Accidental Pornstar~
22.Bölüm~
‘’Anne iyi ama bebeği kaybettik.’’
‘’B-Bebek?’’ Kekeledi YiFan. ‘’Bir de hamile miydi?’’
Doktor kafasını yavaşça aşağı yukarı hareket ettirmiş YiFan’ın hasta uyandığında onu görebileceğini söylemişti.
‘’B-Benden şikayetçi olacak mı peki?’’
Doktor bilmediğini ifade eden bir şekilde ellerini iki yana açtığında YiFan elleriyle yüzünü örttü ve oturmak için boş yerlerden birine yöneldi.
Siktir.Bir şekilde şikayetçi olmaması için onu ikna etmeliydi.
*
‘’Neden devam ettin?Sana ihtiyacın olan her şeyi almıştım oysa.Ömrün boyunca hiçbir zaman aç kalmayacağına ve sana iyi bakacağıma dair söz vermemişmiydim BaekHyun?Sözümü tutacaktım.Kira bedelini ödemek için işe bile girmiştim.Ama sen…sen buna rağmen gidip başkalarıyla yatmaya devam mı ettin?Ve siktiğim korunmadın bile öyle mi?’’
ChanYeol BaekHyun’un odasında bir o yana bir bu yana yürürken BaekHyun konuşmak için ağzındaki maskeyi indirmeye çalışıyor ancak eliyle bütünleşmiş durumdaki serumun verdiği ağırlık yüzünden başarılı olamıyordu.
‘’Nasıl fahişeliği bu kadar çok seviyor olabilirsin?Diğerleri senin yaşadığın hayata sahip olmak için can atıyor ama sen onlarınkine,diğer fahişelerinkine özeniyorsun.Anlayamıyorum seni BaekHyun.Seni korumaya çalıştıkça daha çok yaralanıyorum ve bu yorucu.’’
ChanYeol yüzünü kendisiyle konuşmak için çabalayan çocuğa çevirdiğinde onun suratının yarısını örten maske yüzünden rahat edemediğini düşünmüş ve maskeyi yavaşça indirmişti.
‘’Kendini yorma.’’ Dedi ChanYeol. ‘’Sana sinirliyim,evet.Ama geçecek.Buradan çıktığımızda bunları da unutacağım ve lanet olsun,istesemde sana sinirli kalamadığımı zaten biliyorsun.’’
‘’B-b-b…’’ BaekHyun çatlamış dudaklarına rağmen konuşmaya uğraşırken ChanYeol onu bu halde görmekten ne kadar da nefret ettiğini düşündü.
‘’Sana kendini yorma demiştim.’’ Dedi maskeyi yeniden takmak için BaekHyun’un üzerine eğilmişti ancak küçüğünün yeniden konuşmaya başlamasıyla yapmak üzere olduğu işten vazgeçti.
‘’B-ben ya-yapmadım.Yemin ederim ben değildim.’’
‘’Kimdi öyleyse?’’ Sordu ses tonuna hakim olmaya çalışırken.Ona bağırmak istiyordu ancak bunun hiçbir şeyi daha iyi yapmayacağını bildiğinden susmayı tercih ediyordu.
‘’J-JongHyun’du.’’ Dedi BaekHyun sonunda.’’Ben seninle tanıştığım günden beri kimseyle kendi isteğimle birlikte olmadım ChanYeol.Senin dışında kimseyle isteyerek sevişmedim.’’
*
Kris çarptığı kadının odasına girmek için kendine gaz vermeye çalışıyor ancak kovulacağından korktuğu için bir türlü kapı kolunu indirmeye cesaret edemiyordu.Hangi kadın bebeğini öldüren bir adımı affederdi ki?%100 ondan şikayetçi olacaktı.Yine de içinden bir ses onu ikna edebileceğini söylüyordu.Hem…eğer suçun bir kısmını ona atabilirse hapis cezasından yırtabilir ve sadece para cezasıyla olayı atlatabilirdi.Sonuçta kavşağın orta yerinde yeşil ışık yanarken duruyor olmak Kris’in değil şu an karşısındaki kapının ardında olan kadının suçuydu.Ona çarpmak kaçılnılmazdı ve o da çarpmıştı.
Kris derin bir nefes alıp içeri girdiğinde karşılaştığı atmosfer beklediğinden çok daha ağırdı.Yatağın yanında bulunan iki pencereninde perdeleri inikti.Hem de dışarı da parlak bir güneş olmasına rağmen.Hastaya getirilen kahvaltı tepsisi kadının kucağında öylece bekliyordu.Kaşık ve çatala hiç dokunulmamış olduğu barizdi.Ve…kan revan içinde olmasına rağmen hastaneye getirirken kollarında taşıdığı kadın kesinlikle şu an karşısında duran göz altları torbalarla dolmuş ve muhtemelen açlık ve yorgunluktan çökmüş suratlı kadından onlarca kat daha güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Accidental PornStar~
Fanfiction‘’Kendimi böylesine erkeksi bulurken,bir başka erkeğin altında ‘Yeniden’ diye inleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.’’ * Bir dolandırıcıydı ikimizi bir araya getiren.Bir zamanlar ölümünü dilediğim ancak şimdi seni bana verdiği için minnet duyduğ...