Accidental PornStar~
23.Bölüm~
‘’Nasıl yeterli olmaz?Beyefendi size küçük çocukların zorla çalıştırdıldığını söylüyorum.Oğlunuz yaşındaki erkek çocukları acı içinde yardım dileniyorlar ancak siz yardımcı olmuyorsunuz öyle mi?’’
‘’Beyefendi verdiğiniz dilekçelerde en küçük yaşa sahip olan kişi 16 yaşında.Ve o da dilekçesinde bu işe zorla girmediğini belirtmiş.Pekala,yaş sınırlaması 18 olduğundan değerlendirilmeye alınabilir ancak bize en az 10 dilekçe gerekiyor.Sizin elinizdeyse sadece 9 tane var.Ayrıca sadece dilekçeler yeterli olmaz.Dilekçelerin sahibinide beraberinde getirmelisiniz.İfade vermeliler.’’
‘’Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz Tanrı Aşkına?Bu yasadışı!Bir şeyler yapmak zorundasınız.''
''Her gün yüzlerce kız çocuğu çocuk bakım yurtlarında tecavüze uğruyor ve biz net bir kanıt bulamadığımız için o olaya bile el atamıyoruz.Ama siz tutupta porno sektöründeki erkek çocuklarına sahip çıkmamızı bekliyorsunuz.Poliste insandır.Tanrı değil.’’
Sehun elleriyle saçlarını çekiştirip ayaklarını sertçe beton zemine vururken çıkıp gitmek ya da burada kalıp polisi ikna etmek arasında gidip geliyordu.Sağ eliyle alnını ovuşturmaya başladı ve yeniden konuşmak için dirseklerini önündeki polis masasına dayadı.Tanıdık bir ses duyuncaya kadar sesini yükseltmek ve yumruğunu masaya vurmak konusunda kararlıydı.Ancak tatlı bir ses tonu kendisini susturmuş ve kafasını istemsizce sesin geldiği yöne çevirmesine sebep olmuştu.
‘’Kayıp ihbarında bulunmak istiyorum.’’ Dedi altın sarısı saçlara ve kadife gibi yumuşacık bir ses tonuna sahip olan çocuk.Sehun onu tanıyordu.Belki de herkesden daha iyi tanıyordu.Bir süre onu izledi.Neyden bahsettiğini anlamaya çalışması gerekiyorken Sehun sadece onun zayıflamış küçük bedenine ve muhtemelen dışarıdaki ürpertici soğuktan olsa gerek kızarmış yanaklarına baktı.
Tapılası görünüyordu.Sehun kafasını önüne çevirip ona sarılma dürtüsüyle savaştı.Göz kenarlarındaki morluklar hala bariz bir şekilde belliydi ve sağ ayağının üzerine zorlukla basıyormuş gibi görünüyordu.
Sehun onu bu hale getirdiği için önce kendine lanet etse de sonrasında onun hakettiğini düşünmüş ve kendi kendini teselli etmişti.Ancak sonradan öğrenmişti ki,Luhan’ın hamile bıraktığı kendi kız arkadaşı değil onun ikiziydi ve Luhan haksız yere Sehun’dan dayak yemişti.Ve tüm bunlara rağmen şikayetçi olmamıştı öyle mi?Sehun özür dilemek istiyordu.Ama yapmayacaktı.Her ne kadar vicdanı varsa gururda vardı ve onun yüzünü görmek istemiyordu.Sehunla yatarken Kai’yle oynuyor ve aynı zamanla bir kadınla beraber olup onu hamile bırakıyordu öyle mi?
O da sütten çıkmış ak kaşık değil dedi Sehun suratını buruştururken.Her halükarda Luhan onlarca erkeğin altına giren fahişenin tekiydi ve özrü haketmiyordu.
‘’Hey!’’ dedi Sehun istemsizce.Sert yüzünü sarışın olana çevirmiş ve onun ıslak kahverengi gözlerinin kendisine dönmesine sebep olmuştu.Luhan’ın gözleri an içinde irileşirken Sehun onun yüzünün her bir santimetre karesini itinayla inceledi.
Luhan gözlerini kısarken Sehun onun dudaklarına bakmakla meşguldü ve sonunda Luhan’ın kafasını çevirmesiyle bakışlarını kırmızı dudaklardan ayırmak zorunda kalmıştı.
‘’Size telefon numaramı bıraktım.Bir haber alırsanız lütfen bana haber verin.O hamile ve saçları buradakine oranla biraz daha kısa.’’ Luhan vesikalık fotoğrafın üzerine işaret parmağıyla dokunurken polis kafasını anladığını belirten bir şekilde hareket ettirdi ve Luhan teşekkür edip polis departmanından ayrılmak üzere yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Accidental PornStar~
Fanfiction‘’Kendimi böylesine erkeksi bulurken,bir başka erkeğin altında ‘Yeniden’ diye inleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.’’ * Bir dolandırıcıydı ikimizi bir araya getiren.Bir zamanlar ölümünü dilediğim ancak şimdi seni bana verdiği için minnet duyduğ...