Hafif aralık olan kapıdan içeri girdiler. Baturay Enes'in elini bırakıp ona burda beklemesini söyledi sonrasında göz ucuyla salona baktı bütün akrabaları ordaydı ve herkes annesini baş sağlığı diliyordu sonrasında oturma odasına baktığında da herkes babasına ve halasına baş sağlığı dikiyordu. Baturay vu iki keyifsiz manzarayı da gördükten sonra boğazına düğüm atılmış gibi hissetmişti. Gülümsemeye çalışarak Enes'in yanına geldi.
Baturay: Aşkım gel başka bir zaman geliriz. Çıkalım şimdi
Enes: Baturay ben daha yeni doğmadım babaannenin vefat ettiğini biliyorum anlayabiliyorum.... seni bir yere götürmeme izin verEnes Baturay'ın elini tuttu ve kapıyı kapatıp ayakkabılarını giydiler ardından Enes Baturay'ı çekiştirerek onu bir çocuk parkına getirdi.
Baturay:....Buraya babaannemle ben küçükken neredeyse her gün geldiğimizi nasıl bildin.
Enes: Geçen ay bana bahsetmiştin bundan aşkım.Parkı çok net gören bir banka oturup ikiside anlaşmış gibi sustular. Baturay babaannesiyle olan eski anılarını canlandırdı gözünde. Enes ise Baturay'ı izlemekle yetindi sadece. Ne uzun ne kısa bir süre boyunca orda oturdular ardından Baturay gülümseyerek ayağa kalktı ve Enes'i de kaldırdı. Baturay Enes'i salıncağa doğru görürken konuştu.
Baturay: Hadi salıncağa bin
Enes salıncağa bindi sonra Baturay'a baktı. Baturay yavaşça salıncağı sallamaya başladı bir süre sonra Enes salıncaktan indi ve ikisi tahterevalliye bindiler. Yaklaşık yarım saat bi çocuk gibi eğlendikten sonra zaten hasta oldukları için çok yoruldular ve taksiye binip eve gittiler. Eve vardıklarında ikisi de üstlerini değişip yatakta uzandılar. İkisi de birbirlerine sarılarak bir buçuk saat uyuduktan sonra Baturay uyanır acıktığı için ve yemek yapmaya/ pişirmeye çok üşendiği için internetten iki kişilik hamburger patates kola menüsü sipariş eder. Kart bilgilerini falan girdikten sonra kapı çalar.
Baturay: Oha bu kadar hızlı gelemezsiniz.
Baturay kalkıp kapıyı açar. Enes'in iki gün önce sipariş ettiği kamera ve mikrofon gelmiştir.
Kargocu: Merhabalar, siparişi Enes Batur Sungurtekin'e getirmiştim ama...
Baturay: Kendisi sevgilim olur içerde şu an uyuyo ona gerek var mı
Kargocu: Yok siz imza atsanızda olur *sanki çok komik bir şey varmış gibi gülerek konuşur*
Baturay: Neye gülüyorsun? Komik bişey mi var?
Kargocu: Yo yo yok *gülmeye devam eder*Baturay olabildiğince sakin bir şekilde imzalayıp evrağı ona verdi kargoyu alıp içeri koyup kapıya geri gelir kargocu tam arkadını dönmüş gidicekken adamın omzuna dokunur adam tam döndüğünde yüzüne yumruk atar adam burnunu tutarak Baturay'a bakar. Ardından bişey demeden gider. Baturay içeri girip gülümseyerek tam paketi açıcakken özel bir şey olabilir diyip olduğu yerde bırakır ve salona gidip televizyon izlemeye başlar. Yaklaşık 15 dakika sonra yemek siparişi gelir yemeği alıp parasını öder ardından kapıyı kapatıp salondaki masanın üstüne koyup Enes'in yanına gider. Enes'in yanağını öpüp gülü ser sonrasında Enes uyanır. Hafif uykulu sesle konuşur.
Enes: Günaydın aşkım
Baturay: Günaydın bebeğim. Hadi gel yemek yiyelim
Enes: Tamamm sen git ben geliyorum
Baturay: Peki birtanem.Baturay gülümseyip salona gider bir süre sonra Enes'te gelir beraber yemeğe başlarlar. İkisi de yemeği yedikten sonra Baturay Enes'e biraz daha yaklaşıp ekini tutar ve gözlerine bakar.
Baturay: Aşkım... sen bi sipariş vermişsin galiba o geldi ama özel bir şey olabilir diye açmadım. Getireyim mi bakıcak mısın?
Enes: Olur aşkım.Baturay ayağa kalkıp kapının yanına bıraktığı kargo poşetini alıp yanına geri gelir. Enes kargoyu açıp sağlam geldiklerini kontrol eder.
Baturay: O kamera ve mikrofonla ne yapıcaksın
Enes: Youtube'a başlıcam
Baturay: Aa gerçekten mi? Çok sevindim. Umarım her şey istediğin gibi olur.Enes gülümseyip Baturay'ın yanağını öper sonra ona sarılır.
Enes: Sen yanımdaysan ne olursa olsun her şey istediğim gibi olur zaten.
Baturay: Seni seviyorum ela gözlüm....Aaa! İlaç...ilaçlarını içmen lazım yoksa hastalığımız geçmez.
Enes: Ya tamam birazdan içe-...Baturay Enes'i kucağına alıp ilaçların olduğu yere gider. Önce Enes'e içirir sonra da kendi içer. Yere uzanıp Enes'i üstüne uzandırır. Birbirlerini izlerler. Baturay bir süre sonra iç çeker.
Enes:... Aşkım biliyorum senin için zor bir şey babaanneni kaybetmek ama...o şu anda senin mutlu olmanı isterdi
Baturay: Haklısın ama...
Enes: Bak sende devamını getiremedin aması yok işte
Baturay:... Haklısın ama bu gün öğrendim daha bana izin ver biraz üzülebilmem için.
Enes: ...Sende kalısın ağlamazsan, içine atarsan bu daha kötü olur.Baturay Enes'i kucağından indirip yanına bırakır sonra hafif gülümseyip tuvalete gider. Kapıyı kapatıp yaslanarak sessizce ağlamaya başlar. Enes sessizce tuvaletin kapısının önüne gelir. Ses çıkmadığını görür ama emin olmak için kapının önüne oturup sırtını kapıya yaslayıp beklemeye başlar. Bir süre sonra Baturay yüzünü yıkayıp aynaya bakarak hangi gülümsemenin daha gerçekçi olduğuna karar verir ve o gülümsemesini yapıp kapıyı açar. Enes sırtını yasladığından kapı açılır açılmaz yere uzanıp güler sonra ayağa kalkar.
Baturay: ...Neden kapının önü de bekledin.
Yine çok uzun bir bölüm oldu bu arada hikaye hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim.