Ψέματα, θαμμένα μυστικά καλυμμένα με φύλλα δέντρων σε ένα σημείο που φυσoύσε όλη μέρα. Για πόσο θα κρυβόταν?
Όχι για πολύ...
Το ψέμα έχει σκοπό να κρύψει την αλήθεια αρά η αλήθεια βρίσκεται μέσα από το ψέμα!
~LIES~
''Καλώς τον, σε περίμενα''
Κάνανε χειραψία και κάθισε στην θέση που του έδειξε, είχε καιρό να τον δει αλλά ήξερε πως δεν θα μπορούσα να βρει καταλληλότερο από τον Τζέικομπ, ήταν από τους καλύτερους στην στον κλάδο του, συνεργαζόντουσαν χρόνια, μέχρι που ερωτεύτηκε και έφυγε να ακολουθήσει την γυναίκα του, μακριά από την νύχτα, βάζοντας την προταιρεότητα.
''Χαίρομαι που σε βλέπω''
''Κι εγώ, καιρό έχουμε να τα πούμε, απόρησα που με πήρες τηλέφωνο, πώς και από τα λημέρια μου?'' Ήξερε πως κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έπαιρνε απάντηση, ήξερε ότι με αυτόν τον τρόπο τον προστάτευε.
''Θέλω να με βοηθήσεις σε κάτι και η αλήθεια είναι πως βιάζομαι.''
Μπήκε κατευθείαν στο θέμα, δεν είχε έρθει για επίσκεψη, έπρεπε να βρει την λύση το συντομότερο και να γυρίσει πίσω. Δεν θα αργούσε η ώρα που ο Πάμπλο θα μάθαινε για τον Μάικ, όσο περνάγανε οι μέρες και δεν είχε τίποτα στα χέρια του έχανε χρόνο, και δεν είχε περιθώρια, αφού ακόμα και τα δευτερόλεπτα μετράγανε εναντίον του.
''Μου το είπες και στο τηλέφωνο, λοιπόν? Πώς μπορώ να βοηθήσω?''
Έβγαλε το κινητό και του έδειξε την φωτογραφία που έβγαλε. ''Θέλω να μου πεις τι-''
''Που τα βρήκες αυτά?'', Του άρπαξε το κινητό από τα χέρια και έκανε ζουμ στην φωτογραφία, η ανησυχία στο πρόσωπο του, του διαβεβαίωνε πως είχε δίκιο που ήταν καχύποπτος, όχι ότι περίμενε αυτό το βλέμμα να το καταλάβει αλλά κρατούσε μια αμφιβολία.
''Δεν έχει σημασία, εγώ το μόνο που θέλω από εσένα είναι να μου πεις τις επιδράσεις τους'' Το ξανά κοίταξε και αφού σιγουρεύτηκε ότι είδε καλά, του το έδωσε πίσω.
''Αυτά έχουν αποσυρθεί από την αγορά, είναι επικίνδυνα, βοηθάνε στην απώλεια μνήμης...Δεν μπορώ να καταλάβω που τα βρήκες και με ανησυχεί'' Μια απορία είχε, που τα βρήκανε και τι κέρδος είχανε στο να χάσει την μνήμη της?
YOU ARE READING
ΡΟΖΑΛΙΑ
Mystery / Thriller#3 dark 4\12\2020 #8 death 12/12/2020 Η Λάμψη της φανταχτερή σαν τον ήλιο, Ο ήλιος όμως σε τυφλώνει. Εκείνος κατάστρεφε ότι έβρισκε στο πέρασμα του, σαν τον ανεμοστρόβιλο. Έψαχνε την αλήθεια σε ένα περιβάλλον γεμάτο ψέματα. Το μεγαλύτερο? Εκείνη!