5.Secrets.

255 36 9
                                    

Μπορεί να αλλάξει ο άνθρωπός?

Θα απαντούσα όχι, όχι αν δεν υπάρξει αφορμή.

~SECRETS~

Ήταν αρκετά ευφυείς για να μην καταλάβαινε πως κάτι έτρεχε μέσα σε αυτό το σπίτι, Θα υπήρχε σίγουρα κάποιος λόγος που δεν έμαθαν ποτέ ότι ο Τζον είχε κόρη, όταν είχαν ψάξει για την ζωή του, φαινόταν μόνο η Σαρλότ και η Σάρα. Γιατί την έκρυβε?

Έβγαλε μια τούφα μαλλιών που είχε πέσει στο μέτωπο του αγγίζοντας την άκρη των ματιών του και προσπάθησε να συγκεντρωθεί στις ερωτήσεις που γεννούσε το μυαλό του.

Ο Τρόπος που φερόντουσαν οι άλλες δυο στον ίδιο και την Ροζαλία, κινούσε υποψίες. Προσπαθούσαν πολύ θέλοντας να δείξουν ότι ήταν αγαπημένες, αλλά με μεγάλη αποτυχία, αφού ο τρόπος που το έκαναν ήταν υπερβολικός και ψεύτικος.

Δεν είχε σκοπό να έμενε πολύ καιρό, το πολύ πολύ να τις εκβίαζε μέχρι να έλεγαν που βρισκόντουσαν τα χαρτιά που τους ενοχοποιούσαν και μετά να τις σκότωνε και να γυρνούσε στην καθημερινότητα του, αλλά αυτό δεν θα τον βοηθούσε στο να βρει τον υπεύθυνο για τον φόνο του πατέρα του, κι ήταν κάτι που ήθελε περισσότερο από τα έγγραφα.

''Τι θες να βρω?''

''Έχει μια κόρη. Από ότι μου λένε εδώ είναι ψυχικά διαταραγμένη, αλλά θέλω να μάθω περισσότερα, δεν τις εμπιστεύομαι. Ψάξε τηλεφωνικές συζητήσεις από τον Τζον πριν πεθάνει, τα παιδικά της χρονιά, την εφηβεία της. Βασικά θέλω να μου πεις τα πάντα, ακόμα και πως πίνει τον καφέ της. Δεν έχω σκοπό να μείνω πολύ καιρό εδώ μέσα, για αυτό κανόνισε να γίνει γρηγορά''

''Έχει κόρη ο Τζον?''

Ακόμα και τον Φίλιπ αυτή η αποκάλυψη τον έκανε καχύποπτο, δεν έβρισκε τον λόγο να μην το αναφέρει ο Μάικ στους Lions, αυτό έλεγε στον Τζέισον η σιωπή του.

''Ναι και μου φαίνεται περίεργο που δεν ενημερωθήκαμε, είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, μπορεί να της είχε πει που είναι τα έγγραφα πριν τρελαθεί, θα ήταν ένα δυνατό χαρτί για να μας πολεμήσει...εκτός αν γεννήθηκε έτσι''

Δεν ήξερε τι να του απαντήσει, επεξεργαζόταν τα λόγια του και η περιέργεια του τον έκανε να θέλει να ψάξει τα πάντα.

''θα σε πάρω το συντομότερο''

Έκλεισε το τηλέφωνο και το επόμενο πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει το πακέτο με τα τσιγάρα από την τσέπη του παντελονιού του, τον βοηθούσε να συγκεντρωθεί. Μόλις παρατήρησε πως του τελείωναν, ενοχλήθηκε στην ιδέα του να χρειαστεί να πάει να πάρει, έβγαλε ένα και το έβαλε στα χείλι του. Έψαχνε τον αναπτήρα εκνευρισμένος γιατί πίστεψε πως για ακόμη μια φορά τον έχασε αλλά όταν σηκώθηκε όρθιος, συνειδητοποίησε πως τον πάταγε.  Ήταν ένας Ζιπ ασημί αναπτήρας, τον πηρέ στα χεριά του και άναψε το τσιγάρο. Έκλεισε τα ματιά του και απολάμβανε την νικοτίνη που εισχωρούσε στους πνεύμονες του, λίγη χαλάρωση μέχρι να πράγματα να σοβαρέψουν, αφού τα πράγματα δεν πηγαίνανε όπως τα είχε σχεδιάσει. Περίμενε να ήταν πιο εύκολο αλλά δεν είχε υπολογίσει τη Ροζαλία.

ΡΟΖΑΛΙΑWhere stories live. Discover now