6.I will find the truth.

242 34 11
                                    

Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά, αν και στην δίκη μας περίπτωση το ερώτημα είναι άλλο.

Ποιος έβαλε την φωτιά? Και ποιος προσπάθησε να την σβήσει, αφήνοντας στάχτες πίσω του!

~I WILL FIND THE TRUTH~

''Πώς και δεν άφησε ο πατέρας της την περιουσία στην κόρη του?''

Είχε έρθει η ώρα να έκανε το πρώτο του βήμα, και πολύ είχε αργήσει να ξεκινήσει τις ερωτήσεις, να μάθει περισσότερα για τον τρόπο που σκέφτονται, για τον χαρακτήρα τους, ακόμα και το τι σκοπό είχαν απέναντι σε αυτή την οικογένεια.

''Εσύ θα την άφηνες σε μια τρελή?''

Κάτι στα λογία της τον έκανε να αμφιβάλει για όσα έλεγε, η χροιά της? Η έκφραση της? Η αμηχανία που αντλούσε? Ίσως και όλα μαζί. Έβαλε το χέρι του αναμεσά από το δικό της, εκείνη δεν το περίμενε αλλά κολακεύτηκε ενώ εκείνος σιγουρεύτηκε για όσα περνούσαν από το μυαλό του. Έτρεμε ολόκληρη!

''Γιατί όχι? Ίσως κάποια στιγμή γίνει καλά, θα μπορούσε να το βάλει ως όρο, εγώ αυτό θα έκανα, θα σκεφτόμουν το μέλλον της''

Μια ακόμα σπόντα, ίσως με λίγη πίεση μιλούσε. Πώς και άφησε την κόρη του στην τύχη της, εμπιστεύοντας μια ξένη γυναίκα? Τόσο ερωτευμένος ήταν? Εκτός αν δεν αγαπούσε την κόρη του, κάτι που δεν το πίστευε, την προστάτευε, από την στιγμή που την έκρυβε, την προστάτευε.

''Δεν ξέρει από επιχειρήσεις οπότε τα άφησε όλα στην μανά μου, η οποία την προσέχει και την αγαπάει σαν κόρη της. Δεν έχουμε δικά σου και δικά μου στην οικογένεια μας, όλα ανήκουν σε όλες μας''

Κοίταξε το πάτωμα αποφεύγοντας το βλέμμα του για να μην προδοθεί, ήλπιζε να μην είχε πει κάτι που δεν έπρεπε, δεν είχε φανταστεί ότι θα μπορούσε να την ρωτήσει κάτι που να αφορούσε την Ροζαλία και το ότι δεν του είχε περάσει απαρατήρητη δεν της άρεσε καθόλου.

''Έχεις δίκιο, τότε φαντάζομαι πως έτσι γεννήθηκε''

Τον κοίταξε σοκαρισμένη και σε δευτερόλεπτα είχε απαντήσει ότι της πέρασε από το μυαλό την δεδομένη στιγμή.

''Δεν ρώτησα ποτέ, αλλά εγώ έτσι την γνώρισα''

Δεν άργησαν να φτάσουν στην Λίμνη, ότι ήθελε να μάθει, το είχε ήδη μάθει.

''Η αστυνομία δεν ήξερε πως έμενε σε εμάς, οπότε δεν ήρθε να ελέγξει την περιοχή, κάναμε ότι μας είπες, βλέπεις η λίμνη είναι τεράστια και περνάει από πολλές περιοχές και σίγουρα δεν θα καθόντουσαν να ψάξουν όλη την δασική περιοχή''

ΡΟΖΑΛΙΑTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang