Pov Jonghyun
Szczerze bałem się o nią, nie wiem czemu ale ciągnie mnie do niej. Kiedy tylko wystartowali pobiegłem w stronę auta ale zatrzymał mnie czyiś głos.
Jackson- Gdzie ty biegniesz ?
Suga, Jimin, Hobi- No właśnie ?
Jonghyun- Jadę za nimi przecież wiecie że może nie wrucić.
Suga- No tak ale po co ty chcesz ją ratować ?
Jimin- Co zależy ci na niej ?
Jackson- Przecież rywalizujemy z jej gangiem.
Jonghyun- Kurwa dajcie mi spokój.
Hobi- Dobra spokojnie szefie, mamy jechać z tobą ?
Jonghyun- Nie zostańcie tu jak coś będzie się działo to zadzwonię i poinformujecie Namjoona.
Hobi, Suga, Jackson, Jimin- Dobrze.
Wsiadłem szybko do auta i pojechałem ich szukać.
Pov Mai
Kiedy wystartowali nie spodobało mi się zachowanie Jonghyuna ponieważ od razu odszedł i chciał się pokierować w stronę swojego auta ale zatrzymali go chłopaki z jego gangu i zaczęli gadać, po pewnym czasie spojrzeli się wszyscy w naszą stronę a Jonghyun pobiegł w stronę auta.
Maja- Ej chłopaki bo oni chyba o nas gadali bo się gapią na nas.
JK- Co ?
Namjoon- Dobra na razie nic nie robią więc spokojnie ale dobrze że jesteś taka spostrzegawcza Maja.
Maja się lekko uśmiechnęła do Namjoona lecz po chwili poczuła znowu wzrok na sobie, odwróciła się i zobaczyła twarz Sugi który jej się przyglądał, Namjoon to zauważył i zabrał cały gang w inne miejsce.
Pov Jonghyuna
Próbowałem ich dogonić przy okazji patrząc na boki czy czasami nie leży gdzieś samochód Nabi. Po nie długim czasie zobaczyłem to
Byłem przerażony, szybko wybiegłem i pobiegłem do auta Nabi, była nie przytomna, wyciągnąłem ją z auta i zacząłem ją wołać kiedy tylko coś mamrotała od razu wezwałem karetkę i zadzwoniłem do chłopaków.
Jackson- No co tam ?
Jonghyun- Miała wypadek, leży nie przytomna, powiadomcie jej gang o wypadku i że jedzie do szpitala.
Jackson- C-co ? dobra już ich szukam.
Kiedy się rozłączył przyjechała karetka i zabrała ją do szpitala.
CZYTASZ
Miłość po przez nienawiść
AçãoOna- Bez uczuć, należy do gangu, wszyscy uważają że się najlepiej ściga, ma czterech przyjaciół. On- Lider gangu, ma czterech przyjaciół, sieje postrach u innych. Spotkają się na wyścigu, kto wygra ? kto przegra ? co się wydarzy ? czy zaiskrzy coś...