Bu konuyu konuşurken mutfaktan "Yemek hazır" sesleri yükseldi. Ayağa kalkıp mutfağa giderler. Masaya oturup yemek yemeğe başlarlar. Baturay bir süre sonra durup biraz düşünür sonra babasına bakıp konuşmaya başlar.
Baturay: Baba...ben ayrı eve taşınmak istiyorum. Hemen ön yargıyla yaklaşma. Enesle beraber kalıcaz-
Babası: Enesle mi? O Antalya'ya geri dönmicek mi?
Enes: Annemin Amerika'daki işi uzamış ve bu sene burda yaşıyacağım.
Babası: İyi, okul başlamadan ev bulun o zaman.
Baturay: Teşekkür ederim baba
Babası: Bişey değil.
Baturay hızlıca yemeğini yedi ve yine hızlıca odasına gidip bilgisayarından satılık evler aramaya başladı. Bir süre sonra Enes heyecanla odaya gidip Baturay'ın yanına oturdu. Beraber hem ucuz hem de güzel ev bakmaya başladılar ve çok zor olduğu için tam istedikleri şeyi bulamadılar. Onun yerine biraz pahalı ama güzel bir ev buldular. Telefon numarasını Baturay tam arayacakken saatin çok geç olduğunu fark etti. Telefon numarasını bir kağıda yazıp masaya koyar. Tekrardan Enes'in yanına oturup gözlerine bakar. Biraz ona yaklaşır ama utandığından daha ötesini yapamaz. Enes, Baturay'ın utandığını anlayıp hafif güler sonra gözünü kapatıp dudağını öper. Bir süre sonra geri çekilir. Gülümseyip hafif alt dudağını yalar.
Enes: Dudağının tadı çok güzel sevgilim.
Baturay: ş-şey.... seninde
Enes gülümser sonra beraber yatağa uzanıp oyun oynamaya başlarlarlar. Beraber bir süre oynadıktan sonra uyuya kalırlar.Bu bölüm kısa sürdü. 😎🤙🏻