Baturay evin kapısınının çalmasıyla saat 7:30 civarı uyanır. Uyandığında hemen üstünü hızlıca giyinip kapıya gider. Gelenler annesiyle babasıydı. Kapıyı açar. Ailesi içeri girer. Baturay dış kapıyı kapatıp ailesinin yanına gider.
Baturay: Siz niye geldiniz ki?
Babası: Bizim gelmemizi istemiyor muydun?
Annesi: Enes nerde?
Baturay: Sabahın köründe geldiğiniz için uyuyor.
Babası: Saatte me var ya. Tam kahvaltı yapmalık saat.
Baturay: İyi de bu size göre. Ben daha geç yapıyorum kahvaltı.
Annesi: Enes nerde? Ben uyandırıyım istersen.
Baturay: Hayır!! Yani gerek yok. Ben uyandırırım heheheBaturay gergince gülümseyip yatak odalarına gider ve kapıyı kapatıp Enes'in dudağını öperek onu uyandırır.
Enes: Günaydın aşkım
Baturay: Dur ailem burda.
Enes: Ne?
Enes kalkıp üstünü giyinir ve saçına taktığı kedi kulağını da çıkartıp bir çekmeceye koyar. Odadan çıkar ve Baturay'ın ailesiyle konuşur. Baturay da Enes çıkınca nasıl bir şey olduğunu merak ettiğinden Enes'in çekmeceye koyduğu kedi kulağını alıp kendine takar. Güler çünkü tatlı olmuştu, bir süre sonra kedi kulağını çıkartıp çekmeceye koyar.
Baturay'da ailesinin yanına gelir. Baturay derin bir nefes alıp cümleye girer.Baturay: Ben sizden daha ne kadar saklayabilirim bilmiyorum ama artık bunu söyleme zamanı geldi. Biliyorum daha 18 yaşındayız ama ben Enes ile ciddi düşünüyorum. Biz...sevgiliyiz, bana kızsanızda biz beraberiz ve siz bizi görmezden geldikçe yok olmayacağız.
Annesi: ...Baturay?
Babası: Bunu duymamış gibi yapıcam Baturay!
Baturay: Ya ne diyosunuz siz ya?.. Madem bizi kabul etmiyosanız gidin evimizden!
Annesi: Öyle deme oğlum... biz sizi ka-Baturay'ın babası çoktan ayağa kalkmıştı bile, eşini de alıp evden çıkarlar. Baturay onlar çıkınca bir sandalyeye oturur.
Enes Baturay'ın kucağına oturup ona sarılır, Baturay da karşılık verir.Enes: Sevgilim neden söyledin?.. ya daha çok kızsalardı?
Baturay: Kızarlarsa kızsınlar. Ben seni seviyorum ve seninle yaşıcam hayatım boyuncaEnes gülümseyip uyanır. Baturay Enes'in saçını sever.
Yaklaşık üç yıl sonra...
Enes ve Baturay üniversite sınavını kazanmışlardı. Ama ikisi de dondurdular çünkü YouTube'ta ünlülerdi. Enes'in 14 Milyon abonesi olmuştu. Baturay'ın da 3 milyon. Hala aynı evde yaşıyolardı ve ikisininde ailesi ilişkilerini öğrenmişti ama hiçbiri onaylamamıştı.
Baturay öğlen saatleri gibi uyanır (Paris'teler) ama Enes hala uyuyordu. Baturay elini yüzünü yıkayıp Enes'i uyandırmadan önce Baturay bir kaç iş halletmek istiyordu. Baturay Eyfel kulesini gören bir restoranı arayıp akşam için restoran'ı kapattırmak istediğini söyler. İşlemleri hallettikten sonra Baturay telefonu kapatıp gülümser ve yatak odalarına gidip Enes'in yanına uzanır. Ona sarılıp boynunu öper.
Baturay: Günaydın sevgilim.
Enes: Mm~ Günaydın hayatım.
Baturay: Hadi gel kahvaltı yapalım daha doğrusu öğle yemeği çünkü saat 11:30
Enes: Olsun uyumak güzel şey.Baturay güler. Ayağa kalkıp üstlerini değiştirirler ve otelin yemek bölümüne inip beraber yemek yerler. Yemeklerini yedikten sonra otelden çıkıp bir taksiye binerler. Paris'in ünlü neresi varsa gezerler. Saat akşam üstü gibi otele varırlar ve aldıklarını bırakırlar.
Baturay: Sevgilim akşam yemeği için seni özel bir yere götürmek istiyorum nede olsa Paris tatilimizdeki son gündeyiz.
Enes: Evet haklısın. Ama üstüme ne giyiceğime karar veremiyorum
Baturay: Ben yardım ediyim.Enes üstüne beyaz hafif dekolteli bir gömlek giyip boynuna da beyaz kurdele gibi bir şey takıp altına da yine beyaz ve hafif dar bir pantolon giyer. Baturay da üstüne beyaz bir gömlek altına da siyah pantolon giyer. Beraber otelden çıkıp restorana giderler. İçeri geçip bir masaya otururlar.
Enes: Burası neden bu kadar boş
Baturay: Hmm bilmem. Boşver biz yemeğimizi yiyelim aşkım.
Enes: Peki.Bir garson gelip siparişlerini alır ama Enes'in ingilizcesi kötü olduğu için Baturay onun isteklerini ingilizceye çevirerek söyler. Bir süre sonra yemek gelir beraber yemek yerler. Ardından biraz sohbet etmeye karar verirler.
Baturay: İyi ki gelmişiz buraya. Güzel bir anı olarak kalıcak.
Enes: Seninle geçirdiğim her saniye güzel bir anıBaturay gülümser ve ayağa kalkar. Enes'in ellerini tutup onu da ayağa kaldırır. Baturay tek dizinin üstüne çömelip yüzük çıkartır ve Enes'in gözlerine bakarak konuşmaya başlar.
Baturay: Sevgilim, ela gözlüm...ben sonsuza dek sende kaybolmak istiyorum. Sende bende kaybolmak ister misin?
Enes: Evett!Baturay Enes'in parmağına yüzüğü takar ardından ayağa kalkar. Birbirlerine sarılırlar, ardından Baturay Enes'in dudağını öper. Enes'te karşılık verir. Çekildiklerinde ikisi de gülümser. Bir süre birbirlerinin gözlerine bakıp sustuktan sonra otele geri giderler. İkisi de yorgun olduklarından hızlıca üstlerini değiştirip birbirlerine sıkıca sarılarak uyurlar.
Yaramaz yazarınız size kalp krizi geçirttiricek. Ğeösğqösşsş. Bu arada devamı için bu sefer 4 yıldız 4 yorum istiyorum 🤓