Baturay Enes'in dediğine gülümseyip gözlerini kapatır ve beline sarılıp gülümser. Enes'te gözlerini kapatıp Baturay'ın boynuna sarılır. Baturay kafasını Enes'in boynuna gömüp minik, tatlı öpücükler kondurur. Bir süre öyle dururlar sonra Enes çekilip, Baturay'ın dudağında kavga sırasında kanamış kısmına küçük bi öpücük kondurup karşıdaki sandalyeye oturur ve gelen içeceği içmeye başlar.
Birbirlerine bakarak kahvelerini içerler sonra da yanına istedikleri tatlıları yerler.
Baturay ayağa kalkıp kasaya doğru ilerlerler ama Enes ondan hızlı varıp parayı öder. Baturay kasaya, Enes'in yanına geldiğinde dil çıkartıp güler.Enes: Haha ben senden önce ödedim
Baturay: Yaa...
Enes: Hadi bu seferlik benden olsun
Baturay: Peki ela gözlümEnes tatlı bir şekilde gülümseyip Baturay'ın elini tutarak dışarı çıkarlar ve yürümeye başlarlar.
Baturay: Aşkım
Enes: Efendim?
Baturay: Beraber sadece ikimiz tatile çıkalım mı?
Enes: Bana uyar. Hatta çok sevinirim.
Baturay: Nereye gidelim?
Enes: ...Aileme sürpriz yapıp Antalya'ya gidelim mi?
Baturay: ...Olur...olur oraya gidelim. Ne zaman gidelim?
Enes: Bu Çarşamba...olur mu?
Baturay: Bana uyar.Baturay uçak bileti alır sonra telefonunu kapatıp cebine koyar. Bir süre ikisi de sessizce yürür. Baturay sıkılınca telefonunu ve kulaklığını çıkartıp kulaklığını birini kendi takar diğerini Enes'e verir Enes'te takınca kulaklığı telefona takıp ikisininde sevdiği şarkıcının şarkılarını açar. Eve şarkı dinleyerek giderler. Enes eve girdiğinde saatin 15:37 olduğunu görür.
Enes: Ben video çekicem...içimden geldi. Video çekebileceğim uygun bir yer var mı?
Baturay: Elbette. Benim odamda çekebilirsin
Enes: Teşekkür ederim.... ama sen? Ne yapıcaksın?
Baturay: buralarda takılırım.
Enes: Peki aşkım.Enes, Baturay'ın odasına gidip video çekmeye başlar. Baturay Yusuf'tan hırsını alamadığı için Yusuf'a bir yere gelmesini söyler. Onu terk edilmiş bir evin oraya çağırır. İkisi de oraya gittiğinde nerdeyse ölümüne kavga ederler. Uzun süre beraber kavga ettikten sonra biraz yorulurlar Baturay soluklanırken Yusuf'a bakar tam ona doğru ilerlicekken o ona doğru ilerler ve ikinci katın camına onu yaslayıp dövmeyi hedefler ama düşündüğü gibi olmaz ve Baturay aşağı düşüp bayılır. Yusuf öldüğünü ve suçun ona kalıcağını düşünüp ordan kaçar.
Ehehe yine aksiyon ve yine AnarTekin eğösüwöaüq neyse neyse kısa oldu ama tam yerinde kestim buna itirazınız olamaz üwzöiqçai.