12. Bölüm

177 9 12
                                    

  Baturay bir süre yürüdükten sonra bir çöp kovası buldu ve elindeki çiçekle ayıyı çöpe atıp yanındaki bakkal gibi bir yerden iki şişe bira alıp bakkalın yanına çömelip yere oturur. Ağlayarak iki şişe içkiyi bitirir. Uzun bir süre ağladı.
Yusuf, Baturay gidince Enes'in önünden çekilip sırıtır.
Enes: Neden böyle yapıyorsun!?
Yusuf: Tamam tamam kızma.
Enes: Ne kızmaması be?! Tam sana acıyorum seni anlamaya çalışıyorum böyle davranıyosun!
Yusuf: Bana acıma Baturay'a acı.
Enes: Neyden bahsediyosun
Yusuf: Diyorum ki sevgilini çağırdım geldi. Gördü, sürprizin var dedim.
Enes: Nerde şimdi?
Yusuf: Sen, sen salaksın he. Ne biliyim ben? Ara bul.
Enes: S-seni öldü-!
Yusuf: Sen daha doğruyla yanlışı ayıramıyorsun beni mi öldürücen. Güldürme beni!?!

Enes sinirle homurdanıp elini yumruk yapıp Baturay'ı aramaya başlar. Bir süre sonra bulamayınca üzgünce Baturay'ın evinin önüne gidip yere oturup Enes'te ağlamaya başlar.
Baturay Enes eve varmaya yaklaştığında ayağa kalkıp deniz kenarının oraya ilerler. Bir süre de denize bakarak ağlar. Ardından Baturay ne zaman üzgün olsa üzüntüsünü azaltmak için suya girdiğinden, bu gün de suya atlayıp suyun altında bir süre durduktan sonra nefes almak için yukarı çıkar. Ardından eve doğru ilerler. Eve vardığında Enes'in yanına oturup Enes'e bakar.

Baturay: Neden ağlıyosun? Gülmen gerek beni aldatıyosun

Enes kafasını kaldırıp yarı ıslak Baturay'a bakar.

Enes: Ya bana inanmıcaksın ama ben gerçekten seni aldatmıyorum. Ben seni çok seviyorum sana öyle bir şey asla yapmam. Yusuf seni kıskandığı için ve seni üzmek için böyle yapıyo
Baturay: ....sana inanıyorum
Enes: Teşekkür ederim. Hem, sen neden ıslaksın ve içki kokuyosun. İçtin mi yoksa... Ya Baturay.
Baturay: Enes uzun hikaye şu an sadece sana sarılmak istiyorum ve ağlamak.
Enes: Sana bu iyi gelicekse eğer, tamam.

Baturay Enes'e sarılır. Bir süre böyle dururlar sonra Enes Baturay'a bakar.

Enes: Hadi kapıyı açta eve girelim.
Baturay: Anahtar sende değil mi?
Enes: ....Hayır...
Baturay: Eheh

Baturay'ın annesini ve babasını beklemeye karar verdiler. Akşam üstü olduğunda Baturay Enes'e sarılır ikisi de mayıştığından sarılır sarılmaz uyuya kalırlar.
Annesiyle babası saat 19.30 gibi gelirler.
Arabayı parka ettikten sonra ikisi de iner. Annesi ikisini öyle görünce şaşırıp hemen uyandırır.

Annesi: Oğlum kalksanıza hasta olucaksınız siz niye eve girmediniz.
Baturay: Mm...şey anahtarı evde unutmuştuk.
Annesi: İyi halt ettiniz. Hadi geçin açtım kapıyı.

Beraber içeri geçerler. Baturay ve enes direkt yatağa uzanıp birbirlerine sarılırlar. Enes hafif güler ve gülerken konuşmaya başlar.
Enes: Seni seviyorum sevgilim, bana inandığın için teşekkür ederim.
Baturay: Bende seni seviyorum

Enes telefonuna bakar ve annesinden 17 tane cevapsız arama görür. Hemen annesini geri arar.
Enes'in annesi: Oğlum kaç kere aradım niye açmadın? Meraktan öldürdün beni
Enes: İyiyim ben anne, bir şey mi oldu beni neden aradın?
Annesi: Nasıl anlatsam bilmiyorum ama... Enes hani benim Amerika'da işim çıktığı için sen bir süre Baturay'ın ailesinin yanında kalıyordun ya...
Enes: Evet...
Annesi: İşim yaklaşık bir yıl daha burda sürücek. Yani lise son'u İstanbulda okuman lazım, Biliyorsun babanda Antalya da değil. O yüzden İstanbul'da olucaksın ben senin okul işlemlerini sana sormadan halletmek istemedim. Baturay'ın ailesi sana yardımcı olabilir eğer istersen. Ya da okulu arayıp bende söyleyebilirim hangisini tercih edersin?
Enes: Anne, bu süper...ı yani evet üzücü ama arkadaşınla kalıcak olmam çok güzel. Bu arada biz okul işini hallederiz sağ ol.

Enes aceleyle telefonu kapatıp Baturay'a sıkıca sarılır ve Baturay'ın yanaklarını öper. Baturay gülerek konuşur.
Baturay: Ne oldu neye sevindiğin bu kadar.
Enes: Annem işinin uzadığını ve benim İstanbul'da senin yanında kalmam gerektiğini söyledi.
Baturay: Bu çok iyi bir haber...ama okul?
Enes: Ailenle birlikte beni senin okuluna kaydettiricez.
Baturay: Sevgilimm, bu çok güzel bir haber.
Enes: Evett

Yine uzun bir bölün yazdım. Uff söz bir sonraki biraz daha kısa olucak 😅

Anartekin|✨🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin