Birbirlerini izlerken ikisi de uyuya kalırlar. Yaklaşık 1 saat sonra Baturay Enes'in öksürük sesiyle uyanır. Baturay da öksürmeye başlar ikisi de fena hasta olmuşlardı ama eylenmişlerdi de. Baturay ayağa kalktı sonrasında Enes'i kucağına alıp en yakın açık hastaneye gitti ikisi de çok hastaydı ve sıra almakla uğraşamayacakları için acile gittiler. Kısa süre beklemeleri gerekiyordu o sırada da Baturay bir türlü uyandırmaya kıyamadığı ela gözlüsünü uyandırmadı gerektiğini anladı ve yanağını öperek Enes'ı uyandırdı. Enes başı çok ağrıdığı için başını tuttu ve Baturay'ın omzuna gömdü. Sıra onlara geldiğinde doktor önce Enes'in sonra da Baturay'ın sırtını dinledi ve doktor ikisine de aynı haplardan yazdı. El ele tutuşup hasteneden çıktılar ve gülmelerine engel olamadılar.
Enes:Ben çok eğlendim ama hasta olmadaydık iyiydi
Baturay: Bence de. Ama olsun en azından sadece yatağımızda uzanıp düzenli olarak ilaçlarımızı içip iyileşene kadar boş boş takılabiliriz
Enes: Hadi gel ilaçları alalım.
Baturay: Tamam birtanem.El ele tutuşarak eczaneye girip ilaçlarını aldılar ve eve doğru yürümeye devam ettiler. Eve vardıklarında hala Baturay'ın ailesi gelmemişti. Baturay pek umursamayıp banyoya gidip saç kurutma makinesini alıp kendı odasındaki fişe taktı. Enes'te çoktan üstünü değiştirmişti.
Baturay: Aşkım gel saçını kurutayım
Enes: Ama aşkım sen...başın ağrır
Baturay: Olsun zaten ağrıyo ne olcak.
Enes:... ah pekiEnes, Yeşil gözlü meleğini kıramayıp yatağa oturdu. Baturay Enes'in saçını kurutmaya başladı Enes'te o sırada telefonuyla oyun oynamaya başladı.
Baturay Enes'in saçını kuruttuktan sonra, Enes'in yanağını öpüp Enes'in yanına oturup kendi saçını kurutmaya başlar. Enes gülümseyerek telefonunu kenara bırakıp Baturay'ın kucağına oturur ve elinden saç kurutma makinesini alıp, Baturay'ın saçını kurutmaya başlar. Baturay gülümseyip Enes'in beline sarılır ve ela gözlerinin içinde kaybolurken Enes çoktan Baturay'ın saçını kurutmuştu bile. Ama Baturay hala Enes'in ela gözlerinde kaybolmuş durumdaydı. Ama bu sefer kaybımız iki olur çünkü Enes'te Baturay'ın yeşil gözlerinde kaybolur.
Enesi annesi in görüntülü aramasıyla ikiside kendisine gelip gülümserler sonrasında Enes Baturay'ın kucağından inip telefonu açar
Baturay da ayağa kalkıp sessizce giyiceği pijamalarını alıp başka odaya gidip üstünü değiştirir. İlaçlar tok karna içilmesi gerektiğinden Enes annesiyle konuşurken Baturay'da sessizce yemek yapmaya başlar. Baturay tam yemekleri yapıp masaya koyduğunda Enes'in de annesiyle konuşması biter. Baturay çok yorulmuştur ama Enes gelip Baturay'a sarıldığı için Baturay enerjisini toplayıp Enes'i kucağına alıp yüzünün her yerini öper sonra beraber gülümserler. Baturay sandalyeye oturup Enes'i de kucağına oturtup önce ona yedirmeye başlar. Bir süre sonra Enes yemiceğini ifade etmek için dudaklarını sıkıca kapatır.Baturay: Enes, hadi yee. Yemezsen iyileşemezsin
Enes: Sen? Sende ye.Enes Baturay'ın elindeki çatakı alıp masaya koyar ve Baturay'ın çatalını alıp Baturay'a yemek yedirmeye başlar. Bir süre sonra ikisi de doyar ilaçlarını içip salona giderler.
Enes: Baturay...Şurda her zaman kapısı kapalı bir oda var. O odada ne var? Yani senin odan var ailenin odası var mutfak var salon var banyo var... o odada ne var?
Baturay: O oda hakkında konuşma!Baturay hiç olmadığı kadar ciddi ve sinirliydi. Enesin o oda hakkındaki meraki giderek artmıştı. Baturay bunu fark ettiğinde daha sinirli bi şekilde konuştu.
Baturay: O odaya girme cesaret bile etme..! Seni ilgilendiren hiçbir şey yok.
Enes: Ama merak ettim neden böyle davranıyosun?
Baturay: Benimde diğer insanlar gibi sırlarım var. Anlayış göstermeni istiyorum sadece.
Enes: ...Peki. Benim uykum geldi ben yatıcam.
Baturay: TamamEnes ayağa kalkar kalkmaz Baturay'da ayağa kalkar. Enes Baturay'ın odasına gidip yatağa uzanır. Baturay'da onu takip eder ve Enes uyuyana dek bilgisayarda oyun oynamaya başlar. Enes bir süre sonra uyuya kalır. Baturay ayağa kalkıp sessizce bir haftadır kilitli olan kapının anahtarını alıp sessizce kapıyı açar (içerde ne olduğunu söylemicem merak edin heheheh) sabah saat altıya kadar içeride duru altı olduğunda odadan çıkıp kapıyı kapatır ve anahtarı alıp ondan başka kimsenin oraya bakmıyacağını bildiği için iç çamaşırları koydu çekmeceye alta koyar sonrasında çekmeceyi kapatıp mutfağa gidip kendine kahve yapıp balkona çıkıp sabahın körünce işe yetişmeye çalışan insanları kuşların ve rüzgarın sesini dinler. Sevdiği tüm sesler burdaydı ama bir tanesi hariç. Bir süre sonra Enes geldi ve Baturay'a arkadan sarılıp konuşmaya başladı. Baturayın sevdiği tüm sesler burdaydı artık.
Enes: Günaydın Baturay'ım. Niye bu kadar erken uyandın?
Baturay:....uyumadım ki
Enes:... neden uyumadın? Bana anlatmak istediğin bir şeyler mi var? Yani daha doğrusu anlatıp anlatmamak senin tercihin
Baturay: İçimde bi sıkıntı var ne olduğunu bilmiyorum...Sanki çok sevdiğim bir insan acı çekiyo ama ben duyamıyorum çığlıklarını...Bu sırada annesi Baturay'ı defalarca aradı ama telefon içerde olduğundan ikisi de duymadı.
Enes: Batuş, hadi kalk en sevdiğin yakınının yanına gidelim kendi gözlerinle gör ona bişey olmadığını rahatlarsın belki
Baturay: Haklısın ama en sevdiğim yakınım sensin.
Enes: Yaa aşkım... o zaman benden sonra en sevdiğin yakınına gidelim
Baturay: O zaman babaanneme gidiyoruzz
Enes: Yaşasınnn. Hadi gel hazırlanalımBaturay ayağa kalkıp balkondaki masada duran kahvesinde kalan son bir kaç damla kahveyi de içtikten sonra ikisi de beraber odaya gidip üstlerini değiştirirler. Evden çıkıp taksiye binerler.
Enes: Baturay... sen ne zaman ehliyet alıcaksın. Yaşın tutuyo.
Baturay: Bu yaz tatilinde alıcam ya
Enes: Peki aşkımEnes baturay'ın elini tutar taksi şöförü Enes'in aşkım dediğini duyunca aynadan hafif onlara bakar Enes'te onlara baktığını fark edince dil çıkartır sonra kafasını Baturay'ın omzuna yaslayıp gözlerini kapatır. Eve vardıklarında Baturay hızlıca parayı ödeyip Enes ile beraber babaannesinin kaldığı apartmana girerler sonra babaannesinin olduğu kata çıkarlar kapı önünde hiç görmediği kadar ayakkabı vardır. Baturay ne olduğunu anlar ama umudunu yitirmemeye çalışır sonra hafif aralık olan kapıdan içeri girerler.
Ehehehe. Acaba Baturay'ın babaannesine ne oldu 🤷🏻♀️
Yeni bölümde görürsünüz eheh.