8.Phonecall.

228 35 7
                                    

Ξέρεις τι είναι η καρδιά; Ένα μέρος του σώματος πού με τον τρόπο που χτυπάει μπορεί να σου εξηγήσει πολλά. Κάνει επιλογές που πολλές φορές δεν είμαστε σύμφωνοι αλλά μέσα μας είναι αυτές που έχουμε περισσότερο ανάγκη, το αντίτυπο όμως είναι μεγάλο και ο φόβος μας κρατάει πίσω

~PHONECALL~

''Οκ, τότε ακουσε με προσεχτικά και μην με διακόψεις''

Ως απάντηση πήρε την σιωπή του, αυτό ακριβώς που αναζητούσε.

''Η μανά της πέθανε στην γέννα, οπότε μεγάλωσε μόνο με τον πατερά της. Στα δεκατέσσερα ο πατέρας της έκανε σχέση με την Σαρλότ, οπού μετά από ένα χρόνο την παντρεύτηκε. Η Σάρα είναι από άλλον άντρα, δεν είναι αδερφές, δεν έμαθα κάτι για το παρελθόν τους, θεώρησα πως δεν σε νοιάζει αφού δεν μου το ζήτησες, αλλά αν θες θα το ψάξω.

Στα δεκαεφτά ο πατέρας της πέθανε, όλα έδειχναν από καρδιά και εκεί είναι που τρελάθηκε αφού λίγο πριν κλίσει τα δεκαοχτώ την έβαλαν σε ψυχιατρείο οπού και έμεινε μέσα τρία χρόνια. Πριν ένα μήνα την έβγαλε η Σαρλότ.

Έμαθα κάποια πράγματα που έγιναν εκεί μέσα. Στο ψυχιατρείο ήταν πολλές οι φορές που βρέθηκε στο νοσοκομείο, όχι λόγο της ασθένειας της αλλά από βία, κάποιος έδινε εντολές, δεν γίνετε να ήταν η μόνη που περνούσε δύσκολα. Δεν ξέρω τι πάει λάθος με αυτή την κοπέλα αλλά εκεί μέσα έζησε μια κόλαση, δεν ρώτησα περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά ίσως να έπρεπε να μάθουμε ποιος ήθελε το κακό της. Μια βδομάδα πριν πάρει εξιτήριο, ήταν σοβαρά στο νοσοκομείο, έζησε από θαύμα, ίσως για αυτό να την έβγαλαν''

Δεν ήξερε τι να πρώτο συγκρατήσει, η Σάρα είχε κάνει το πρώτο της λάθος, η Ροζαλία τρελάθηκε μετά τον θάνατο του πατέρα της αρά όταν την γνώρισε ήταν μια χαρά και αυτό από μόνο του τον έβαζε σε υποψίες, τον έβαζε να σκεφτεί τον λόγο που του είχε πει ψέματα.

''Κάτι άλλο?''

Κάτι δεν του κολλούσε είχε ακόμα Κενά στο μυαλό του.

''Αυτά ήταν ένα δείγμα, ας πάμε στα πιο σημαντικά από όλα αυτά, τα άφησα για το τέλος. Η περιουσία ανήκει στην Ροζαλία! Να σε προλάβω, δεν σκοτώνεις τις άλλες δυο γιατί τώρα διαχειρίζεται η Σαρλότ λόγο του ότι δεν είναι καλά, οπότε αν κάνεις βλακεία θα μπει και πάλι στο ψυχιατρείο''

Δεν μιλούσε, απλά άκουγε και αυτά που άκουγε δεν του άρεσαν καθόλου.

ΡΟΖΑΛΙΑWhere stories live. Discover now