15.Bölüm~

9.2K 420 42
                                    

Accidental PornStar~

15.Bölüm~

Sehun’un belime dolanmış kolları arasında debelenirken ondan kurtulamayacağımı idrak etmiş ve sesli bir geçirip söylemiştim.

‘’JongIn,daha sonra konuşamaz mıyız?Şu an gerçekten iyi hissetmiyorum ve düşünmeye ihtiyacım var.’’ Sehun kendini geri çekmiş kaşlarını çatarken konuşmak için dudaklarını aralamış ancak elimi ağzına bastırdığımdan yapamamıştı.
JongIn ‘‘Pekala.’’ Dedi ve derin soluğu telefonda duyulduktan sonra devam etti. ‘’Bekleyeceğim.Umarım…umarım beni affedebilirsin.’’ 

Ben gözlerimi kısmış karanlık koridora rağmen yanan telefon ışığından telefonun kapanıp kapanmadığını anlamaya uğraşırken Sehun dudakları üzerinde duran elimi çekmiş ve hesap sorarcasına bana bakmaya başlamıştı.

‘’Ayrıldığınızı sanıyordum.’’ Dedi sonunda.Sinirli değildi ama her nedense kırılmış gözüküyordu.

‘’Ben de gittiğini sanıyordum.’’ Dedim.Bu bariz bir şekilde sorusuna soruyla karşılık vermek gibi olmuştu.Ama şu an aklım başımda değildi ve söylediklerimden sorumlu tutulamazdım.
‘’Neden geri geldin?’’ dedim.Aslında cevabı her ne olursa olsun önemi yoktu.Şu an karşımda duruyor olmasına bile inanamıyordum.Sehun,geri dönecek bir tip değildi.

‘’Bilmiyorum.’’ Dedi sırtını kapıya yaslarken. ‘’Neden geri geldiğimi bilmiyorum.’’ 

Gözlerimi kapatıp dudaklarımı birbirine bastırdım.Muhtemelen konuşmamı bekliyordu ancak ne söyleyeceğime dair en ufak bir fikrim yoktu.İkinci defa aynı hataya düşmeyecektim.Ona ikinci kez ‘Git’ demeyecektim.Aksine büyük bir ihtimalle gitmeye kalkarsa ona engel olurdum.Onu geri döndürmek bile büyük bir mucizeydi ve ben içten içe Tanrı’ya Pazar günü kiliseye gideceğime dair söz vermiştim.Onun geri dönmesi Tanrı’nın bana verdiği ikini bir şanstı.

‘’Luhan.’’ Dedi beklemediğim bir anda.Adımı söylediğinde tüm bedenimin titrediğini ve penisimin ihtiyaçla kasıldığını hissediyordum.Ses tonu beni çıldırtıyordu.Sehun,beni çıldırtıyordu.

‘’Düşündüm de…belki de bir zararı olmaz.Belki de…’’ Adem elması güçlü bir şekilde şişip indi ve yutkunuşu tüm koridoru doldurdu.

‘’Unut gitsin.’’ Dedi cümlesini tamamlayamayacağını anladığında.Muhtemelen şu an kafası allak bullaktı ve o bile ne hissettiğini bilmiyordu.Tıpkı bir zamanlar benim de içinde bulunduğum durum gibi.
Eli kapı koluna uzandığında kollarımı beline sardım ve ellerim tişörtünü kavradı.

‘’Seni seviyorum.’’ Dedim tereddüt etmeden.Göz yaşlarım çoktan akmaya başlamıştı ama ben farkında bile değildim.’’Vazgeçmek istedim.O kadar çok unutmak istedim ki.Ama yapamıyorum.Sonu ne olursa olsun umursamayacağım.Beni hiç sevmeyecek olman sorun değil.Ben seni seviyorum ve sen çekip gitsen de beni bu kadar çok ağlatan birini ömrüm boyunca unutamayacağım.Kaybedecek hiçbir şeyim yok Sehun ve seninde öyle.Ben sadece…sadece denemek istiyorum tamam mı?Beni sev demiyorum ama en azından ihtiyacım olduğunda seni görebilmeyi umuyorum.Çok fazla şey istiyorum belki,ama lütfen.En azından ben seni bırakabileceğime kendimi inanadırana kadar.Lütfen,dene benimle.Lütfen.’’ 

Hiçbir erkek kendisine yalvaran birine karşı koyamazdı.Cinsiyeti sorun değildi.Her kim olursa olsun birisi size aşkını ilan ederken istemsizce hızlanırdı kalbiniz.Ve Sehun’da şu an o durumdaydı.Kalbi tişörtüne gömülü yüzümün altında deli gibi çarpıyordu ve soğuk elleri tenimle buluştuğunda benim kalbiminde ritmi bozuluyordu.Daha sıkı doladım ona kollarımı.Kimsenin ayıramayacağı kadar yakın olmak istedim ona.Zorunda olsam da bırakmamak istedim.
İlk defa bana karşılık veriyordu.Yüzünü saçlarım arasına gömdü ve kokumu içine çekti.Sırtımda gezinen ellerinin kalçama inmeye başladığını hissedebiliyordum.

‘’Seni istiyorum.’’ Dedi kalçamı avuçlamadan hemen önce. ‘’Seninle yatmak istiyorum.’’ 

Kafamı gömdüğüm tişörtünden kaldırdım ve ıslak gözlerimi öpmesine izin verdim.

‘’Güzelsin,Luhan.Birçok kızın sahip olamayacağı büyülü bir güzelliğe sahipsin ve bu aklımı başımdan alıyor.’’

Tüm suratıma yayılan koca bir gülümsemeyi görmezden geldim ve itirafları karşısında kızarmaya başlayan yanaklarımı umursamadan ıslak dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

‘’Yapalım.’’ Dedim öpücüklerim arasında. ‘’İstediğin kadar sevişelim.’’

*

‘’Küçük.’’ Dedi Sehun,az önce üzerinde ağladığım için biraz dağılmış gri yatağı gözleriyle işaret ederken.
‘’İkimize yetecek mi?’’

‘’Aklında ne var?’’ dedim kıkırdamadan önce. ‘’İki kişiye yetmeyecek kadar ne yapacağız ki böyle bir şey soruyorsun?’’ 

Suratında ilk kez gördüğüm pis bir sırıtış sundu ve ellerini belime yerleştirip beni kendine çekti.

‘’Pek çok şey.’’ Dedi kulağımı öpmeden hemen önce.Ellerinden biri tişörtümün içine girmiş göbeğimin üzerini okşuyor ıslak dili kulağımla boynum arasında ıslak bir yol çiziyordu.Kendimi ona bastırıp saçlarını çekiştirdim.Uzun,soğuk parmakları göğüs uçlarımı bulup sıkıştırdığındaysa çoktan baştan çıkarıcı inlemeler bırakmaya başlamıştım bile.
Dudaklarını çeneme sürtüp gülümsedi.

‘’Neden gülümsüyorsun?’’ Sordum şaşkınca.Gülümsemesini gerektirecek hiçbir şey yapmamıştım.

‘’İyi hissettiriyor.’’ Dedi rahat bir nefes vermeme sebep olarak. ‘’Bir erkek bana aklımı kaçırmama sebep olacak kadar çok zevk veriyor.Anlayamıyorum.Nasıl bir sürtük beni böylesine etkileyebiliyor?’’ 

Dudaklarına yapışıp ayak parmaklarım üzerinde yükseldim ve alınlarımızı birbirine değdirip bende gülümsemesine karşılık verdim.Rüyadaymış gibi hissediyordum.Sehun’un bana bunları söyleyeceği bir günün geleceğine daha kendim bile inanamazken onun beni becermek için karşımda duruyor olması sıradışıydı.

‘’Becer beni.’’ Dedim istemsizce.Kalçam penisine sürtünürken ağzımdan bu tür kelimeler kaçırmam şaşırtıcı değildi.Vücüdumu kolları arasına sıkıştırdı ve beni kendine biraz daha bastırdı.Böylece penisi kalçama daha fazla sürtünmüş kısık sesle inlememe sebep olmuştu.Eli acele içinde pantolonumun kemerini çözmeye uğraşırken bende ona yardım etmek istercesine elimi eli üzerine koymuş işini hızlandırmıştım.Pantolonum baksırımla beraber bacaklarımdan sıyrıldı ve Sehun gözlerini bürümüş yoğun arzuyla beni yatağa itti.Düşüşün verdiği etkiyle bacaklarım aralanırken Sehun hazırlık bile yapmadan içime girecekmiş gibi görünüyordu.Derin derin solurken incelercesine parmaklarımı nefret ettiğim küçük penisime dokundurdu ve ardından deliğime doğru sürüdü.Sadece dokunuşlarıyla bile eriyordum ve kim bilir onu içime aldığımda nasıl hissedecektim?Gerçi,bunu pek çok kez tecrübe etmiştim ancak bu defakinde iki tarafta istekliydi ve muhtemelen öncekilerden farklı olacaktı.Onu soyunma odasında sıkıştırdığım günü saymıyorum.O... bir fiyaskoydu.Ama bu…gerçek bir sevişme olacaktı.Sehun kafasını bacaklarım arasına soktuğunda penisim üzerine düşen kahkülleri yüzünden vücudumu gerdim ve gıdıklanan penisim sertliğinin sınırlarını zorladı.Dili penisim ve deliğim arasındaki boşluğu ıslatırken yorganı delice sıkıyor ellerimi kafasına bastırıp daha fazlasını istediğimi söylüyordum.İtiraz etmedi ve dilini gerilmekten büzüşmüş deliğime sürttü.
Aklımı kaybettiğimi hissettim.Gözlerim an içinde irileşmiş kendimi ona iter halde buluştum.Elleri kalçamı sıkıca kavradı ve beni yatakta yüz üstü çevirip kaldırdı.Kalçam direkt olarak ona bakarken kafamı yüzüne çevirmiş ve incelercesine gözlerine bakmaya başlamıştım.Zevkten ıslanmış gözlerim Sehun’un daha fazla heyecanlanmasına sebep oldu ve sesli bir siktir çekerek saniyeler içerisinde kendi pantolonundan kurtuldu.

‘’Bekleyemiyorum.’’ Dedi kafamı penisine konumlandırırken. ‘’Em onu.’’
İkiletmeden dilimi penisinin başına değdirdim ve Sehun sesli bir şekilde inledi.
‘İlk Kez!’ 
Sesini duymak istiyordum.Adımı söylemesini istiyordum.Arzumdan çıldırmasını istiyordum.Dudaklarımı kendimin bile sıkıldığı bir yavaşlıkla penisinde hareket ettirmeye başladığımda Sehun gerçekten dayanamıyormuş gibi görünüyordu.Kendini ağzımın içinde ileri geri hareket ettirdi ve benim öğürmelerim durması için yeterli değildi.Nefes almak için birkaç kez geri çekilmeye uğraşmış olsam da bu şu an pekte önemli bir detaymış gibi görünmüyordu.
Kafasını arkaya attı ve dudağını ısırıp saçlarımı sertçe geriye çekti.

‘’Dön kıçını.’’ Dedi emreder bir tonla.Sesi boğuktu ve bu beni daha da itaatkar bir havaya büründürmüştü.
Sert Sehun ve Sert Seks.
Sert seksi sevmezdim belki.Ama anlaşılan o ki Sehun deliğimi parçalara ayırsada ona dair her şeyi sevmeye devam edecektim.Hızla kalçamı ona döndüm ve onu biraz daha kızdırmak için kalçamı iki yana salladım.Sırıttı ve kalçama hafif bir şaplak attı.

‘’Pis fahişe.’’ Dedi popomu öpmeden önce. ‘’Seni bir güzel becereceğim ve sen de beni baştan çıkarmak neymiş göreceksin.’’ 

Dudaklarımı birbirine bastırıp kalçama sürtünmeye başlayan penisle gözlerimi kapattım.

‘’Prezervatif…’’ dedi son anda hatırlamış gibi.Bir tane bulmak ümidiyle yatağın hemen yanındaki komodinin çekmecelerini kurcalamıştım ancak yoktu.

‘’Boşver.’’ Dedi Sehun.’’Sanırım bir kez olsun risk alabilirim.’’ Ve az önce emdiğim için ıslaklığını koruyan penisini kuru deliğime değdirdi.
Kuşkusuz çok,çok fazla canım yanacaktı.Kuru ve tahminen 15 santimden uzun olan bir şeyin içimde hareket ettiğini düşünmek bile ürkmeme sebep oluyordu.Ama dediği gibi,bu an,tüm riskleri almaya değerdi.

*

‘’Siktir Luhan,fazla sıkısın.’’ Yüzümü yastığa gömüp dişlerimi sıktım.Şu an gözlerimden akan yaşlar zevkten değil apaçık acıdandı.Sehun çığlıklarımı bastırmak için elini ağzımın üzerine örttü ve ben istemeden parmaklarını ısırdım.
‘’Geçecek.’’ Dedi göğsü sırtıma sürtünmeden önce.Penisi her içime girip çıkışında çıkan ses odada yankılanıyor Sehun’un daha da hızlanmasına sebep oluyordu.Ellerini kalçamın iki yanına yerleştirip hareketlerini yavaşlattı.
Benimkiyle tamamen bütünleşmiş olan vücudu her an beni biraz daha yakarken Sehun’un vuruşlarındaki acı zamanla yerini zevke bırakmıştı.O az öncekinin aksine sinir bozucu bir yavaşlıkla içime girip çıkarken kendimi ona ittim ve kalçamı tutan elimi alıp penisime yerleştirdim.İstediğim şeyi anlamışçasına sırıttı ve eğilip boynumu öptü.Hareketleri hızlanırken penisim üzerindeki eli titrememi şiddetleniyordu.

‘’Sehun.’’ Dedim kendimi ona yaslalamadan önce.Dizlerim üzerinde kalkmış penisi hala içimdeyken kafamı omzuna dayamıştım.
Penisimin üzerindeki eli hızlandı ve ben onun adıyla gelirken dudaklarımı öptü.Gözlerim yorgunlukla kapanmış enerjimin büyük bir bölümü tükenmişti.Dudaklarımı geri çektim ve gelmeye hazırlanan yüzünü inceledikten hemen sonra yeniden öptüm onu.
Bir kez daha.Bir kez daha ve bir kez daha.Defalarca öpüştük ve o sıcaklığını içime akıtırken bu büyünün sonsuza dek bozulmamasını diledim.Gerekirse acıdan ölebilirdim.

Sadece…onun bir daha hiç gitmemesini istiyordum.
Bedeli her ne olursa olsun sonsuza dek benimle kalmasını…

*

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin