FİNAL~

11.9K 419 574
                                    

Accidental PornStar~

Not:Rei ve Rae kısımlarıda yoğun bir şekilde bulunmaktadır bayanlar,haberiniz olsun.Ayrıca oku oku bitmeyecek bir final onu da peşin peşin söyleyeyim :D

Not 2:Mutlafa saçmaladığım sahneler vardır üzerinde durmayın yazarken beynim yandı çünkü .s

25.Bölüm [FİNAL]

‘’Yarın sizi taburcu edeceğiz.’’ Söyledi doktor pencereden yıldızsız gökyüzünü izleyen genç kadını gördükçe içi burkuluyordu.

‘’Bayan…’’ Cevap alamayınca devam etti ve bir çift ıslak gözün kendisine çevrilmesine sebep oldu.

‘’Peki.’’ Dedi MiRae göz yaşları yanaklarından aşağı kayarken gülümseye çalışmış ancak başarılı olamamıştı.Doktor odadan çıktıktan sonra ağır adımlarla yatağına yürüdü ve yorganın altına girip,sert yastığa kafasını yasladı.Yorganı suratını örtecek kadar çekmiş olmasına rağmen hıçkırıklarını gizleyemiyordu.

Niye ağlıyordu bilmiyordu,ne istiyordu ya da bugünden itibaren ne yapacaktı onu da bilmiyordu.

‘Keşke yanımda beni teselli edebilecek biri olsaydı.’ diye düşündü çaresizce.Ama yoktu,kimse gelmeyecekti.Islak kirpikleri birbirine değdi ve göz kapakları yavaşça kapandı.Uyumak ve uyanmamak istiyordu.Yoruyordu,nefes almak bile zor geliyordu.

Bebeğini kucağına bile alamadan kaybetmişti.Oysa ne kadarda çok istemişti kendisine ‘Anne’ demesini.Bir kızı olursa ismini Luhan’a seçtirecekti ve eğer erkek olursa adını kendisi koyacaktı.Bu konuda anlaşmışlardı.İsyan etmek istedi.Nasıl ikiz kardeşi erkek arkadaşıyla ilk yatışında hamile kalırken Rae onlarca kez denemesine rağmen kalamıyordu?Gerçi en sonunda başarmıştı ama ona da sahip çıkamamıştı.

‘’Belki de anne olmayı haketmiyorumdur.’’ dedi kendi kendine.Ancak hemen sonrasında tanıdık bir ses işitmiş ve kafasını sesin geldiği yöne çevirmişti.

‘’Öyle söyleme.’’ Dedi YiFan. ‘’Eminim sen…harika bir anne olurdun.’’

MiRae yapmacık bir şekilde gülümsedi ve yattığı yerden doğrulup gözyaşlarının elinin arkasıyla kuruladı.

‘’Neden hala buradasın?Sana gitmeni söylemiştim.’’

‘’Çünkü bana yalan söyledin.Seni almaya gelecek birinin olduğunu söylemiştin ancak kimse gelmemiş.Neden yaptın?Neden yalan söyledin?’’

MiRae yanaklarını şişirip önünde duran iri bedeni itti ve burnunu kırıştırdı.

‘’Zaten başına yeterince bela açtım,değil mi?Git evine artık YiFan.Kendi başımın çaresine bakabilirim.Ben çocuk değilim.’’

‘’Tabii tabii.Buraya benim evime taşınmanı istediğimi söylemek için geldim.Seninle denemem gereken ‘bir şeyler’ var.’’

‘’Ne demek ‘bir şeyler’?’’

‘’Belki de sana bir bebek verebilirim.Bunu sana borçluyum değil mi?Spermlerime güveniyorum.’’

‘’S*ktir git.’’ MiRae arkasındaki yastığı uzun adama fırlattığında YiFan çevik bir hareketle yastığı yakaladı ve kucağına bastırıp utanmazca sırıttı.

‘’Ben ciddiyim.’’ Dedi MiRae’nin bu kez de yanındaki cep telefonunu fırlatmasına sebep olmuştu.

‘’Onu daha yeni almıştım.’’ Dedi YiFan suratını buruşturarak. ‘’Ne kadar pahalıydı biliyor musun?’’

~Accidental PornStar~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin