18. Bölüm

144 6 0
                                    

  Yusuf arabayı Lunaparka doğru sürerken Baturay, hayatının neden bu kadar uzun süredir güzel gittiğini düşünüyordu. Bir süre sonra lunaparka vardılar. Enes'in isteği üzerine hız trenine binme kararı aldılar. Kısa süre tartışıp en öne enes ve baturay bir arkalarına da Yusuf otururlar. Hız treninden indikten kısa süre sonra Yusuf'un telefonu çaldı. Bir süre telefonda konuştuktan sonra bizimkilerin yanına gitti.
Yusuf: Şey benim gitmem gerek. Sıkıntı olmaz değil mi sizin için?
Enes: Hayır hayır, olmaz hadi git sen.
Baturay: Aynen. İşinden alı koymayalım seni.
Yusuf: Keşke gitmemi istediğinizi bu kadar belli etmeseydiniz. Neyse ben gidiyorum.

Yuauf arabasına binip ordan uzaklaşır. İkisi de neredeyse Yusuf'un gitmesini bekledikleri için lunaparktaki neredeyse her şeye beraber eğlenerek bindiler. Sonrasında lunaparktan beraber çıkarlar. Bir süre nasıl eve gitmek için taksi çevirip evin adresini verdiler.
  Eve vardıklarında ikisi de kendini yatağa attılar. Baturay bir süre gözlerini dinlendirip Enes'e döndü. Enes'te Baturay'a döndü. İkisi de gülümseyip birbirlerinin gözlerine baktılar.
Enes: Gözlerin çok güzel sevgilim. Gözlerimi alamıyorum.
Baturay: Ben senden gözlerimi alabiliyorum çünkü nereye baksam gözümün önüne sen geliyosun, iyi ki de geliyosun. Seni seviyorum.
  Enes gülümseyip Baturay'a sıkıca sarılır. Baturay da karşılık verir. Bir süre öyle dururlar sonra Baturay konuşmaya başlar;

Baturay: Oyun oynayalım mı?
Enes: Aklımı okudun, hadi gel oynayalım.

  Oyun odaları yaptıkları odaya gidip televizyonu açarlar ve L koltuğa oturup beraber oyun oynarlar.
Yaklaşık altı saat sonra beraber hala oyun oynarlarken Baturay konuşmaya başlar;
Baturay: Aşkım ben acıktım
Enes: Bende çok açım
Baturay: Yemek mi söylesek
Enes: Olur...ama oyunu bırakamıyoruz. Eheh
Baturay: Tamam oyunu durdurdum. Siparişi verelim hadi.

Baturay telefonunu alıp bi uygulamaya girip istedikleri yemeğin siparişlerini verirler. Sonra telefonu kapatıp oyuna devam ederler. Bir süre sonra kapı çalar. Baturay oyunu durdurup kapıya ilerler ardından da Enes gelir. Kapıyı açıp sipariş verdikleri yemeği alıp parasını öderler sonra mutfağa geçip beraber oyun oynarlarken yemek yemeğe başlarlar.
Yemekleri bitince konsol oyunundan sıkılıp bilgisayarda oyun oynamaya başlarlar. Orda bir arkadaş edinirler ismi Berk'tir. Bir kaç saat onunla konuşarak beraber oyun oynarlar.

Berk: Benim uykum geldi ben yatıcam. İyi geceler size.
Baturay:İyi geceler
Enes:İyi geceler Berk.

  Oyundan çıkarlar. Baturay biraz gerinir sonrasında ayağa kalkıp Enes'e sarılır.

Baturay: Gözlerim acıyo
Enes: Benimde, çünkü saat üç. Hadi gel uyuyalım. Koca bebek ben senle ne yapçam böyle

  Baturay güler sonra beraber yatak odasına gidip uyurlar.

Anartekin|✨🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin