18.Bölüm~

7.5K 356 241
                                    

Accidental PornStar~

 Not:Bölüm bittiğinde ne düşüneceksiniz gerçekten çok merak ediyorum.Baştan söyleyim psikoloji bozabilecek türden bir bölüm ...

18.Bölüm~

[11.01.2015]

‘’Anlaşmam şu an itibarıyla bitti.’’

‘’Yeni bir anlaşma imzalamayacak mısın?’’

‘’Hayır.Bir oyun oynadık ve şimdi oyun bitti.’' 

*

JongIn duvara yaslanmış göğsünde bağlı olan kollarıyla beni izlerken bakışlarımı ondan kaçırmak için elimden geleni yapmış ancak gitmek için ayaklandığım sırada yolumu kesmesi üzerine istemesemde konuşmak zorunda kalmıştım.

‘’Çekil.’’ Dedim ellerimi omuzlarına yerleştirmiş onu itmeye çabalarken.

‘’Şimdi ne yapacaksın?’’ dedi.Sıcak eli ensemi okşuyordu ve bu garip bir şekilde ürpermeme sebep oluyordu.

‘’Bilmiyorum.’’ Dedim gözlerimi kaçırmak için elimden geleni yapıyor olmama rağmen JongIn çenemi kavrayıp yüzümü kendisine çevirdiğinde istemsizce gözlerimiz  buluşmuştu ve ben başka bir yere bakmak için yeni bir hamle yaptığımda ensemi sıkıca kavramış olan eli bana engel olmuştu.

Ona bakmam için beni zorluyordu.Gözlerine bakmamı sağlayarak bana acı çektirmeye çalışıyordu.

Adeta ‘Ben iyiyim.Ama sen değilsin.’ diyordu o gözler.Beni küçümsüyordu.Beni eziyordu.Bana haftalar öncesini hatırlatıyordu.

‘’Baba olacaksın.’’ dedi JongIn gözlerimin dolmasına sebep olarak. ‘’Sevmediğin biriyle evlenmek zorunda kalacaksın.’’ Boğazımda koca bir yumru düğümlendiğinde sıkıca tutulduğum kolları itip gitmek için yeni bir adım attım ancak beni durdurmuştu.Yeniden…

‘’Bırak.’’ Dedim bileğimi çekmeye çabalarken.Ama o kadar acizdim ki ona gücüm yetmiyordu bile. ‘’Seni kaçırabilirim.’’ Dedi.Ses tonu az öncekinden farklıydı.Alaycı bir tonla değil,oldukça ciddi bir şekilde çıkmıştı kelimeler ağzından.

Başımı iki yana salladım.

‘’O bebeği isteyen bendim.’’ Dedim gözyaşlarım yanaklarımı ıslatmaya başladığında. ‘’Sehun’u kaybedeceğimi bile bile baba olmayı seçen bendim.’’

[Geçen Ay (11.12.2014)]

JongIn’le olan ilişkimin net bir şekilde bittiği gündü.Sehun ve beni aynı evde basmıştı ve bu beklediğimden daha kötüydü.JongIn dağınık olan yatak odasını gördüğünde kriz geçirdi ve Sehun’a vurmak için yumruklarını kaldırdı.Ancak ona engel olmuştum ve bu onu daha fazla sinirlendirmekten başka hiçbir işe yaramamıştı.Sehun’a gitmesini,JongIn’le başa çıkabileceğimi söylüyordum ancak benidinlemiyordu.Ona sert bir tokat attı ve bu JongIn’in aklını başına getirmek için yeterliydi.Gözleri önce kapandı ve sonrada elini tokatı yediği yanağının üstüne bastırıp yavaşça indirdi.

Onu ilk defa bu şekilde ağlarken görüyordum.Çığlık çığlığa ve hıçkırarak.JongIn beni gerçekten seviyordu.Ama ben ona hakettiği aşkı yaşatamıyordum.

Bir şekilde Sehun’u evden göndermeyi başardım ve JongIn’le baş başa kaldığımızda onu sakinleştirmek için elimden geleni yaptım.Sonunda sakinleştiğine kanaat getirdiğimde ona aslında ‘Sehun’la beraber içeriz’ diyerek hevesle hazırladığım çaydan vermek için yanına gitmiştim ancak fincanı üzerime devirmiş ağlamaktan kızarmış gözleriyle ‘Fahişe’ dedikten sonra çekip gitmişti.Ah,gitmeden önce üzerime fırlattığı kağır paraları görmezden gelmek haksızlık olur tabii.

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin