Accidental PornStar~
5.Bölüm ‘Lanetli’
‘Luhan’ dedim bıkkın bir tonla.Ayağımla sertçe yere vuruyor memnuniyetsizliğimi belli etmek istercesine dişlerimi sıkıyordum.Aradan nereden bakarsam bakayım 15 saniyeden fazla zaman geçmişti ama o hala bir cevap vermemişti.Bakışları tüm vücudumu delip geçerken ağırlığımı korumaya çalıştım.Yanaklarımı şişirip ayağımı daha sert bir şekilde yere vurduğumda kafasını iki yana sallayıp omzuma çarptıktan sonra sonunda sesini duyabilmiştim.Ama konuştuğu kişi ben değildim.
‘’Bunun penisi olup olmadığını kontrol ettiniz mi?’’ dedi işaret parmağını bana doğrulturken.’’Kendimi onun erkek olduğuna inandırmaya çalışıyorum ama olmuyor.Tanrı aşkına,o kız arkadaşıma benziyor.’’
Ağzım ‘O’ şeklini aldığında JongIn beni sakinleştirmek için arkamdan bana kollarını dolamış sarılıyor Lay ve KyungSoo’da ateş saçan bakışlarını üzerime salıyorlardı.
‘’Onunla birlikte olmak istemiyorum!’’ dedim huysuzca. ‘’Sadece JongIn’le olamaz mıyım?Bakın,asla ona uyum sağlayamayacağım tamam mı?O…o bana göre değil.’’
‘’18 yaşın altındaki insanların kanunen porno sektöründe çalışması yasak değil mi?’’ Sonunda gözlerini benimkilere doğrulttuğunda yumruklarımı sıkıp sinirli bir şekilde nefesimi dışarı üfledim.
‘’Kendi isteğimle burada değilim.’’
Ama beni umursamadı…Onun yerine gömleğinin düğmelerini açmaya başlamış,yönetmen söylemeden pantolonunun kemerini çıkarıp atmıştı.
‘’Sadece,bir an önce bitirelim şu işi.’’
*
‘’Soyun Luhan.’’ Kafamı iki yana sallayıp kollarımı göğsümde bağladığımda yönetmen elini alnına vurup sesli bir iç geçirdi.
‘’Luhan,bu son uyarım.’’
‘’İSTEMİYORUM!’’
‘’Kris,JongIn siz de katılın.Kıçına aynı anda üç penis alabiliyor mu alamıyor mu görelim.’’
Gögsümde bağlı olan kollarımı çözüp dizlerime doladım ve JongIn’e sert bakışlar gönderdim.Beni görüyor ama dikkate almıyordu.Yönetmen ve benim aramda bir seçim yapması söylenseydi tereddütsüz yönetmeni seçerdi.Çünkü JongIn’e milyonlar kazandıran oydu.
Kemerlerinin yere düşüş sesi zihnimde yankılandı ve sesli bir biçimde yutkundum.
Kris baksırını indirmek için parmaklarını baksırın iki yanına yerleştirdiğinde sağ elimi ileri doğru uzatıp ona durmasını söyledim.O baksır oradan çıkarsa muhtemelen göreceğim manzara yüzünden baygınlık geçirecektim.Tanrım,düşüncesi bile korkunçtu.
‘’Yapacağım,ama başka bir zaman olsa olmaz mı?Ben daha tam olarak…’’
‘’Yeter artık.’’ Yeni gelen sarışın sağ elini saçlarına daldırıp baksırını tek eliyle çıkarıp attığında henüz onunkine bakamadan vücudunu kendiminkinin üstünde buldum.Dizi bacaklarım arasındaydı ve bir şekilde beni yatağa sırtüstü yatırıp kilit duruma getirmeyi başarabilmişti.Olduğum yerde debelenmem bacaklarımın daha çok ayrılması ve ona daha çok sürtünmem dışında hiçbir işe yaramadı.Ben daha şikayet etme fırsatı bulamadan yönetmen çekimi başlattı ve gözlerimi alan flaş ışıklarıyla ismini bile bilmediğim kaba herifin tekiyle sevişmeye başladım.
Sevişmek diyorum çünkü anlaşılan amacı yalnızca becermekten daha farklıydı.Dişleri etime batarken çığlık atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım ve destek almak için ellerimden birini omzuna uzattım.Ama beni reddetti.Ona uzanmak için yeni bir hamle yaptığımda bu defakinde daha sert bir şekilde itilmiştim ve bu kaşlarımı çatmam için yeterliydi.Tam onu kendime çekmek ve ne olduğunu sormak için uzanıyordum ki buz gibi ellerden biri göğüs uçlarımı sıkıştırdı ve öteki penisimi sıyırıp direkt deliğime yöneldi.Yumuşak parmakların deliğime masaj yapmaya başlamasıyla istemsiz bir şekilde oldukça sesli ve muhtemelen baştan çıkarıcı olan bir inleme bıraktım ki bu da kameramanların kendileriyle oynamaya başlamasına sebep oldu.Baş parmağı toplarıma doğru yol aldı ve onlara hafifçe dokunup geri çekildi.Bir an için dilinin uzunluğuma doğru çizdiği ıslak yol yüzünden aklımı kaybedeceğimi düşündüm.Parmaklarından biri kesinlikle beklemediğim bir an da içeri girişini yaptığında nefesimin ilk defa kesildiğini hissetmiştim.Hayır,gerçekten nefes alamamıştım ve o da bunu farketmişti.Kalbimde bir yerleri sebepsiz yere sızlatan donuk bakışları yeniden gözlerimle buluştuğunda bir an için dudaklarına yapışmak istedim.Öyle yoğun bir histi ki sırf bunu yapabilmek için dakikalarca yatakta debelenmiş ama her seferinde onun tarafından durdurulmalarım yüzünden başarılı bir sonuç elde edememiştim.Penisini içime girmek için hazırladı ve otomatik olarak bakışlarını aşağı indirdi.Savunmazsızdı.Bileklerimi tutan ellerinden çabucak kurtuldum ve pozisyon değiştirip anlık bir hareketle üzerine çıktım.Penisi deliğime tam anlamıyla giriş yaptığında çığlığımı dudaklarımı dudaklarına kenetleyerek bastırmıştım.Beni itmek yerine tırnaklarını sırtıma geçirdi ama öyle bir arzuydu ki kıçımda sertçe hareket eden penisinin acısını bile hissetmiyordum.Üzerinde hızlı hareketlerle eğilip kalktığımda beni yeniden durdurmak istedi ama başparmağımla suratı kırmızı rengini alıncaya dek adem elmasına bastırdığımda kıpırdanmaktan vazgeçmişti.Uzun bir süre öpüştük.Gerçekten çok uzun bir süre ve bu süre zafında o kesinlikle karşılık vermedi.En sonunda alt dudağını ısırıp geri çekildiğimde penisimden henüz 10 dakika bile olmamışken beyaz bir sıvının aktığını farkettim.
Ben pis bir şekilde sırıtıyorken o beni üzerinden attı ve dudaklarını elinin arkasıyla silip bana gerçekten kin dolu bakışlar gönderdi.
‘’İyi miydim,bebeğim?’’ dedim gülmeye devam ederken.Bana yumruk atmamak için kendini zor tutuyormuş gibi görünüyordu.
‘’Hadi bir kez daha yapalım.Sen…hala boşalmadın değil mi?’’ Dalga geçmek için ona doğru emeklediğimde beni tekmeledi ve yataktan fırladı.
‘’Bir daha asla.asla beni öpmeye kalkma seni ucuz fahişe.’’
‘’Ouh,hadi ama!Seninde hoşuna gitti,biliyorum!’’Ben arkasından bağırmaya devam ederken o bana orta parmağını gösterip yürümeyi sürdürmüştü.
‘’Uh!’’ dedim uzun bir ıslık çalmadan önce,stüdodaki herkes,buna yönetmende dahil bana dehşet dolu gözlerle bakıyor adeta kendimde olup olmadığımı soruyorlardı.
‘’Ne var?’’ dedim sinirli bir tonla.Ellerimi bacaklarım arasına sıkıştırmış az önceki halimiz gözlerim önünde canlanırken mırıldanmıştım.
’’Sadece intikam almak istemiştim ama o it,beklentilerimin üstünde çıktı.’’
‘Beklentilerim…’ Onunla yatmadan önce ne bekliyordum ki böyle bir şey demiştim şimdi ben?
*
‘’Tanrı Aşkına!Ne yaptın sen orada Luhan?’’ JongIn sinirle saçlarını çekiştirdiğinde ben hemen önünde kafamı yere eğmiş dudaklarımı birbirine bastırmıştım.Şu an gerçek bir sinir krizi geçiriyordu ve her an bana saldırmaya hazırmış gibi görünüyordu.
‘’Sen…sen her zamanki gibi değildin.Utangaç Luhan değildin.Sen…sen…sen bir fahişe gibi davrandın.’’
Yumruklarını sıkarken yaşamı buna bağlıymışçasına aldığı derin nefesleri duyabiliyordum.
‘’Onun altındayken kendini kaybettin.Kendinden geçmiştin.Oysa biz defalarca seviştik ve sen bir kez bile bana ona davrandığın gibi davranmadın.Her zaman ağlardın.
Onu farklı kılan neydi lanet olası?!’’
‘’Kai-‘’
‘’Onunla mı yatmak istiyorsun ha?Bundan sonra partnerin o mu olsun istiyorsun?Eğer o film tutarsa ki hiç tereddütsüz tutacak,bundan sonra eşin ben olmayacağım.Her gün o sarışın köpeğin altında acıyla inlemek zorunda kalacaksın.Kimse sana karşı benim kadar nazik olamaz,Luhan.Hiç kimse sana benim kadar iyi davranmaz.’’
Islanmaya başlayan avuç içlerimi pantolonuma sildim ve duyulamayacak kadar kısık bir sesle mırıldandım.
‘’Özür dilerim.’’ Sesim öyle boğuktu ki ağladığımı anlamaması kaçınılmazdı.Ellerime suratımı kurularken konuşmaya devam ettim.
‘’Yönetmene anlatacağım.Bundan sonra onunla yatmak istemediğimi söyleyeceğim.Bana karşı çıkacaktır ama bir yolunu bulacağım.’’
‘’Neden böyle bir şey yapasın?Onun altındayken hiçte bitmesini istiyormuş gibi görünmüyordun.’’
‘’Sadece ona kendini bir bok sanamayacağını göstermek istemiştim.Düşündüğün gibi değildi.’’ Elim kapı kolunu tuttuğunda söyledim.Kısa bir süre cevap vermedi ve ben kapı kolunu aşağı indirdiğimde bir çift sıcak kolun belime dolandığını hissettim.Bunu her zaman yapıyordu.
‘’Üzgünüm.’’ Sıcak nefesi kulağıma ulaştığında vücudumu istemsizce ona yasladım. ‘’Sadece…seni o şekilde görmekten ne kadarda nefret ettiğimi farkettim.Ben…ben çok sinirliydim Luhan.Üzgünüm,gerçekten üzgünüm.’’
‘’Sorun yok.’’ Kafamı çevirmeden söyledim.Eli tshirtümün üzerinden karnımı okşuyordu.
‘’Özledim.’’ Dedi sıcak dudaklarını boynuma bastırmadan önce. ‘’Sadece birkaç gün oldu ama gerçekten kötü durumdayım.Beni teselli etmek ister misin?’’
‘’Hala hassasım.’’
‘’Nazik olacağım.’’
Kafamı arkaya çevirdiğimde dudaklarımız buluştu.Beni olduğum yerde döndürmüştü ve şimdi tamamen kolları arasındaydım.JongIn’in dokunuşları öyle ağır ve öyle tatmin ediciydi ki onunlayken kendimi değerli hissediyordum.Bir hazine kadar değerli.Sıcak bedeni benimkiyle birleştiğinde kollarımı boynuna dolamış,bacaklarımı beline sarmıştım.
Bir şeyler mırıldanıyordu,ama düşüncelerim öyle yoğundu ki onu duymuyordum.JongIn harika hissettiriyordu belki ama nedenini bilmiyor olsamda kendimi birkaç saat önce beni beceren yabancıyı istemekten alıkoyamıyordum.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Accidental PornStar~
Fanfiction‘’Kendimi böylesine erkeksi bulurken,bir başka erkeğin altında ‘Yeniden’ diye inleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.’’ * Bir dolandırıcıydı ikimizi bir araya getiren.Bir zamanlar ölümünü dilediğim ancak şimdi seni bana verdiği için minnet duyduğ...