16.Bölüm

8.6K 408 25
                                    

Accidental PornStar~

16.Bölüm 

‘’Biraz daha kal.’’ Dedim kollarımı beline sararken.Sehun,soğuktu.Vücudu benimkinin aksine buz gibiydi.Ama buna rağmen güzeldi.Kolları arasındayken dokunulmaz hissediyordum ve özel.Beni gerçekten sevdiğini hissediyordum,bana değer verdiğini.Hemen yüzümün altında hızlanan kalp atışlarını duydukça güvende hissediyordum.

Birilerini koruma içgüsünün erkeklerde fazlasıyla kuvvetli olduğunu söylerlerdi.Ama ben hiçbir zaman bir kadını koruma hissini tatmak istememiştim.Bazen minyon bir kız kollarım arasında kaybolsa nasıl olur diye düşünüyorum tabii.Ama sonra aklıma Sehun geliyor ve bir kadın bana ne kadar iyi hissettirebilecek olursa olsun Sehun’un yerini dolduramaz diyorum.

Büyük elini saçlarıma doladığında kafamı göğsüne biraz daha gömdüm ve kokusunu içime çektim.Bütün çıplaklığıyla karşımdaydı ve üzerimizi örten örtü ya da ona benzeyen herhangi bir şey yoktu.Sadece biz vardık.İki çıplak adam ve ikimizinde sıcaklığı birbirimize yetiyordu.Yeryüzünde eğer benim bir ruh eşim varsa hiç şüphesiz o kişi Sehun’du.Bunu onunla ilk birlikte olduğumda anlamıştım.Önce sadece ateşli olduğu için bana verdiği hazzın büyük olduğunu düşündüm.Ama sonradan farkettim de fiziksel özellikleri değildi beni ona bağlayan.Bana karşı bir heykel kadar ifadesiz olsa da kalbimi deliler gibi çarptırmayı başarabilen tek kişiydi o.Ezici bakışlarının altında bile öylesine kuvvetleydi ki hissettiklerim,ne yaparsa yapsın,ne söylerse söylesin uzaklaşamıyordum ondan.

Küçük duygularla başladı ancak zamanla öyle şiddetlendi ki o duygular günümün her bir saatini onu arzulayarak geçirmeye başladım.

‘’Sehun…’’ dedim nefesimi göğsüne verirken.Ağzımdan çıkan buhar göğsüne çarpıp suratıma ulaşmıştı.İki göğsünün arasına küçük bir öpücük kondurup burnumu sürttüm.

‘’Seni seviyorum.’’ Dedim yeniden.Bunu artık o kadar çok söylüyordum ki muhtemelen sıkılmaya başlamıştı.İç çekip belime sarılı kollarını çekti.

‘’Ama ben seni sevmiyorum.’’ Dedi tereddüt etmeden.Bedenimi sarsan bir parça hayal kırıklığıyla gözlerimi kısıp kolları arasından sıyrıldım.

‘’Biliyorum.’’ Dedim,kollarımı ısınmak için kendime sarmıştım.’’Bunu neden yaptığımı bilmiyorum.Neden senin karşındayken bu kadar küçük düştüğümü anlayamıyorum.Kendimi gerçekten ucuz biri gibi hissediyorum.’’ İnkar etmesini istedim. ‘Sen ucuz değilsin.’ demesini.Ama o sessiz kaldı.Gözleri gözlerime kenetlenmişti ve bu rahatsız ediciydi.Alt dudağımı ısırıp büyük bir soluk çektim.

‘’Bu gece yanımda kalabilir misin?’’ dedim.Yanımda yatan bu buzdan adam değilde bir başkası olsaydı asla böyle bir şey sormazdım.Utanç vericiydi.Cevabı beklerken ter döküyordun ve bu kötü hissettiriyordu.

‘’Belki.’’ Dedi gözlerini kapatmadan önce. ‘’Yorgun hissediyorum.’’ 

‘’Ciddi misin?’’ Dirseklerim üzerinde kalkıp üzerine tırmandım.Gözlerini açmadan kafasını aşağı yukarı hareket ettirdi ve ellerini baldırlarıma yerleştirdikten sonra vücudumu kendine çekip,çevirdi.

Şu an tam olarak onun önünde uzanıyordum ve penisi kalçama sürterken elleri göğüslerimi okşuyordu.Tanrım,harika hissediyordum.

‘’Çok zayıfsın.’’ Dedi Sehun. ‘’Muhtemelen bu yüzden kollarıma bu kadar rahat sığabiliyorsun.İtiraf etmeliyim.Eğer bana aşık olan erkek sen değilde bir başkası olsaydı umursamazdım.Daha önce de başıma geldi.Kızlar arasında popülerdim.Erkekler arasında da öyle.Ama hiçbiri senin gibi değildi.’’ Çenesini saçlarımın üzerine yerleştirdiğinde göz ucuyla yüzünü kontrol ettim.Uyku sersemi sayıkladığı kesindi ama yine de duymak istiyordum.

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin