20.Fear.

230 26 5
                                    

Φόβος!

Ακόμα και ο πιο δυνατός άνθρωπος, αυτός που έχει ανταπεξέλθει σε δύσκολες καταστάσεις, ακόμα και αυτός φοβάται όταν νιώσει ότι χάνει έναν άνθρωπο που έχει αξία για αυτόν...φοβάται. 

~FEAR~

Το πρωί δεν τους βρήκε μαζί,  ήταν και κάτι που στενοχώρησε την Ροζαλία, ήξερε όμως πως δεν μπορούσε να έχει την πολυτέλεια να κοιμηθούν παρέα, όχι με αυτές τις συνθήκες, δεν χρειαζόταν κι όλας, καθώς ο τρόπος που την άγγιζε αποδείκνυε τα πάντα, της επιβεβαίωνε τα συναισθήματα του στο έπακρο.

Περίμενε να μπει ένα τέλος σε αυτή την ιστορία και μετά θα του μιλούσε, θα του έλεγε όλη την αλήθεια για τον πατέρα του, μπορεί να τον  έχανε αλλά δεν ήθελε μια σχέση που θα βασιζόταν στο ψέμα.

Ο Τζέισον μόλις κατάλαβε πως την πήρε ο ύπνος κατέβηκε κάτω, πήγε να βρει που είχε θάψει η Ροζαλία το μαχαίρι, ανυπομονούσε για αυτό το τέλος που θα ήταν η δική τους αρχή, δεν ήξερε πως το ταξίδι του στην Αυστραλία θα έκρυβε την σωτηρία του. Προσπαθούσε να θυμηθεί τα λόγια της, για να βρει ακριβώς το σημείο.

~Flashback~

"Όταν πέθανε ο πατέρας μου το έκρυψα, φοβόμουν μην μου πάρουν και το παραμικρό πράγμα που είχα να μου τον θυμίζει. Αποδείχτηκε πως έκανα καλά, εκεί που με έβαλαν δεν μπορούσα να το πάρω μαζί μου και έχει  μείνει όλα αυτά τα χρόνια θαμμένο δίπλα από το δέντρο που κάνω κούνια, ακριβώς κάτω της"

"Είσαι σίγουρη πως είναι ακόμα εκεί?" Είχαν περάσει αρκετά χρόνια από τον θάνατο του πατέρα της και δεν ήθελε να σκέφτεται την πιθανότητα να το είχε βρει κάποιος.

"Ναι Τζέισον, ένα βράδυ που κοιμόντουσαν, λίγο πριν έρθεις, είχα πάει να δω αν είναι ακόμα στο ίδιο σημείο"

~ end flashback~

Δεν είχε ξημερώσει ακόμα, κατέβηκε αθόρυβα τα σκαλιά και προχώρησε προς τα έξω. Ήταν ώρα να τελειώσει όλο αυτό το κυνηγητό και ήταν πολύ ενθουσιασμένος μετά τα χθεσινά, ήθελε να την πάρει και να φύγουν το συντομότερο, θα πηγαίνανε κάπου μακριά, ίσως σε κάποιο νησί, μόνο οι δυο τους, έτσι είχε φανταστεί το μετά, κάπου ήρεμα.

Μόλις έφτασε στο σημείο  που του είχε πει η Ροζαλία, θυμήθηκε την ημέρα που την είχε δει από το παράθυρο, που να φανταζόταν ότι θα του άλλαζε την ζωή η γνωριμία τους, ότι θα τον βοηθούσε να δει τα πράγματα διαφορετικά.

ΡΟΖΑΛΙΑWhere stories live. Discover now