Okan kendini tutamayıp kahkaha attı. "Tövbe tövbe karı kafayı fena takmış bana. Girin içeri hadi."
Kafamı sallayarak Okan'a baktım. "Girelim. Sonra da seninle görüşeceğiz." Sırıtışını tek elini ağzına götürerek kapattı.
İçeri girdikten sonra kızı salona götürüp koltuğa bıraktım. Okan Koltuğun tepesinde dikilip Buse'ye sırıtarak bakıyordu. "Zom olmuş lan bu."
Elinden tutup onu odaya sürükledim. Boşluğuna gelince sendeleyerek peşimden geldi. Odaya girip Okan'ı içeri savurdum. "Geç bakalım esmer. Hesap zamanı." Kapıyı kapatıp sırtımı kapıya yasladım. Kollarımı göğsümde bağladım.
Sırıttı. "Lan sarı kaplanım. Ne bu vahşilik. Tahrik ediyorsun." Aramızdaki mesafeyi kapatıp dibine kadar girdi. Tişörtümü iki eli ile yakasından tutup beni kendine çekti.
Dudaklarını dudaklarıma uzattığında kafamı çevirdim. "Sen önce şu diğer sevgililerini anlat bakalım."
Yüzündeki gülümseme kayboldu. "Aşkım şaka yapmıştım. Öpsene lan."
Boyu benden kısa olduğu için göz kapaklarımı indirerek ona baktım. "Öpsem mi?"
Yakamı sertçe çekerek dudaklarını dudaklarıma uzattı. Sertçe öptü. Geri çekilirken alt dudağımı çekiştirdi. "Ne demek lan öpsem mi? Öpeceksin tabii."
Bu tepkisine sırıttım. Elimden tutup beni yatağa sürükledi. Yatağa oturmam için beni hafifçe salladı. Oturduktan sonra bacaklarını açarak yüzü dönük şekilde kucağıma yerleşti. İki elini omuzlarıma atarak bileklerini ensemde birleştirdi. Ellerimi sırtına koydum. Kafasını omzuma yaklaştırıp boynuma öpücükler kondurdu. Daha sonra dilini kullanarak boynumu emdi. Aldığım zevk ile art arda inleyerek kafamı geriye attım. Açığa çıkan boynumun ön tarafına dudaklarını bastırdı. Çenemin altından başlayıp öperek dudaklarıma ulaştı. Dudaklarımız tekrardan birbirine kapandığında dilini ağzıma soktu. Ellerimi kalçalarına indirerek onu kendime bastırdım. İki eliyle omuzlarıma baskı yaparak yatağa yatmama sağladı. Derinlemesine öpüşürken kapının geriye doğru çarpması ile ayrıldık. Kafamızı kapıya çevirdiğimizde Buse sırtını kapının iç tarafına dayamıştı. Ayakta durmakta zorlanıyordu. Gözleri neredeyse kapalı gibiydi. Sevişmeyi böldüğü için kıza sinir olmuştum.
"Bir rahat yok mu senden ya." diyerek sitem ettim.
"Ulan bu bizi gördü mü acaba."
"Şunun tipine bak. Nasıl görsün. Görse bile bir halt hatırlamaz bu." Kıza ters ters baktım.
"Şunu götürüp yerine yatırayım." Okan ayaklanıp kıza doğru yürüdü.
Onu bileğinden tutup tekrar yatağa oturmasını sağladım. "Otur şuraya. Senin olduğunu anlarsa hiç uyumaz bu ayyaş. Ben götürürüm onu."
"Tamam lan kıskanç penguenim."
Ayağa kalkıp kıza doğru yürürken söylendim. "Bir rahat vermedin. Bıktım senden pis sarhoş." Okan'ın kıkırtısını duydum. Kızın kolunu omzuma atarak yürümesine yardımcı oldum. Onu salona bırakıp tekrardan Okan'ın odasına geldim. Kapıyı kapatıp kilitledim.
"Tekrardan gelse bile kapıda sızar kalır. Nerede kalmıştı?" Gülerek Okan'ın yanına gittim.
"En son dilim ağzının içindeydi."
Tek elini tişörtümün yakasını atıp beni kendine çekti. Tekrardan öpüşmeye başladık. Onu göğsünden iterek yatağa yatırdım. Bacaklarını aralayarak arasına yerleşmeme yardımcı oldu. Aletimi onunkine bastırdığımda ağzımın içine inledi. Tek elimi eşofmanına attım. İç çamaşırı ile birlikte eşofmanını dizine kadar sıyırdım. Eşofmanın tek bacağını tamamen ayağından çıkardım. Boştaki ayağının parmakları ile diğer tarafı da bileğine kadar sıyırdı. Ara vermeden öpüşmeye devam ediyorduk. Ellerine pantolonumu atıp önce kemerimi çözdü. Daha sonra pantolonumu ve iç çamaşırımı indirdi. Aletimi kalçalarına sürttüm...
Son kez içine girip kendimi onun üstüne bıraktım. Kafamı göğsüne koydum. Bir eline saçıma atıp okşadı. "Bitirdin beni sarışın." diyerek sırıttı.
"Kim kimi bitirdi acaba? Hayrat mı lan bu. Kuruttun beni." Kısık sesli bir kahkaha attım.
Saçımdan çekerek kafamı kaldırdı. Ona bakmamı sağladı. "Keserim hayratına görürsün ebeni."
"Ulan saçımı acıttın be. Ne dedim ki bitterim." diye söylendim. Kafamı tekrar göğsüne bıraktım.
"Akıllı ol. Bir de zahmet olmazsa çık artık."
Son dediğine gülerek kendime geri çektim. "Rahattım ama ben orada. İçeri sıcacıktı."
"Aşkım çüş. Daha ne kadar kalacaksın acaba içeride. Müebbet yemiş mahkum gibi çıkmak bilmedin" Saçlarımı okşamaya devam etti.
Sırıtarak kafamı kaldırdım. Dudaklarımı ona uzattım. Omuzlarını kaldırarak eğilip beni öptü. "Bu kadar seksi olmasaydın sen de." dedim geri çekilirken.
"Ben bile bazen kendime yükseliyorum. Sana hak veriyorum bu konuda."
"Hay egona sokayım."
"Bu gece sokmadığın bir o kalmıştı zaten."
"Sen iyice edepsiz oldun ha." Boşta olan elimle bacağını okşadım.
"Uyusak mı artık. Sabah erkenden kalkıp içerideki ayyaşı eve götürmen gerekiyor."
"Off! Bir de o mesele var değil mi? Annem ve arkadaşı bizi evde bulamazsa bir ton azar işitiriz." dedim.
"Şimdi o yeşil gözlerini kapat. Güzelce uyu kollarımda." Saçlarımı öperek tekrardan geriye doğru yattı. Arkadaki elini saçıma, diğer elini yanağıma koydu. "İyi uykular, sarışınım."
"İyi uykular , bitterim." Avucunun içini öptüm. Gözlerimi kapatıp kendimi sevgilimin huzurlu kollarına bıraktım. Onunla birlikte uyuduğum geceleri yaşadığım tüm gecelere değişmezdim.
***
Gece gece hiç uslu durmuyorlar 😏
Şu oy işini de artık bir çözsek mi? Sayfa sonuna geldiğinizde yıldıza tıklayın geçin 😒🔫
Hadi oy veren maldan yorum atan candan.Medyayı es geçmeyin😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADAMIM (GAY) (Texting)
Teen FictionBirbirinden baskın iki karakterin komik , eğlenceli, bazen romantik , bazen erotik ,bazen de garip öyküsü. Kağan : Tanışalı on dakika oluyor. Dokuz dakikadır kavga ediyoruz. Bu benim öyküm birazcık yaralı. Okan : Şarkılı göndermene sokayım. Bak kaf...