Baturay bu gün erkenden uyanmıştı çünkü uzun zamandır internette konuştuğu arkadaşıyla bu gün buluşacaklardı. Heyecandan uyuyamıyordu bir saat oyun oynadıktan sonra hemen kahvaltıyı kendine kadar hazırlayıp odaya gider ve normalde hiç özenli olmadığı kadar giyimine özenir.
Evden çıkar ve taksi ile hava alanına gider hava alanına vardığında hızlıca parayı ödeyip arabadan çıkar ve hava alanına girer. Gözüyle Enesi aramaya başlar. Bir süre sonra Enes, Baturay'ı arar.
📞 📞Enes: Ben indim uçaktan valizlerimi de aldım. Sen nerelerdesin? Yanına geleyim.
Baturay: Ben şu an çıkışa yakınım
Enes: ... Galiba seni gördüm
Baturay: Bende seni gördüm
📞 📞
Birbirlerine doğru ilerlerler ve birbirlerine sıkı sıkı sarılırlar. Daha sonrasında çıkışa doğru ilerlerler.Enes: Çok mutluyum. Aylarca konuştuk hep erteledik buluşmayı, ama şimdi beraberiz.
Baturay: Evet...bende çok mutluyumBaturay Enes'in saçını sever daha sonrasında Enes'in sırtındaki çantayı alıp kendisi takar.
Enes: Ya ver, çanta ağırdır.
Baturay: Olsun ne olucak
Enes çantayı almak için Baturay'ın önüne geçer, ikisi de düşücek gibi olurlar ve birbirlerine istemsizce sarılırlar sonra biraz gülüşüp yürümeye devam ederler. Bir taksi çevirip valizi ve çantayı bagaja koyarlar ve taksiye binerler. Baturay şöföre evinin adresini verir ve Baturay'ın evine doğru giderler. Yol boyunca birbirleriyle konuşurlar eve vardıklarında ikisi de fark etmezler. Taksici geldiklerini söyleyince arabadan inip valizleri ve çantayı alıp eve girerler. Baturay'ın ailesi çoktan işe gitmişlerdi bile.Enes: Ailen? İşe mi gittiler
Baturay: Herhalde evet. Yani evde olmadıklarına göre.Beraber Enes'in kıyafetlerini yerleştirirler daha sonra ayrı odalarda üstlerine rahat bir şey giyip Baturay'ın odasına giderler.
Baturay: Beraber oyun oynayalım mı?
Enes: Olur bana uyarBeraber oyuna girerler bir süre geçtikten sonra Enes oyunda ölür. Baturay'ın da ölmemeesi için onu yönlendirir. Enes tam telefondan bişey göstericekken Baturay, Enes'in elini tutup öyle oynamaya devam eder. Enes bir süre sonra, utandığı için elini çeker.
Baturay oyunda 1. olur sonrasında Enes'e sıkıca sarılıp saçlarını sever. Enes'te gülümseyip karşılık verir ve sarılır.Enes: Bir el daha atalım mı?
Baturay: Evet evet ama bu sefer erken ölme
Enes: Ya sanki benim elimde...ne kızıyorsun
Baturay: Tamam tamam kızmadımBaturay Enes'in yanağını kısa bir süre sever daha sonrasında ikisi de utanıp oyuna geri dönerler ve beraber oynamaya başlarlar. Yaklaşık 10 dakika oynadıktan sonra ikisi de aynı takımda olduklarından takımca kazanırlar. Tekrar birbirine sıkıca sarılırlar
Enes: Biz kazandık
Baturay: Evett...senin sayende, sen o son atışı yapmasaydın yenilirdik
Enes: Teşekkür ederim
Baturay: Dışarı çıkıp gezelim mi?
Enes:Bana uyar... ama ben bir el daha atıcam
Baturay: Tamam sen bilirsinEnes oyun oynamaya başlar Baturay kafasındaki karışık düşüncelerle Enes'i izler. Bir süre sonra ayağa kalkıp odadan çıkmadan üstünü çıkartır. Enes göz ucuyla Baturayı izler daha sonrasında çaktırmamaya çalışmaktan vaz geçip film izler gibi Baturay'ı izler. Baturay'da o sırada ona bakar. Bir süre sessizce kalırlar. Baturay bu sessizliği bozmak için sırıtır sonrasında Enes'te gülümseyip tam odadan çıkmak için ayağa kalktığında Baturay, Enesi omzundan tutup çevirir. Baturay sanki o da utanmıyormuş gibi cümleye başlar.
Baturay: Neden benden utanıyosun? İkimizde erkeğiz ne olucak ki?
Enes: Haklısın...ama neden utandığımı bilmiyorum... ilk buluşmamız daha da garip olmadan ben çıkıyorumEnes odadan çıkar Baturay omzunu silkip giyinmeye devam eder. Giyinir giyinmez odadan çıkar ve Enes odaya girip üstünü değiştirir. Sonrasında Enes odadan çıkar ve beraber evden çıkarlar.
Enes: Nereye gidelim sence
Baturay: Bence önce avm ye gidelim orda yemek yeriz sinema izleriz sonrasında akşam üstü de Galata kulesine gidelim.
Enes: Galata külesi mi..? Ben oraya hep gitmek istemiştim.Baturay gülümser sonrasında enesin elini tutup beraber taksiye binerle ve bir avm ye giderler. Parayı ödeyip avm'ine giderler yemek katına çıkmak için asansöre binerler. Asansörde sadece ikisi vardır ama konuşucak konu bulamadıkları için kendilerini garip hissederler bir süre sonra asansör yemek katına gelir. Beraber sıraya girerler. İnsanlar onlara bakıyodur. Baturay hafif eğilip Enese fısıldayarak konuşur
Baturay: İnsanlar neden bize bakıyor?
Enes: BilmiyorumBaturay hala Enes'in elini tuttuğunu fark edip elini çeker sonrasında tekrar konuşur.
Baturay: Ne diye bize bakıyolar? Ya tamam elini neden hala tuttuğunu bilmiyorum ama ne var elini tutmamda. Yani-
Enes gülerek Baturayı susturmak için parmağıyla Baturay'ı "🤫" emojisindeki gibi yaparak susturur bir süre sonra elini çeker. Sıra onlara geldiğinde siparişlerini verip parayı da verirler ve kenarda yemeği beklerken birbiriyle şakalaşırlar. Yemek olduğunda yemekleri alıp boş bi masaya geçerler ve beraber yemek yerler Baturay bir ya dan da bu avm'nin internet sitesinden hangi sinemaların bu gün oynadığına bakar. Enese filmleri gösterir ve ikisininde beğendiği filme iki kişilik orta sıradan yer ayırtır. Bir süre daha yemek yedikten sonra beraber sinema katına çıkarlar ve yer ayırttıkları filme girerler ve yerlerine otururlar. Bir süre sonra film başlar ve film boyunca birbirlerinin elini tutarlar. İlk yarı bitince arada beraber oyun oynarlar sonrasında film izlerken telefonları çalmasın diye ikisi de telefonlarını ikinci yarı başlayınca kapatır. İkinci yarı da biter...
Devamı yarın gelicek canlarım ✌🏻😌