Enes Baturay'a bakıp gülümsedi sonra dudağını öptü. Kucağından aşağı inip beraber ev için işler yapmaya koyuldular.
^Üç gün sonra^
Baturay ve Enes eve alınacak eşyaları alıp yerleştirmişlerdi. En son yapıcakları bir şey kalmıştı Baturay'ın üzüldüğünde gittiği odaya girip boya kovalarını ve boya fırçalarını alıp ikisi de üstüne eski ama tatlı bir tulum giyip beraber odayı boyamaya başlamışlardı. Baturay rahattı çünkü bu odayı bilen bir kişi vardı ve o bir kişi de zaten ona boyamada yardım ediyordu. Baturay'ın ailesi iştelerdi. Beraber bir duvarı boyamaya başladılar. Duvarı beraber beyaz'a boyadılar. Üstleri biraz beyaza bulanmıştı.
Baturay: Aşkım burda biraz bekle ve gözlerini kapat.
Enes: Bekliyorum
Enes gözlerini kapatıp Baturay'ı beklemeye başladı. Baturay eski odasına gidip tulumun içine giydiği tişörtü çıkartıp tulumun bir tane askısını çıkartıp tuval, stand, guaj boya ve boya fırçası alıp odaya gidip standı kurup tuvalı standa koyar ve Enes'in yanına yaklaşıp kulağına fısıldar;
Baturay: Beraber resim çizelim mi bebeğim, hm?
Enes gözlerini hafifçe aralayıp Baturay'a bakıp gülümser sonra Baturay'ı yukardan aşağı süzüp ayağa kalkar. Baturay Enes'i belinden tutup kendisine çeker. Dudağını öpüp gülümser. Sonra beraber bir manzara resmi çizmeye başlarlar. Bir süre sonra Baturay Enes'i kendine çevirip yanaklarına parmaklarıyla sarı boya sürer Enes üstündeki tişörtü çıkartıp Baturay'a bakar. Baturay'ın diğer askısını da açıp dilini alt dudağında gezdirir. Baturay sırıtıp tulumu çıkartıp Enes'in de tulumunu çıkartıp kucağına alıp Enes'in içine girip sırıtır. Enes elini Baturay'ın omzuna koyup sıkar.
Baturay Enes'i duvarla arasına alıp dudağını öperken içinde gel git yapmaya devam eder. Bir süre sonra Enes Baturay'ın dudağından çekilip kollarını omzuna dolar ve Baturay'ın boynuna yaklaşıp boynunu emer.
Baturay gülümseyip Enes'in saçını sever. Bir süre sonra Enes'in çenesine işaret parmağını koyup kendisin bakmasını sağlar. Enes hafifçe yutkunup Baturay'ın kucağından iner dolayısıyla Baturay'da Enes'in içinden çıkar. Enes yere, dizlerinin üstüne oturup Baturay'ın p*nisini ağzına alıp yalamaya başlar. Baturay rahatlayıp boşalmamak için kendisini tutmaya çalışır. Enes bunu anlayınca tamamını ağzına alır. Baturay Enes'in ağzına boşalır.^Kısa süre sonra^
İkisi de üstüne dışarı giyicekleri kıyafeti giyip evden çıkmaya hazırlanırlar. İkisi de ilk sevişmeleri olduğu için birazcık utanıyordu bu yüzden ikisi de şu ana kadar sesini çıkarmamıştı. Evlerine varırlar. Baturay Enes'i kucağına alıp şirince yanağını öper.
Baturay: Mm sevgilim... seni seviyorum.
Enes: Bende seni seviyorum. Ama şey ben açım sevgilim. Dışarıda yemek yiyelim mi?
Baturay: Olur gidelim. Hadi hazırlanalım sonra gideriz. Olur mu?
Enes: Tamam hadi hazırlanalım.İkisi de yatak odalarına gidip, Baturay üstüne siyah bir gömlek giyip iki düğmesini açar, altına siyah bir pantolon giyer. Enes'te üstüne beyaz bir gömlek giyip üç düğmesini açar, altına siyah yırtık bir pantolon giyer. Beraber evin çıkış kapısına gidip Baturay ayağına bir spor ayakkabı Enes ise sıradan erkek ayakkabılarına göre biraz topuklu sayılabilecek bir ayakkabı giyer. Dışarıya çıkıp telefondan güzel bir restoran bakarlar. Taksiye binip şöföre restoranın adresini verir.
✌🏻😌💅
🌝
Hehe güzel bölümdü