Enes ve Baturay beraber pastayı kesip herkese birer dilim koyar ardından herkes pastayı yer.
Enes: Ben üşüdüm ya içeri mi geçsek?
Baturay: Üşüdüysen geçelim tatlım.Enes gülümser ardından ayağa kalkarlar ve içeri girerler. Bir süre öylesine takılırlar ardından akşam yemeğini yiyip Enes ve Baturay erkenden uyurlar.
İki ay sonra~
Düğün günüydü, herkes çok gergindi ama Baturay fazlasıyla gergindi. Üzerindeki damatlığa ayna yardımıyla bakıp düşünmeye başladı. Kısa süre sonrada odadan çıkar Enes'te odadan çıkmıştı. Bembeyaz olmuştu ve bu ela gözlerini daha da güzel yapıyordu. El ele tutuştular. Nikah memurunu zar zor bulmuşlardı kaçırmamak için çok oyalanmadan dışarı çıktılar. Masanın oraya geçtiler.
Nikah memuru: Baturay Bey Enes Bey'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Baturay: Evett kabul ediyorum.
Nikah memuru: Enes bey Baturay Bey'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Enes: Evet evet evett kabul ediyorum
Nikah memuru: Peki siz şahitler, bir itirazınız var mı?
Şahitler (Mervan ve Berk): Yok
Nikah memuru: Şuraları imzalayalım. Lütfenİkisi de sırayla imza atar ardından ayağa kalkıp klasik bir müzikte dans ederler. Baturay dansın sonlarına doğru kendi ailesine bakar Enes'te kendi ailesine, dans bittiğinde ikisi de birbirini öpüp bir süre sonra çekilirler falan filan (Yazarınız düğün işlerinden pek anlamıyor kusura bakmayın:( )
Böyle tatlı bir final vermek istedim umarım beğenirsiniz. Hesabımdaki diğer hikayelere de bakmayı unutmayın ve hep AnarTekin ile kalın 😌
Sizi seviyorumm ✨💚