Baturay, Enes'e yapıcağı tatlı sürpriz için erken kalkar. Enes'e kalkınca yemesi için güzel bir kahvaltı hazırlayıp üstünü değiştirir hızlıca taksiye binip bir tane köpek barınağına gider ve Enes ile daha öncesinde konuştukları bir köpek cinsini alıp köpek için gerekli olan şeyleri alıp beraber eve gelirler.
Enes'te onlar gelene kadar çoktan kahvaltı yapmıştı bile. Tam kahvaltılıkları kaldırırken kapı çalar. Enes kapıya gidip kapıyı açar. Baturay'ın kucağında tuttuğu yavru köpeğe bakıp gülümser ve onu kucağına alıp köpeği sevmeye başlar. Baturay'da gülüp içeri geçer. Köpeğin mama kabını ve su kabını yere koyup mamasını koyar, su kabına da su koyar. Enes kapıyı kapatıp köpeği yere bırakır.
Baturay'a yaklaşıp sarılır. Baturay'da Enes'in beline sarılır.
Enes: Teşekkür ederimm. Ama bişey sorucam, nerden bildin benim malta köpeği cinsini çok sevdiğimi.
Baturay: Bana söylemiştin... geçen sene, beraber oyun oynarken konuşmuştuk. "Senin en sevdiğin köpek cinsi ne?" Demiştim sen de bana "Malta köpeğini çok severim ama bütün köpekler çok güzeldir" demiştin.
Enes: Yaa, seni seviyorum benim hakkımda en ufak şeyleri bile aklında tutuyosun...seni çok çok seviyorum sevgilim.
Baturay gülümser hemen ardından Enes'in dudağına şirince bir öpücük bırakır ve çekilir. Beraber köpeğe bakarlar.
Enes: Sence ne ad versek?
Baturay: Odin olsun mu? Ufacık köpek ama adı odin
Enes güler
Enes: Olur odin olsun.
Enes yere uzanıp Odin'in sırtını sever sonra yere yüz üstü uzanıp odin'i üzerine uzandırıp onunla konuşur.
Enes: Senin adın odin bundan sonra...çok tatlısın sen...
Odin'e sarılıp onu öper. Baturay gülümseyerek ikisini izler. Kısa süre sonra Baturay acıktığı için dolaptan kendine mısır gevreği ve süt çıkartıp yemeğe başlar. Enes baturay'ın yanına gidip yanına oturur.
Enes: Kahvaltı hazırlasaydım sana.
Baturay: Gerek yok yorulma sen. Yedim bile işteBitirdiği mısır gevreğinin bulaşıklarını lavaboya koyup Enes'e bakar.
Baturay: Aşkım...oyun mu oynasak?
Enes: Olur oynayalım.Beraber oyun odalarına giderler Odin'de onları takip eder. Enes ve Baturay beraber oyun oynarlarken aralarına Odin geçip uzanır ve oynadıkları oyunu izlemeye başlar.