Akşam olmuştur. Enes Baturay'ı telefondan defalarca arar ama baygın olduğu için açamaz. Enes meraklanıp en yakın karakola gidip Baturay'ın kayıp olduğunu söyleyip fotoğraflarını gösterir. Polisler aramaya başlar ve ailesine haber verirler. Enes uzun süre karakolda bekler o sırada Baturay'ın ailesi gelir. Enes'in yanına giderler. Baturay'ın annesi Enes'in saçını hafif sever sonra yere çömelip Enes'in gözlerine bakar.
Baturay'ın annesi: Enescim belki sen arasan cevap verir bizimkini açmadı.
Enes telefonundan arama kayıtlarına girip onlarca belki de yüzlerce kez Baturay'ı ard arda aradığını gösterir. Baturay'ın annesi Enes'e sarılır. Beklemeye başlarlar.
Polisler Baturay'ı bulur öncelik onun hayatı olduğundan hastaneye kaldırırlar ve hastane aileyi arar. "Oğlunuz Baturay Anar ......hastanesinde. Haberiniz olsun diye aradık" derler ardından Baturay'ın ailesi ve Enes beraber arabayla hastaneye giderler. Onlar gidene kadar Baturay'ın kolundaki ve sırtındaki bazı cam parçalarını çıkartıp kırık olan koluna alçı yaparlar. O sırada da ailesi ve Enes gelir. Onlar gelince aileye durumu anlatıp odadan çıkar.
Bir sandalyeye oturup Baturay'ın uyanmasını beklerler. Enes içinden, tekrardan Baturay'ın o güzel yeşil gözlerini görmek için dua eder. Bir süre sonra Baturay uyanıp gözlerini açar. Enes gözünü hiç Baturay'dan ayırmadığı için uyandığını ilk o fark eder. Enes hızlıca Baturay'a sarılır. Baturay Enes'in saçını öpüp fısıldayarak konuşur.Baturay: Bir an gerçekten ölüceğimi sandım.
Enes çekilip dolu gözlerle ona bakar. Annesi ayağa kalkıp Baturay'ın kırılmamış olan elini tutup oğluna bakarak konuşmaya başlar.
Baturay'ın annesi: Oğlum sana kim yaptı bunu..? Kim senin o güzel güzel bakan yeşil gözüne kıydı?.. kimle kavga ettin?
Baturay tam bir şey dicekken odanın kapısını birisi çalar içeri elinde papatyalarla Yusuf girer. Enes, Yusuf'u hatırlayıp sinirlenerek ayağa kalkıp onunla kavga edicekken Yusuf Enes'i durdurur.
Yusuf: Sakin ol küçük-
Enes: Ben küçük değilim
Yusuf: Geçmiş olsun dilemeye gelmiştim.
Baturay'ın annesi: Enescim galiba birisiyle karıştırdın, Yusuf Baturay'la çok ilgilenir çok yakın arkadaşlardır.
Enes:...n-Ne..!?Enes sinirle Yusuf'u ittirip odadan çıkar. Baturay gitmemesi için kolunu uzatır refleks olarak ama canı yanar Yusuf sessizce sırıtır sonra yandaki vazoya papatyaları koyup bişey söylemeden odadan çıkar.
Annesi: Bişey unuttu herhalde her neyse. Sen biraz daha dinlen annecim
Babası: Evet oğlum biraz daha dinlen.
Baturay:...pekiBaturay uyumak için gözünü kapatır ama kapattığı gibi gözlerinden yaşlar akar. Aklında bir sürü düşünce vardı; Yusufla birbirlerini çok severlerdi çocukluk arkadaşıydılar nasıl oldu da onunla bu hale geldiler. Yusuf çok değişmişti artık tanıyamıyordu onu. Bu düşünceler arasında kaybolurken uyuya kalır.
Yusuf Enes'i bulup onu takip eder. Hasta eden dışarıya çıkıp yandaki marketten sigara ve çakmak almıştı bir duvara yaslanıp içmeye başlamıştı her ne kadar sigaradan nefret etsede ona ilk defa iyi geliyordu. Yusuf, Enesin yanına gidip tap yaktığı sigarayı ağzına götürücekken, Yusuf sigarayı alıp kendi ağzına götürüp içer sonra yere atar.
Yusuf: İçme
Enes: Yine mi sen?
Yusuf: Beni daha sık görüceksin.
Enes: SanmıyorumEnes tam sinirle Yusuf'un kafasına indiricekken Yusuf kolunu tutup havaya kaldırır ve duvara yaslar. Enes'i duvarla arasına alıp öpmeye başlar. Enes kaçmak için çırpınsa da kaçamaz. Yusuf bir süre sonra çekilip sırıtır sonra gider. Enes yere çöküp ağlayamaya başlar bir süre sonra sigarayı tekrar yakıp içmeye başlar.
Selamlaarr. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir değilsenizde bu bölümü okuduktan sonra iyi olursunuz... dicemde bu bölüm bir sürü kötü şey oldu. :(
Bakalım araları düzelicek mi yoksa ara mı vericekler 🤷🏻♀️:D