Accidental PornStar~
6.Bölüm ‘Edepsiz’
Sehun isimli yabancı neredeyse 2 haftadır gelmiyordu.Öğrendiğim kadarıyla şirkete dava açmıştı ve az kalsın kazanacakı da.18 yaşından küçüklerin porno sektöründe zorla çalıştırıldığına dair dilekçe verdi.Ancak son dakika yönetmenin avukat arkadaşı yardımcı olabileceğini söyledi ve ben dahil 5 kişiye sahte kimlik çıkarıldı.Polislerin sahte olduğunu anlaması gerekirdi ancak nasıl olduğu bilinmez,iş bir şekilde şirketin lehine sonuçlandı.Bu da demek oluyordu ki Sehun yeniden gelmeye başlamak zorundaydı aksi takdirde bu defa kanun yoluna başvuran şirket olacaktı.
Bana gelince…artık ilk günlerdeki gibi değilim.Alıştığım bile söylenebilir.Kai’yle yatmadan önce ağlayıp sızlanmıyorum ve bu da işimizin daha çabuk bitmesini sağlıyor.
Bunun dışında,işler kesinlikle benim kontrolüm altında ilerlemiyor.Kai’yle çıkmaya başladık ve ortada doğru düzgün bir çıkma teklifi bile yok.Bana sadece beni sevip sevemeyeceğini sordu ve ben de sevebileceğini söyledim.O,bunu sorduğunda seks yapıyorduk ve hiçbir kelime bilinçli olarak ağzımdan çıkmamıştı.
Bu durumdan şikayetçi olduğum söylenemezdi.Sabahları okula yetişme gibi bir derdim yoktu.Ya da geceleri tenha sokaklarda tek başıma yürümek gibi endişelerim.Çünkü Kai beni arabasıyla bırakıyor ve sonra geri alıyordu.18 yaşından büyük olduğu için banka hesabı açmama yardımcı oldu ve şirketin paramı yatırdığını garantiledi.Böylece yönetmen üç kağıtçılık yapamayacaktı.Gereken tüm ihtiyaçlarımı o karşılıyordu.Parası vardı,gerçekten çok fazla.Yine de daha fazlasını istediğini söylüyordu.1 yıldan uzun zamandır bu işte çalışıyordu ve şikayetçi değildi.Ah!Tabii ki şikayetçi olmazdı.Tek yaptığı penisini daracık deliklere sokmaktı.Benimkiyse devasa penislerin kıçıma girmesine izin vermek.
Eğer,üstte olmama izin verilseydi ben de şikayet etmezdim.Ama her zaman altta oluyordum.JongIn’e üstüne geçmeme izin vermesini söylediğimde sadece güldü.Uzun bir süre boyunca güldü.O gülmesini durdurduğundaysa ben kendimi odama kapatmış ağlamaya başlamıştım bile.
Sesli bir iç geçirdim.Sanırım biseksüeldim.Her ne kadar sözlü olarak altta olmaktan nefret ediyor olsamda,kıçımda bir penis varken hissettiklerim bundan tamamen farklıydı.Havluyu belime sararken an içinde zihnimde beliren sarışın bedenin görüntüsü yüzünden az daha ıslak zeminde kayıp düşecektim.Lanet olası Oh Sehun,aklımı karıştırdı ve sonra da siktir olup gitti.Bu adaletli değil.Ben…henüz onu bırakmaya hazır değildim.Henüz intikamımı alamamıştım ki ortada intkam alacak bir şey yoktu.
Kendimi kandırmaya devam etmek istiyordum.Asla,ne olursa olsun yeniden onun altında olmak istediğim gerçeğini kabullenmeyecektim.*
‘’Tanrım!Bana bu şekilde bakmasından nefret ediyorum.’’ KyungSoo’yu işaret ettiğimde Kai göz ucuyla küçük bedeni süzdü ve KyungSoo’nun çatılmış kaşlarını gördüğünde o da kaşlarını çattı.
‘’Onunla konuşacağım.’’ Dedi ayaklanmadan önce.
‘’Sorun değil.’’ Onu durdurmaya çalışmış ama başarılı olamamıştım.KyungSoo kendisine yaklaşan JongIn’i gördüğünde bakışlarını kaçırdı.Kahretsin,aslında fazlasıyla sevimliydi ama Kai ondan nefret ediyordu.Hayır,bu gerçek bir nefretti.KyungSoo’yla yatmanın canlı solucan yemeye benzediğini söylüyordu.
Neden bilmiyorum ama bunun imkansız olduğunu düşünüyorum.KyungSoo buradaki tüm aktif erkeklerin altına almak istediği kişiler listesinin başını çekiyordu.Kısaca beni çoktan sollamıştı.Ama umursadığım söylenemezdi.Kimin kimi sevdiği beni ilgilendirmezdi.Her ne olursa olsun hala en iyi partner bana aitti ve KyungSoo JongIn’in tek bir sözüyle kölesi olmaya hazırdı.
JongIn’in KyungSoo’ya bağırdığını gördüğümde istemsizce gülümsedim ve bu benim gerçek bir fahişe olmaya başladığımın apaçık göstergesiydi.
KyungSoo aciz görünüyordu.Gerçekten çok aciz.Kafasını önüne eğmiş dolmuş gözlerindeki yaşları serbest bırakmamak için direniyordu.JongIn ona bağırmaya devam ettiğinde KyungSoo onlarca kez özür diledi ancak sonunda JongIn,bir adet kanı beynine sıçramış Kris’le karşı karşıya kaldı ve bu geri çekilmesi için yeterliydi.Kris KyungSoo’nun önüne geçmiş JongIn’e hararetle bir daha KyungSoo’ya sesini yükseltemeyeceğini söylerken JongIn susmak yerine kavgayı uzatmayı tercih etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Accidental PornStar~
Fanfiction‘’Kendimi böylesine erkeksi bulurken,bir başka erkeğin altında ‘Yeniden’ diye inleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.’’ * Bir dolandırıcıydı ikimizi bir araya getiren.Bir zamanlar ölümünü dilediğim ancak şimdi seni bana verdiği için minnet duyduğ...