9.Weird Feelings.

246 34 23
                                    

Για να νιώσεις έλξη, φτάνει μια μάτια, ένα άγγιγμα, μια λέξη, δεν το επιλέγεις, σε επιλέγει και ακόμα και αν εσύ κανείς τα στραβά μάτια, το μυαλό και η καρδιά σου θα στο υπενθυμίζουν.

~WEIRD FEELINGS~

Ο Τζέισον δεν είχε βγει από το δωμάτιο όλη την υπόλοιπη μέρα, καθόταν και σκεφτόταν πως θα κινούταν. Το μυαλό του δεν είχε σταματήσει να δουλεύει, τόσα πολλά στοιχεία αλλά κάτι έλειπε, και ήταν ο βασικός κρίκος. Είχε πλέον βραδιάσει, ξάπλωσε στο κρεβάτι, θέλοντας να κοιμηθεί αλλά ο ύπνος τον απέφευγε.

Άκουσε τον ήχο της πόρτας και πριν δώσει την άδεια, εκείνη άνοιξε και μπροστά του εμφανίστηκε η Σάρα με ένα μαύρο κοντό νυχτικό. Δεν χρειάστηκε να κάνει τίποτα για να την φέρει κοντά του, ήρθε από μόνη της και δεν μπορούσε να βρει καταλληλότερη στιγμή, παραδόθηκε στα χέρια του, πριν παν απειληθεί η ζωή της.

''Φαντάστηκα πως δεν θα κοιμάσαι και είπα να έρθω να σου κάνω παρέα, αν δεν σε πειράζει'' Είπε και συνέχισε να προχωράει προς το μέρος του με ένα ερωτικό περπάτημα, πιο αργό, πιο ελκυστικό ενώ εκείνος σηκώθηκε και της χαμογέλασε, είχε ανάγκη αυτό το δώρο.

''Καλά φαντάστηκες'' Την έπιασε από τα μαλλιά, την γύρισε πλάτη και την κόλλησε στην ντουλάπα, σήκωσε το νυχτικό της και τα χέρια του πήραν θέση κάτω από αυτό ενώ τα χείλι του φίλησαν το λαιμό της.

''Γιατί ήρθες τέτοια ώρα στο δωμάτιο μου Σάρα?''

''Ήρθα να σε δω'' Η ανάσα της βαριά ενώ το σώμα είχε ήδη παραδοθεί στα χέρια του, κάτι που δεν του άρεσε, ποτέ καμία γυναίκα δεν του αντιστάθηκε και ήταν ένας λόγος που τις βαριόταν εύκολα.

''Θέλεις κάτι από μένα?'' Της ψιθύρισε στο αυτί με καυτή ανάσα και της έγλυψε το λοβό, αν ήταν παγωτό σίγουρα θα είχε μείνει μόνο το ξυλάκι, αφού είχε λιώσει για πάρτη του.

''Ναι...Εσένα'' Δεν χρειάστηκε να πει τίποτε άλλο, είχε γίνει υγρή πριν ακόμα την αγγίξει, τότε κατέβασε το εσώρουχο και με μια κίνηση μπήκε μέσα της. Οι φωνές της ηχούσαν σε όλο το σπίτι και δεν έδειχνε να την ένοιαζε, πόσο μάλλον εκείνον, του άρεσε να άκουγε την γυναίκα που ικανοποιούσε, αλλά δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί στο μυαλό του φανταζόταν μια άλλη, γιατί ενώ έκανε Σεξ με την Σάρα, στην θέση της ήθελε την Ροζαλία, και όσο το σκεφτόταν τόσο το πάθος φούντωνε.

''Αχ Τζέισον''

~ ~  ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Έβαλε το μαξιλάρι πάνω από το πρόσωπο της αλλά δεν ήταν ικανό να  βάλει σε σίγαση τις φωνές, όσο πέρναγαν τα λεπτά η φωνή της όλο και δυνάμωνε και αυτό την έκανε να θέλει να εκραγεί.

ΡΟΖΑΛΙΑWhere stories live. Discover now