23

1.6K 79 167
                                    

Okan

Odaya girer girmez kapıyı kapattım. Kağan önden yürüyordu. Ensesinden çekip sırtını kapıya yaslamasını sağladım. Kolumu dirseğimden bükerek göğsüne yerleştirdim. Gözlerimi gözlerinden bir süre çekmedim. Dayanamayıp sırıttım. O da aynı şekilde karşılık verdi. Açık şekilde kapıya yasladığı kollarını ensemde birleştirdi. Dudaklarını dudaklarıma kapattı. Ellerimi beline sardım. Sertçe öpüşmeye devam ettik. Belimden tutup beni yukarı kaldırınca bacaklarımı beline doladım. Öpüşerek yatağa gittik. Beni yatağa bırakırken kendisini benden ayırmadı. Birlikte yatağa düştük. Yatak yaylanınca sırıttı. Kafasını geri çekti.

"Annen bizi basacak. Çok ses yapıyoruz."diyerek güldüm.

"Kapıyı çalmadan odama girmez." Burnuma öpücük kondurdu.

"Güzel pozisyondayız ama daha güzeli var."

"Neymiş o?" Kaşlarını çatarak güldü.

Boşluğundan faydalanarak karnını gıdıkladım. Gevşeyince belinden tutup onu altıma aldım. Bacaklarımı açarak karnına oturdum. "İşte bu. Sevdin mi?"

Dudaklarını yaladı. "Bayıldım buna."

Kendimi geriye kaydırarak sertliğinin üzerine oturdum. İleri geri yaparak bir kaç kere sürtündüm. Ellerini belime atarak beni kendine bastırdı. Ağzından kaçan iniltiler beni fazlasıyla tahrik ediyordu. Kendini kaptırdığı için dışarıdan gelen ayak sesletini duymadı. Son anda farketmem ile kısık sesle Kağan'ı uyardım. "Eyvah annen geliyor!"

"Ne!" Kapı kolunun indiğini gelen tık sesi ile farkedince beni belinden tutup yan tarafa yere doğru savurdu.

Kapı açıldı. "Okan , yerde ne yapıyorsun öyle?"

"Şey... Nergis abla , ben bir şey düşürdüm. Onu arıyordum." Gözlerimi yana çevirip gergin bir şekilde yatakta oturan Kağan'a baktım. Yalvarır gibi bir bakış attı.

"Bu çocuk ne kadar tatlı böyle. Abla diyor. Çok sevdim ben Okan'ı. Her zaman gelsin." Kafasını hafifçe iki yana sallayarak konuştu.

Annesi çıkarken Kağan ona seslendi. "Anne neden gelmiştin?"

"Hay Allah , kafa kalmadı ben de. Size meyve getirmiştim oğlum."

Kağan'ın annesi yatağa kadar gelip meyve tabağını Kağan'a uzatırken kafasını bana çevirdi. "Okancığım yerden kalk artık."

Gözlerimi anlık Kağan'a çevirdim. "Ben iyiyim böyle kalkarım birazdan." Tek elimin avuç içiyle zeminden destek aldım. Ayaklarımı yana doğru açarak yayıldım. Kağan gülüşünü saklamak için eliyle ağzını kapatarak başını öne eğdi. Kağan'ın annesi bir süre bize bakıp iyi geceler diyerek odadan çıktı. Odadan çıkar çıkmaz ayağa kalkıp Kağanın kafasına hafifçe bir tokat patlattım. "Lan ne gülüyorsun? Önce yere attın beni çuval gibi. Şimdi üstüne sırıtıyorsun."

Kahkahalar atarak kendini yatağa bıraktı. "Aşkım çok tatlısın ama ya. Neden kalkmadın yerden?"

"Geç dalganı geç. Sanki bilmiyorsun nedenini."

"Nedenmiş?" Sinsice sırıttı.

"Kazık gibi olmuştum. Bunu annene nasıl açıklayacaktık acaba." Elimle önümü gösterdim. Yatağa oturup yanına uzandım. "Ulan götüm acıdı be."

"Latin götünü yerim."

"Çok beklersin aslanım."

"Nasıl ya? Ard arda 4 kere sıra bende. Birini bugün kullanmak istiyorum." Tek dirseğinin üstünde doğrularak mızmızlanan bir ses tonu ile konuştu.

ADAMIM (GAY) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin