7. Bölüm "benim zayıf noktam sensin"

319 8 0
                                    

Enes:...Çünkü ağladığını sanmıştım ama baksana gülümsüyorsun bile
Baturay: Hmhm. Hem ben güçlü bir insanım bana bişey olmaz.
Enes: Herkesin zayıf noktası vardır.
Baturay: Benim zayıf noktam sensin

Enes gülümseyip Baturay'ın dudağını öpüp gülümser.

Enes: Çok sıkıldım...
Baturay: Seni arkadaş çevremle tanıştırayım mı buralarda da bir arkadaşın olur hem.
Enes: Bana uyar.
Baturay: Hadi hazırlanalım o zaman

Enes önden Baturay da arkasından ilerleyerek Baturay'ın odasına giderler. Baturay üstüne hafif bol bir short giyip üstüne de beyaz üzerinde havalı desenler olan bir tişört giyer. Enes ise üstüne pembe beyaz mor çizgili bir tişört giyip altına da dar sayılabilecek bir kot short giyer. Birbirlerinin ellerini tutup evin çıkış kapısına giderler Baturay kendi ayakkabısını giyir Enes'te kendi ayakkabısını giyer. Baturay, Enes ile ayakkabılarının aynı olduğunu görür gülümser. Sonra Binadan çıkıp yürümeye başlarlar Baturay en yakın arkadaşını arar

📞 📞
B: Alo napıyosun?
Y: Hiç, arkadaşlarla sinemaya gidiyoduk.
B: Sağol beni de sorduğun için..!
Y: Eheh
B: Neyse neyse... bende sana bişeyler yapalım mı diye soracaktım.
Y: Ya dediğim gibi şu an başka bir planım var sonra yapalım.
B: Peki...
📞 📞

Baturay iki kişiyi daha arar birisi hasta olduğunu evde uzandığını diğeri ise şu anda şehir içinde olmadığını tatile çıktığını söyler.

Baturay: ...Uf
Enes: Ya aşkım kafana takma gelmiyolarsa gelmesinler bizde kendimiz gezeriz.
Baturay: Ama seni arkadaşlarımla tanıştırıcaktım
Enes: Başka bi zaman tanışırız.
Baturay: Öyle olsun bu seferlik.
Enes: Kafeteryaya gidelim mi?
Baturay: Olur.

El ele tutuşarak güzel bir kafeteryaya doğru ilerlerler vardıklarında sadece bir tane boş masa kalmıştı çünkü kafeterya çok güzeldi ve fazla müşteri çekiyodu. Boş masaya oturdular Enes manzarayı Baturay'da Enes'i izler. Garson menüyü getirir sonrasında gülümseyerek gider ikisi de menüye bakıp sonrasında garsonu çağırıp siparişlerini verirler. Garson bir süre sonra siparişi getirir garson elindekileri masaya bıraktıktan sonra giderken Baturay'ın dikkatini arayıpta işim var veya hastayım diyen arkadaşlarının orda oturduklarını görür. Sonrasında sinirlenip birisini arar.

📞 📞
B: Şu anda hala sinemada mısınız?
Y:Evet
B: Hmm

Baturay ayağa kalkıp Yusuf'un arkasına gidip elini omzuna koyar.

B: Ya ben seni şu anda omzuna dokunduğum kişi sandım da.
Y:......
📞 📞

Yusuf yavaşça arkasını dönüp Baturay'a bakıp gülümser sonrasında utanır.

Baturay: Bende senin yerinde olsam utanırdım.
Yusuf: Ne utanıcam be! Gitsene sen burdan. Telefonumu sana verdiğime şükür et sen. Sadece aynı sınıftayız biz senin arkadaşın olamayız... bizimle takılmak için fazla eziksin

Enes bunları duyunca bişey olucağını tahmin edip ayağa kalkar ve Baturay'ın elini tutup Yusuf'a bakar.

Yusuf: A bu da ne? İbne mi oldun bide başımıza

Baturay sakinliğin korumaya çalışır ama farkında olmadan elini sıkıyodur. Yusuf hafif gülüp Baturay'a kafa atar. Baturay dudağının kenarından akan kana rağmen Yusufa bi yumruk arar. İkisi de uzunca kavga ettikten sonra görevliler gelip Yusuf'u dışarı çıkartır.
Enes Baturay'ın elini tutup masalarına götürüp oturtur. Diğer arkadaşları da Yusuf'un yanına gidip onla ilgilenir. Enes görevliden buz isteyip yavaşça Baturay'ın dudağına buz koyar sonrasında dudağına küçük bir öpücük kondurur. Enes Baturay'ın kucağına oturur. Baturay ve Enes'in dilleri ağızlarının içinde resmen dans ediyordu. İkiside birbirlerinin dudaklarından ayrılırlar ama Hala birbirlerinin nefeslerini yüzlerinde hissedebiliyolardır.

Enes: Sende benim zayıf noktamsın.

Ehehe bölüm biraz kısa ama önceki uzun yaptığın bölümlere sayın. Sizi seviyorum iyi okumalar. :)

Anartekin|✨🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin