Pov Jonghyun
Jechałem za karetką, w myślach już przeklinałem tego faceta który zrobił krzywdę Nabi. Kiedy dojechałem na miejsce wbiegłem do szpitala i podszedłem do recepcjonistki.
Jonghyun- Dzień Dobry gdzie znajdę panią Julię Wichurską ?
Recepcjonistka- Dzień dobry w tej chwili pani Julia jest operowana ale będzie przetransportowana po operacji do sali numer 25.
Jonghyun- Dobrze bardzo dziękuje.
Pobiegłem pod sale którą wskazała mi recepcjonistka i czekałem aż się coś wydarzy. Po 20 minutach do szpitala wpadli Namjoon, Maja, Tae, JK, Jackson, Hobi, Jimin i Suga, podeszli do mnie i zaczęli wypytywać co się stało.
Maja- No mów co jej się stało ?!
Namjoon- Maja spokojnie, nie krzycz tak i daj mu dojść do głosu.
Jonghyun- No więc ... - zaczął opowiadać co się stało.
Tae- Boże czemu ona- zaczął płakać.
JK- No już wszystko będzie dobrze, zobaczysz jeszcze nie raz nam dowali.- mówiąc to przytulił Tae.
Po pewnym czasie przyjechała policja i zaczęła wypytywać co się stało, Jonghyun wszystko opowiedział i po pewnym czasie opuścili szpital i zostawili ich wszystkich przy sali. Minęły 2 godziny i po chwili z sali operacyjnej wyszła pielęgniarka która ciągnęła ostrożnie łóżko z nie przytomną Nabi, od razu wstałem i patrzałem jak ją wprowadzają do sali, na końcu szedł lekarz wiec szybko podszedłem do niego.
Jonghyun- Panie doktorze co z nią ?
Lekarz- Aktualnie jest pod narkozą i nie wiadomo kiedy się obudzi a operacja przeszła bez przeszkód, miała lekko uszkodzony kręgosłup szyjny ale proszę się nie martwić wszystko jak na ten moment jest dobrze.
Jonghyun- Dobrze dziękuje.- podszedłem do reszty.
JK- I co z nią ?
Jonghyun- Miała uszkodzony kręgosłup szyjny i jest pod narkozą ale tak to jest dobrze.
Namjoon- Dobrze.
Kiedy skończyłem gadać pokierowałem się w stronę drzwi do sali Nabi i kiedy już miałem nacisnąć klamkę usłyszałem głos.
JK- A ty gdzie się wybierasz, może uratowałeś naszą Nabi ale to nie oznacza że możesz tam wejść !
Namjoon- JK uspokuj się, niech idzie, krzywdy jej nie zrobi.
CZYTASZ
Miłość po przez nienawiść
ActionOna- Bez uczuć, należy do gangu, wszyscy uważają że się najlepiej ściga, ma czterech przyjaciół. On- Lider gangu, ma czterech przyjaciół, sieje postrach u innych. Spotkają się na wyścigu, kto wygra ? kto przegra ? co się wydarzy ? czy zaiskrzy coś...