~22~

29 2 0
                                    

      Oby dwoje stali przez chwile w ciszy, Jonghyun chciał coś powiedzieć, otworzył usta by zacząć mówić ale Nabi była szybsza i pocałowała Jonghyuna w usta. Ich pocałunek był delikatny ale przepełniony miłością do drugiej osoby, po paru minutach pocałunku kiedy brakowało im powietrza odsunęli się od siebie by spojrzeć sobie w oczy.

Jonghyun- Czy to oznacza że też mnie kochasz ?

Nabi- Mhm.

    Jonghyun po usłyszeniu zgody podniósł Nabi i zaczął się z nią kręcić w kółko. Siedzieli jeszcze chwile na plaży przytuleni do siebie po czym ruszyli w kierunku bazy Nabi. Po krótkim czasie dotarli oni pod budynek i z lekkimi uśmiechami na twarzy weszli do środka.

Nabi- Jesteśmy, tęskniliście ?

Tae- Bardzo.

Jackson- Co wy tacy radośni  ?

Jonghyun- O co ci chodzi, po prostu mamy dobry humor.

Suga- Aż za dobry.

Jonghyun- Oj przestań.

Maja- Jesteście razem ?

      Jonghyun przybliżył się do siedzącej Nabi i wtulił się w jej plecy przy tym mówiąc.

Jonghyun- Tak.

Jimin- No w końcu.

J-Hope- No to podwójnie świętujemy.

      JK podniósł się z siedzenia i poprosił Jonghyuna by poszedł z nim na chwile.

Jonghyun- Co chcesz ?

JK- Nic tylko dbaj o nią.

Jonghyun- Obiecuje że będzie najszczęśliwszą kobietą na ziemi.

JK- No mam nadzieje.

      Oboje z uśmiechem wrócili do reszty i świętowali ten dzień.  Na następny dzień wszyscy mieli kaca oprócz Mai i Nabi, dziewczyny postanowiły zrobić reszcie śniadanie, po niecałych 20 minutach śniadanie było prawie gotowe a do kuchni zawitał śpiący Jonghyun, Nabi go nie zauważyła ponieważ była tyłem do niego i była zajęta robieniem śniadania dla reszty. Jonghyun wykorzystał sytuacje że Nabi była tyłem do niego więc ją przytulił od tyłu i pocałował ją w skroń.

Jonghyun- Hej kochanie, co tam takiego pysznego robisz ?

Nabi- Hej a robię wam naleśniki. 

Jonghyun- Mmmm ale pięknie pachnie.

Maja- O dzień dobry.

Jonghyun- O hej.

Maja- Dobra siadaj do stołu a nie będziesz nam przeszkadzał.- Maja wygoniła Jonghyuna z kuchni.

Jonghyun- Ehh kobiety.

Maja- Słyszałam !

Jonghyun- Dobra, dobra siadam.

Jonghyun- Dobra, dobra siadam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Miłość po przez nienawiśćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz