SMUT VAR ONA GÖRE OKUYUN OEKSLWL
Yaklaşık dört saat beraber oyun oynadıktan sonra Baturay arkaya sırtını yaslayıp Enes'e bakar.
Enes: Yendim senii!
Baturay: Evet yendin...hadi geç odini gezmeye çıkartalım.
Enes: Olur.
Ayağa kalkıp sadece üstlerindeki tişörtü değiştirip Baturay, Odin'e aldığı tasmayı takar ardından beraber evden çıkıp parka giderler. Odini yaklaşık yarım saat gezdirirler sonrasında ikisi de çimlere oturup yere uzanırlar. Odin'de aralarına uzanır.Baturay: Sevgilim beraber hayal kuralım mı?
Enes: Olur. Kuralım. Sen başla.
Baturay: Peki, bence bundan 5-6 sene sonra evlenmişiz Odin hala bizimle olurdu. Bir tane çocuk sahiplenirdik. İkimizde istediğimiz her şeyi yapmışız. Çok güzel bahçeli bir eve sahibiz.
Enes: Yaa. Çok tatlı hayaller bunlarr. Umarım gerçekleşirler.
Baturay: Umarım. Bu arada evlilik konusu açılmışken. Bakıyım ellerineBaturay Enes'in elini alıp bir süre inceler ardından öpüp yanağına koyar ve gözlerini kapatıp gülümser. Enes bir süre sonra ayağa kalkıp Baturay'ın kucağına oturup Baturay'ı izler. Baturay da ellerini Enes'in beline koyup Enes'i izler. İkisi de bir süre susarlar ardından Enes Baturay'ın üstüne uzanıp gözlerini kapatır. Baturay Enes'in saçını sevip gelecek hakkında tatlı hayaller kurmaya devam eder. Bir süre sonra hayal kurmayı bırakıp Enes'in belindeki elini yavaş yavaş aşağı indirir. Enes kafasını Baturay'a çevirip Baturay'ın boynunu öpüp dudağını gezdirir.
Baturay:Benimle oynamak mı istiyorsun bebeğim?
Enes: Mmh...sanırsam evet~ Ama önce eve gidelimm~
Baturay: Elbette.Baturay Enes'i kucağına alıcak şekilde ayağa kalkar. Odinin de tasmasını tutup beraber eve giderler. Eve vardıklarında, Baturay Odinin tasmasını çıkartıp bir kenara koyar, Enes'te kıyafet odasına gidip altına file çorap üstüne de pemde bileli kısa bir etek üstüne de göbeği açık ve hafif dekolteli ama bol bir tişört giyip boynuna da demir çıkıntıları olan pembe deri tasma takıp tatlı bir parfüm sıkıp. Saçına kedi kulağı takıp odadan çıkar ve Baturay'ın arkasında durur. Baturay Enes'e dönüp onu süzer, gülümseyip Enes'in saçını sever. Enes parmak ucuna kalkıp Baturay'ın dudağını öper. Baturay karşılık verir. İkisi de yavaş yavaş öpüşürken bir yandan da üstlerini çıkartırlar ve aynı anda da yatak odasına giderler. Enes yatağa uzanır Baturay da Enes'i yatakla arasına alır. Odaya vardıklarında üstlerinde zaten bir şey kalmamıştı. Baturay Enes'in bacaklarını aralayıp yavaşça içine girip yavaştan hızlıya doğru gelgitler yapar. Baturay Enes'in bileklerini tutar. Enes mırıldanır ardından da bir süre inler. Baturay Enes'in boynunu emmeye başlar. Enes mırıldanmaya devam eder. Baturay Enesin boynunu morartana kadar emdikten sonra Baturay Enes'in içinden çıkıp Enes'in yanına uzanır.
Enes'te Baturay'a dönüp ona sarılarak uyuya kalır. Baturqy'da bir süre sonra uyuya kalır.
Bu bölüm üç yıldızı ve iki yorum'u geçmezse yeni bölüm ya atmayacağım ya da uzun süre sonra atacağım. 🥺