Και εκεί που ο φόβος σταματάει να σε ελέγχει, βρίσκει την ευκαιρία το θάρρος να σου δώσει την δύναμη που χρειάζεσαι για να πολεμήσεις.
~POWER OVER ME~
~ΡΟΖΑΛΙΑ POV~
''Ακόμα μια μέρα που με βρίσκει στο δωμάτιο να προσπαθώ να καταλάβω τι κάνω λάθος, ψάχνω το γιατί όταν συμβαίνει κάτι όμορφο στην ζωή μου και με κάνει να ελπίζω, πρέπει να καταστρέφεται αφήνοντας πίσω σκέψεις, σκέψεις που θα με ακολουθούν για πάντα. Ίσως γιατί δεν ήμουν ειλικρινής μαζί του από την αρχή, γιατί όταν του ζήτησα να με εμπιστευτεί εγώ δεν το έκανα, λάθος, το παραδέχομαι, μα νιώθω ότι με κατηγορεί για περισσότερα πράγματα από όσα έχω κάνει.
Μην μου γυρνάς την πλάτη Τζέισον, δώσε μου την ευκαιρία να σου εξηγήσω, να σου πω για εκείνο το βράδυ, εκείνο το μαύρο βράδυ...μην με καταδικάζεις πριν ακούσεις την απολογία μου. Δεν το ήθελα που να πάρει, αλλά δεν μου άφησε επιλογή. Δεν είμαι δολοφόνος! Σου ανοίχτηκα που να πάρει, σε άφησα να με διαβάσεις και ήταν ο λόγος που έπρεπε να καταλάβεις πως για να το έκανα υπήρχε λόγος. Ξέρω, έπρεπε να σου το πω αλλά τρόμαξα, τρόμαξα από τα λόγια σου. Με απείλησες, δεν ήξερα πως θα το λάβεις, δεν σε ήξερα. Πώς μπορούσα να σε εμπιστευτώ? Όταν ζω με τέτοιους ανθρώπους γύρο μου, όταν μου συστήνεσαι ως δικός τους? Όταν ξέρω πως είσαι ο γιος του? Πώς? Μα, συγνώμη, τώρα ξέρω.
Ξέρω ότι σήμερα θα έρθεις να πάρεις την απάντηση σου και ότι έχει απομείνει από εμάς. Μετά το σημερινό δεν θα υπάρχει εμείς. Αλλά δεν έχω τι να σου πω, γιατί δεν γνωρίζω, δεν γνωρίζω ποιος με παγίδεψε. Προσπάθησα όλο το βράδυ να σκεφτώ τις κατάλληλες λέξεις για να μπορέσω να σε κάνω να με ακούσεις αλλά δεν βρήκα καμία, γιατί δεν υπάρχει.
Δεν ήξερε κανείς για το μαχαίρι, εκτός αν κάποιος με είδε. Ποιος σου το είπε για τον πατέρα σου Τζέισον? Που βρήκες αυτό το κομμάτι ύφασμα εκείνη την ημέρα? Κάτι πάει λάθος εδώ! Ακούω το κλειδί στην πόρτα να γυρνάει και η καρδιά μου αποκτάει ταχυπαλμίες, δεν ξέρω τι φοβάμαι πιο πολύ. Ποιον φοβάμαι να αντικρίσω.
''Γειά σου αγαπημένη μου κόρη''
Δεν ξέρω αν με παρήγορή η παρουσία της ή με τρομάζει, δεν ξέρω τι μπορεί να άκουσε το προηγούμενο βράδυ, δεν γίνεται να περάσαμε απαρατήρητοι. Tι τους είπες Τζέισον? Αυτή θα είναι η τιμωρία μου? ''Δεν θα πεις κάτι? Σου άφησα αρκετό χρόνο για να ετοιμάσεις την απολογία σου μετά τον χθεσινό σου σόου. Μπορώ να πω πως συγκινήθηκα''
YOU ARE READING
ΡΟΖΑΛΙΑ
Mystery / Thriller#3 dark 4\12\2020 #8 death 12/12/2020 Η Λάμψη της φανταχτερή σαν τον ήλιο, Ο ήλιος όμως σε τυφλώνει. Εκείνος κατάστρεφε ότι έβρισκε στο πέρασμα του, σαν τον ανεμοστρόβιλο. Έψαχνε την αλήθεια σε ένα περιβάλλον γεμάτο ψέματα. Το μεγαλύτερο? Εκείνη!