3. Bölüm

407 24 3
                                    

Baturay'ın evine geldiklerinde nedense ikisininde uykusu azalmıştı ve taksiciye parasını verip eve girerler. İkisi de Baturay'ın odasına giderler ve ikisi de tişörtlerini çıkartırlar sonra birbirlerine bakıp hafif kızarırlar ama Baturay bu utangaçlığını bozmak için Enes'e sarılıp yatağa otururlar ve Baturay Enes'in dudağını öper. Bir süre öpüştükten sonra ikisi de sırıtıp üstlerine evde giydikleri kıyafeti giyerler.

Enes: Ben acıktım ya
Baturay: E ben zaten hep açım . Hadi gel beraber mutfağa gidelim yemek yaparız
Enes: Annenler... onlar gelmeyecek mi?
Baturay: Yok bu gün babaannemlerde kalıcaklarmış
Enes: Kötü bir şey yok değil mi?
Baturay: Hayır yok. Hadi gel.

El ele mutfağa giderler. En sevdikleri şarkıcının yani Harry Styles'ın şarkılarını açıp söyleyerek beraber yemek yaparlar yemek yapmaları bittikten sonra Enes salata yapmaya başlar. Baturay'a bir iş kalmamıştı daha sonrasında Baturay Enes'e arkasından sarılıp kafasını boynuna gömer. Enes gülümser ve Baturay'ın güzel kokusuyla hafif kendini kaybeder o sırada elini keser Baturay dark ettiğinde hemen Enes'in elini alıp suya tutar sonrasında elini hafifçe kurulayıp yara bandı yapıştırıp öper.

Baturay: İyi misin bebeğim?
Enes: Aşkım abartma. Bişeyim yok
Baturay:... elini kestin daha ne olsun.

Baturay tekrar Enes'in parmağını öper. Enes gülümser sonra Baturay'a sarılır

Enes: Senin yanında kendimi güvende hissediyorum
Baturay: Bende senin yanında kendimi güvende ve huzurlu hissediyorum aşkım.

Enes gülümser sonrasında beraber tabaklara yemekleri doldurup salatayı ve tabakları alıp salona götürürler.

Enes: Aa çatalları unuttuk. Geliyorum şimdi.
Baturay: Bende o sırada film bakayım aşkım.

Baturay film bakmaya başlar sonra ödüllü bir film görüp onu açar o sırada Enes elinde çatal kaşıklarla ve iki adet içinde şarap dolu kadehle yanına gelir. Baturay Enes'e bakar.

Baturay:...aşkım..?
Enes: Efendim... he şarap mı? E annenlerin bu gün gelmeyeceğini söyledin bende bir günlük kaçamak yapalım dedim.
Baturay: Ama ben daha önce hiç içmedim ya ga-
Enes: Bende hiç içmedim. Ne olucak.
Baturay: Peki sevgilim.

Arada bir birbirlerinin elini tutarak yemek yerler arada bir de şaraplarından bir kaç yudum alırlar. İkisinin de Kadehleri biter filmde bitmiştir ve ikisi de deli gibi sarhoş olmuşlardır. Baturay koltukta Enes'te Baturay'ın üstünde uzanır ve birbirlerine bakarak konuşurlar.

Enes: Baturay
Baturay: Enes
Enes: Yeşil gözlüm
Baturay: Ela gözlüm
Enes: Cennetim
Baturay: Meleğim

Gülüşürler sonrasında Enes ciddileşir.

Enes:...Baturay ben çıkma teklifi etmeni istiyorum
Baturay:...ımm bebeğim şimdi unuturum dur telefonda not alayım.

Baturay telefonunu alıp notlar kısımına girer ve "Enes'e çıkma teklifi et!" Yazar ve telefonu kapatır ama aslında o mesajı Babasına atmıştır ( işte şimdi sıçtın batuş :D)

Baturay: aşkım başım çok ağrıyor...uyuyalım mı?
Enes: Olur aşkım.

Baturay Enes'i kucağına alıp ebeveynlerinin yatak odasına gidip beraber orda uyurlar.

Bu bölüm kısa sürdü :D

Anartekin|✨🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin