2.Bölüm 'Kabul edeceğim.'

19.3K 602 168
                                    

Accidental PornStar

2.Bölüm 'Kabul edeceğim.'

''Son kararın ne?'' Sordu JongHyun karşı hattan. ''Sana ikinci defa böyle bir teklif sunulmayacak,Luhan.’Parayaihtiyacım var.’diyordun.Tek yapman gereken penisini güzel kızların sıcak vajinası içinde hareket ettirmek olacak ve sırf bunun için sana bir dünya para ödeyecekler.Beni dinle,dostum.Çoğu zaman boş konuşsamda bu defa öyle değil.İnan bana o teklif sana değil de bana yapılmış olsaydı hiç düşünmeden kabul ederdim.''

Luhan sanki JongHyun onu görebilirmiş gibi kafasını aşağı yukarı hareket ettirdiğinde istemsizce sesli bir iç geçirmiş JongHyun'un homurdanmasına sebep olmuştu.

''Tanrı Aşkına Lu!Sence de artık milli olman gerekmiyor mu?Git ve erkekliğini dibine kadar hisset,tamam mı?Kapatıyorum.Sonra konuşuruz,sen kararını verdiğin zaman.''

*

Luhan akşam saatlerine doğru,verilen kartviziti evirdi çevirdi ve en sonunda kendini motive edip numarayı tuşladı.Telefon 3 çalıştan sonra açılmıştı.

''Evet?'' dedi yabancı.

''Merhaba,Um hatırlıyor musunuz bilmiyorum.Bugün okuluma gelmiştiniz ve kısa bir görüşme yapmıştık.''

'’Ah üzgünüm,bir an çıkartamadım.Luhan mıydı?' 

Luhan duyulamayacak kadar kısık bir sesle onayladığında yabancı konuşmasını sürdürdü.

‘'Aradığınıza göre kararınızı vermiş olmalısınız sanırım,değil mi?'

''Şey ben...yani evet.Kararımı verdim.Ama doğruyu söylemek gerekirse bunu duyduktan sonra hala benimle çalışmak ister misiniz bilmiyorum.Açıkcası benim hiç tecrübem yok.Daha önce kimseyle beraber olmadım.Yani anladığınız şekilde...''

Birkaç kahkaha duyuldu.

'’Endişelenmenize gerek yok.Emin olun bu yönetmenimizin daha çok hoşuna gidecek.Eğer müsaitseniz okulun 200 metre ilerisindeki kafede buluşalım.İmzalamanız gereken birkaç belge var.''

*

''JongHyun,Benimle gelmen gerekiyor.Ben...ben birazdan onunla buluşacağım ve tek başıma olmak istemiyorum.Lütfen!''

Telefondan birkaç çığlık ve bir şeylerin kırılma sesi duyuldu.Muhtemelen,annesi ile babası kavga ediyordu ve JongHyun'da annesini savunurken babasından dayak yiyordu.

''Şimdi olmaz,Lu.Üzgünüm.İşin bittiğinde beni arar detayları anlatırsın.İhtiyacın olursa gece sana gelirim ama şimdi ağzına sıçmam gereken bir orospu çocuğu var.''

''Ve sen de,o orospu çocuğunun oğlu oluyorsun!'’ Luhan'ın son işittiği buydu.Muhtemelen babası JongHyun'un telefonunu binbir parçaya ayırmıştı ve bir daha asla onu kullanamayacaktı.Sesli bir iç geçirdi Luhan.Kendi ailesi ona kesinlikle bu şekilde muamele etmezdi.İyi ve naziklerdi.Babası annesine karşı her zaman tatlı dilliydi ve Luhan annesinin,kız kardeşinin ölümüne kadar hiç ağladığını görmemişti.

Bir zamanlar 8 yaşında,sevimli bir kız kardeşi vardı ve Luhan onu gerçekten çok seviyordu.Gününün büyük bir kısmını onunla oynayarak geçerirdi ama bir gün Mira yola kaçırdığı topunu almak için gittiğinde Luhan'ın birkaç saniyelik dikkatsizliği yüzünden hayatını kaybetmişti.Luhan yalnızca bir süre için kafasını arkasına çevirmişti ki sonrasında tiz bir çığlık kulaklarını doldurmuş dünyasının başına yıkılmasına sebep olmuştu.

Annesi o günden sonra hiç eskisi gibi olmadı.Psikolojik tedavi görüyordu ancak hiçbir işe yaramıyordu.Yataklara düşmüştü ve bakıma ihtiyacı vardı.Kendi işlerini göremeyecek durumdaydı ve onunla ilgilenen tek kişi Luhandı.Babası onları bırakmış,çekip gitmişti.

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin