Accidental PornStar~
11.Bölüm
BaekHyun’un ChanYeol’ü terk etmesinin üzerinden 17 gün geçmişti.ChanYeol’ün karısı Mi Rae 4 gündür eve uğramıyordu ve ChanYeol birilerinin oğluyla ilgilenmesi gerektiğini bildiğinden ne kumara ne de içmeye gidebiliyordu.Tek yaptığı evde küçük Sae’siyle tüm gün oyun oynamak ve akşam eşinin gelip kendisine yemek yapmasını beklemekti.Ama elbette tüm bekleyişlerinin sonu hüsranla sonuçlanıyor eşi kendisini bir şekilde ekiyordu.Bu gecenin evlilik yıldönümleri olduğunu hatırladı ChanYeol.Mi Rae’yle üniversite son sınıf öğrencisiyken tanışmış ve onun şimdiye tek karşısına çıkan diğer tüm kızlardan daha farklı olduğunu düşünmüştü.Normalde birini altına alması 3 günden uzun sürmeyen ChanYeol,Mi Rae’yi becermek için tam 4 ay peşinde koşmuştu ve sonunda yıl sonu partisinde ikiside sarhoş olmuş ve sabaha kadar aralıksız sevişmişlerdi.Uyandıklarında ikiside önceki gece ne olduğunu hatırlamıyordu ancak kıyafetsiz yapılabilecek tek işi tahmin etmeleri zor olmamıştı.Kendi aralarında bunun bir sır kalması gerektiğini kararlaştırdılar.İkiside hiçbir şey olmamış gibi davranacak ve ilişkilerine kaldıkları yerden devam edeceklerdi.
Ancak işler hiçte planladıkları gibi ilerlemedi.Kader onları uçurumun kenarına sürüklemiş ve birbirlerine düşman etmişti.Mi Rae hamile olduğunu öğrendiğinde ChanYeol’ün evini basıp ondan sorumluluk almasını istemiş ve ChanYeol reddettiğinde onu intihar etmekle ve suçu onun üzerine atmakla tehdit edip bir şekilde kendisiyle evlenmeye ikna etmişti.ChanYeol başta evlilik fikrinden nefret etse de zamanla birine bağlanmanın sandığı kadar kötü olmadığının farkına varmıştı.Her akşam eve geldiğinde sıcak yemeklerle karşılanıyordu ve eşi kendisine beklentilerinin çok daha üstünde muamele ediyordu.Mi Rae varlıklı bir ailenin kızıydı ve ailesinin beş parasız ChanYeol’ü adam etmesi zor olmamıştı.Ona şirketlerinden bir iş vermişlerdi böylece ChanYeol’da hayatını düzene sokmaya başladı.Ancak Mi Rae doğum yaptıktan sonra her şey değişti.Bebeğin cinsiyetinin sürpriz olmasını istemiş ve doğuma kadar öğrenmemişlerdi.Ancak doğumdan sonra Mi Rae bir oğlu olduğunu görmüş ve istesede içindeki hayal kırıklığını gizleyememişti.Hep bir kızı olsun istemişti ama bu beş parasız ve hiç bir işe yaramayan adam kendisine bir kız çocuğu bile verememişti.
Mi Rae oğluna annelik yapmayı reddetti.Onun bir hata olduğunu ve sorumluluk almak zorunda olan tek kişinin ChanYeol olduğunu söyleyip duruyordu.Mi Rae boşanma davası açmak istedi ancak sonrasında valayetin kendisine verileceğini bildiğinden vazgeçti.O çocuğu tek başına büyütmek istemiyordu.Onun yerine ChanYeolle evli kalmaya devam eder ve çocuğunun tüm sorumluluğunu babasına yıkardı.
ChanYeol Mi Rae 1 yaşına bastığında eşinin başka bir sevgilisi olduğunu öğrendi.İlk günlerde bu konu yüzünden evde kavga gürültü eksik olmasa da Mi Rae evliliklerini sırf oğulları yüzünden bitirmediğini itiraf ettiğinde kavgalarda son bulmuştu.ChanYeol aslında hiçbir zaman düzenli bir hayatı olmadığını farketmiş ve hayatını düzene koyabilmek için elinden geleni yapmıştı. Mi Rae doğumdan sonra şirkette işe başlamış ve babasından ChanYeol’ü işten çıkarmasını istemişti.Babası da elbette kızının istediğini reddetmemiş ve damadına verdiği işi geri almıştı.
ChanYeol üniversitedeyken birkaç kere çete kavgalarına karışmış ve nereden bakarsa baksın bir düzine kişinin hastanelik olmasına sebep olmuştu ve sadece bu kadar da sınırlı kalmamıştı.Yaraladığı kişilerin ailesi,ChanYeol hakkında şikayet dilekçesi verdiğinden birkaç ayda olsa hapiste yatmıştı.Oldukça zeki olmasına rağmen sırf özgeçmişi yüzünden hiçbir yerde iş bulamıyordu ve bu tahmin edilenden çok daha zordu.
Geçmişi kurcalamayı bırakıp daldığı hayal aleminden çıktı.Şimdi burada BaekHyun olsaydı ChanYeol ona yemek yapması konusunda emir verebilirdi ve BaekHyun ona karşı geldiğinde ChanYeol onu sertçe becerip tüm hıncını alabilirdi.Ancak o yokken,ne sinirini dışarı atabiliyordu ne de midesine doğru düzgün bir tabak yemek giriyordu.Ayrıca penisini sokacak bir delik bile yoktu ve bu en katlanılmaz olanıydı.
BaekHyun’la tanıştığı günü düşündü ChanYeol.Onunla eşinin kendisiyle ilgilenmediği gecelerden birinde tanışmıştı.Barın tenha bir köşesinde oturmuş korkakça etrafı seyrediyordu ve ChanYeol onu fark eden ilk kişiydi.BaekHyun’un saf olduğunu düşünmüştü.Deliğine daha önce kimsenin girmediğini…Ama BaekHyun itiraf ettiğinde öğrenmişti ki onun ilki falan değildi.BaekHyun daha önce onlarca kişinin altına girmiş ve buna rağmen hala alışamamıştı.Küçüklüğünden beri tek başınaydı ve bunca zaman hayatta kalmış olması bile ChanYeol’e göre bir mucizeydi.BaekHyun ailesini hatırlamıyordu.Bu da onları oldukça küçük bir yaşta kaybetmiş olduğu anlamına geliyordu.ChanYeol,BaekHyun’a düzenli bir hayat teklif etmişti.Eğer onun sürtüğü olursa her gece farklı bir yatakta uyanması gerekmeyecekti.BaekHyun’satereddüt etmeden kabul etmişti.Ama onun böyle biri olduğunu nereden bilebilirdi ki?Kendisine sahip çıkan ve istemsizce aşık olmaya başladığı adamın evli ve hatta bir çocuk babası olduğu düşüncesi aklının ucundan bile geçmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Accidental PornStar~
Fanfiction‘’Kendimi böylesine erkeksi bulurken,bir başka erkeğin altında ‘Yeniden’ diye inleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.’’ * Bir dolandırıcıydı ikimizi bir araya getiren.Bir zamanlar ölümünü dilediğim ancak şimdi seni bana verdiği için minnet duyduğ...