Το μίσος παίρνει μορφή και οι ευθύνες πέφτουν πάνω σε πρόσωπα ανθρώπων που μπορεί να μην φταίνε. Κάποιος πρέπει να πληρώσει για να επουλωθούν οι πληγές των πληγωμένων, όμως, τι κάνεις όταν το μίσος συγκρούεται με τον έρωτα?
Συνεχίζεις ελπίζοντας να διαγράψεις το παρελθόν ή ποντάρεις σε ένα καλύτερο μέλλον?
~WHATS WRONG?~
"Όταν έφυγε από το δωμάτιο μου κάποιος την πήρε τηλέφωνο, από ότι κατάλαβα ήταν ο δικηγόρος της, ήταν πολύ περίεργος ο τρόπος που μιλούσε και με άγχωσε, για αυτό και την κρυφάκουσα. Αυτό που θα σου πω δεν μου αρέσει καθόλου, με φοβίζει, προσπαθεί να αποδείξει ότι η Σάρα είναι θετή κόρη του πατέρα μου, κάτι που δεν ισχύει...Θα προσβάλει την διαθήκη και θα με ξαναβάλει μέσα στο ψυχιατρείο, θέλει να χάσω τη μνήμη μου για να μην μπορώ να αποδείξω το αντίθετο, αφού είμαι η μόνη που ξέρω την αλήθεια, αυτό είναι ένα δικό μου συμπέρασμα αλλά σκέψου το, έχει βάση.
Πρέπει να μιλήσεις με το δικηγόρο του πατέρα μου, μόνο αυτός μπορεί να μας βοηθήσει και είναι ο μόνος που μπορεί να ξέρει που βρίσκονται τα έγγραφα που ψάχνεις, νόμιζα ότι είχε προδώσει τον πατέρα μου αλλά σήμερα άκουσα πως είναι ενάντια τους, φαινόταν θυμωμένη μαζί του και έλεγε πως κάτι τους κρύβει"
Καθότανε στο κρεβάτι ενώ ακόμα δεν μπορούσε να αντικρίσει το βλέμμα του Τζέισον, τα λόγια της ήτανε ψύχρα και σταθερά ενώ το μόνο που την φόβιζε ήταν η ιδέα του να ξαναέμπαινε εκεί μέσα. Πήρε θάρρος στην ιδέα ότι δεν την είχε προδώσει ο καλύτερος φίλος του πατέρα της, του κρατούσε κακία που δεν έκανε καμία προσπάθεια μετά τον θάνατο του να την επισκεφτεί αλλά έμαθε τον λόγο και καθησυχάστηκε, δεν την πρόδωσε και της έφτανε.
Ο πατέρας της πάντα της έλεγε πως ήταν ο μόνος άνθρωπος που έπρεπε να εμπιστεύεται, τελικά είχε δίκιο, αλλά με όσα είχαν συμβεί το τελευταίο καιρό είχε χάσει την εμπιστοσύνη στους ανθρώπους και φοβόταν πως κι εκείνος ήταν ένας από αυτούς.
"Είσαι σίγουρη γι' αυτό που μου λες? Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό αν ισχύει..."
Την κοιτούσε και προσπαθούσε να καταλάβει αν αυτά που του έλεγε ήταν αλήθεια, αν και δεν είχε λόγο να μην την πίστευε, αφού είχαν λογική τα λόγια της, εξηγούσαν πολλά, ακόμα και γιατί θέλανε να χάσει την μνήμη της, αλλά αυτό που του κίνησε την περιέργεια ήταν τι έψαχναν και δεν μπορούσαν να βρουν, τι ήθελαν από την οικογένεια της πέρα από τα λεφτά.
YOU ARE READING
ΡΟΖΑΛΙΑ
Mystery / Thriller#3 dark 4\12\2020 #8 death 12/12/2020 Η Λάμψη της φανταχτερή σαν τον ήλιο, Ο ήλιος όμως σε τυφλώνει. Εκείνος κατάστρεφε ότι έβρισκε στο πέρασμα του, σαν τον ανεμοστρόβιλο. Έψαχνε την αλήθεια σε ένα περιβάλλον γεμάτο ψέματα. Το μεγαλύτερο? Εκείνη!