19.Bölüm~

7K 372 70
                                    

Accidental PornStar~

19.Bölüm ‘Sırlar Gün Yüzüne Çıkıyor.’

‘’Bugün seni ziyarete geleceğim.’’ ChanYeol’ün ses tonu BaekHyun’un kilometrelerce öteden bile farkedebileceği kadar yorgundu.

Acı içinde yattığı beton zemin üzerinden kalktı ve dört bir yana saçılmış kıyafelerine uzanmaya çalıştı.Ancak başarılı olamamıştı.Vücudu ağrıyordu.Çok,gerçekten çok fazla acıtıyordu ve BaekHyun bu halde olmaktan nefret ediyordu.

‘’G-Gelme.’’ Dedi titrek sesiyle.Öyle boğuk ve acınasıydı ki ChanYeol’ün korkuyla gerilmesine sebep olmuştu.

‘’Neyin var?Hasta mısın?’’ Endişeyle sordu ChanYeol.Oturduğu koltuktan doğrulmuş ve ayağa kalkıp kapıya doğru koşturmuştu.

‘’İyi-‘’ dedi BaekHyun.Ama devamını getirememişti.Konuşmaya çalıştığı her an sanki biri ses tellerini söküyormuşçasına acı duyuyordu.

‘’L-Lütfen bugün g-gelme.’’ Dedi yeniden,konuşmak için tüm enerjisini sarf etmişti ve o andan sonraki hiçbir şeyi hatırlamayacaktı.

ChanYeol karşı hattan konuşmayı sürdürdü ancak BaekHyun artık onu duyamazdı.

*

BaekHyun karanlık odada araladı gözlerini.Nefes almakta güçlük çekiyordu ve vücudu kıpırdamıyordu.Gözleri yeniden kapanmak için BaekHyun’la savaşırken BaekHyun nerede olduğunu öğrenmek konusunda kararlıydı.Kafasını ağır çekimdeymişçesine sağ tarafına çevirdiğinde kolunun üzerindeki ağırlığın yeni farkına varıyordu.

Gözleri net görmüyordu ancak onun ChanYeol olduğunu anlaması uzun sürmemişti.Elinde takılı serumun verdiği acıyı umursamadan elini hafifçe hareket ettirdi ve yavaş yavaş kaldırarak ChanYeol’ün saçları üzerinde konumlandırdı.Uzun olan üzerinde hissettiği baskıyla kafasını gömdüğü sıcak tenden kaldrırken BaekHyun gülümsemeye çalışmış ancak başarısız olmuştu.Gerçekten de o’ydu.

Elleri ChanYeol’ün uzun kahverengi saçlarında dolanırken ChanYeol göz kapaklarından akmak için bekleyen yaşlarına sahip çıkmaya çalışıyordu.Tam hemşire çağırmak için ayaklanıyordu ki BaekHyun tarafından durdurulmuştu.

Kafasını hafifçe iki yana salladı BaekHyun.Muhtemelen ChanYeol’ün hemşire çağırmak için gideceğini anlamamış,onu bırakacağını düşünmüştü.

‘’Hemşireye haber vereceğim.’’ Dedi ChanYeol bileğini tutan eli nazikçe indirmişti.ChanYeol hemşire getirinceye dek BaekHyun’un gözleri yeniden kapandı.Kalp atışlarını gösteren alet oldukça sesli bir şekilde ötüyordu ve an içinde odada birkaç hemşire ve doktor belirmişti.ChanYeol daha ne olduğunu anlayamadan doktorlar onun üstünü çıkarmaya ve vücuduna bir şeyler yapıştırmaya başladılar.

‘’Ne oluyor?’’ dedi ChanYeol korkuyla,hemşirelerden birinin yakasına sarılmıştı.

‘’Lütfen dışarıda bekleyin.’’ Rahatsız edici bir tonla konuştu hemşire.

‘’Bana neler olduğunu söyleyin.’’ Diye bağırmıştı uzun adam yeniden.Kendisine verilen cevapsa ‘Önemli bir şey değil.’ den ibaretti.

Ama ChanYeol ona inanmamıştı.Hiç de önemli bir şey değilmiş gibi görünmüyordu.Ölmemesi için dua etti ChanYeol.

‘Sakın öleyim deme,küçük adam.Eğer bu kadar basit bir sebep yüzünden ölürsen…’

Ne yapardı ChanYeol sahiden?

BaekHyun ölürse ChanYeol’a ne olurdu?

‘Eğer bu kadar basit bir sebep yüzünden ölürsen seni asla affetmem,BaekHyun.Ve sen ölünce bile kurtulamazsın elimden.

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin