Selamünaleyküm GT halkııı!
Nasılsınız bakalım? Ben iyiyim Elhamdülillah. Dün beş aydır yalvarmama dayanamayan annem sarma sardı ve minik Aysima çok mutlu hihihihiihi
Neyse yıldızın ağzına bi'tane çakın ve bölüme geçinnn.
Ah gözlüğünüzü takmayı da unutmayın 😎😎😎
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
ℝ𝕌̈ℤ𝔾𝔸ℝ
Telefonumu koltuğa fırlattım sıkıntıyla. Birbirimizi tanımıyorduk, ne vardı ki bunda? Birbirini tanımadan da arkadaş olabilirdin ki. Yani illa somut olarak birbirimizi görmemiz mi gerekiyordu? Soyut olarak arkadaşlık edemez miydik birbirimize?
Bence pek tabii edebilirdik.
Sıkıntıyla bir iç çektim. O sırada yanımdaki koltuğa oturan Deha bana şöyle bir bakıp telefonuna geri döndü.
Mutfaktan gelen sesleri duyduğumda gözlerimi devirdim elimde olmadan.
"Yaa Batu bırak oğlum tavayı!"
"Bana ne lan! Gel buraya kafana geçiricem tavayı! Hatırlamak zorundasın! Nerde cipslerrrr?"
"Oğlum tavayla vurursan temelli unuturum ya! Hadi şimdi sakince elindekini yere bırak... Hadi kardeşim, sakinn, sakinnn. Aferin benim oğluma, aferin. Kimmiş akıllı köpek? A-a Batu'ymuş!"
Akın'ın kahkahasından sonra Batu'nun bağırışını duydum. Bir süre sonra Akın önde Batu arkasında koşturarak odaya girdiler.
"Gel lan buraya! Bu sefer tavayı kafana geçiricem!"
"ĞANNEEEEĞ!"
Akın birden benim arkama geçip beni kendine siper edince Batu'nun savurduğu tava kafamla buluştu.
Batu'nun dudaklarından 'Hiiii!' nidası dökülürken başım dönmüştü.
Kendimdeydim ve abartacak bir şey yoktu. Ama birazcık şakadan zarar gelmezdi.
"Oğhaağ kafamda kuşlar dönüyoooğ!"
"Lan tavayla sarhoş ettin çocuğu!" Akın Batu'ya hamle yaptığında beni tutmayı bıraktı. Ben de bunu fırsat bilip kendimi yere attığımda bu sefer Deha'nın endişeli bakışları beni bulmuştu.
"Lan harbiden bi' şey oldu çocuğa!" Dedi Deha diğerlerine öldürücü bakışlarını atarak.
"Aaaaaağğğ bakın şurdan yıldız kaydıııığ!" Dedim işaret parmağımla tavanı işaret ederek.
Bizimkiler şaşkınca birbirlerine baktığında gülmemek için kendimi sıkmaya başladım.
"Aydedeeeeğ aydedeeğ senin evin neredeeeeğ?" Dedim parlayan avizeye el sallayarak.
"Eyvah! Naptım ben?" Dedi Batu korkuyla.
Dizlerinin üzerine çöküp yattığım yerde yanıma geldi. Eliyle elimi kavrayıp olmayan göz yaşlarını sildi. "Oğğoğoğoooooov! Benim oğlum ölüyoooğoğooo!" Dediğinde elleriyle dizlerini dövmeye başladı.
Akın ve Deha şaşkın şaşkın birbirine bakıp bize döndü.
Batu numaradan burnunu çekil başını göğsüme yasladı ve ağlıyormuş gibi yapmaya başladı.
Evet sayın seyirciler bu senenin en pislik drama kraliçesi ödülünü Batu Ayvaz'a vermekten gurur ve mutluluk duyuyorum!
Batu başını kaldırıp şaşkınlıkla onu izleyen bana baktı. Sonra hiç beklemediğim bir şey yaparak şok olmamı sağladı.
Bir anda tokatı geçirince neye uğradığımı şaşırdım. "Kendine gel lan! Sen Rüzgar'sın! Bi' tava darbesiyle mi öleceksin? Sen ki ne ağaçlardan düşmüş, ne köpeklerden kaçmış cesur asker! Şimdi ayağa kalk ve savaşmaya devam ET!"
Deha hızla Batu'yu benden ayırdı. "Çocuğun kafasına tava geçirdin daha yetmedi bi' de dövüyosun! Allah'ım sen bana bu delilerin arasında sabır ver YaRabbi!"
"Amin!" Dedi yerimden kalkarak. "Kendime bi' geliyim de şu Batu'yu iyi bi' dövücem!"
Karşımda aval aval bakan Akın'ın ensesine bi' tane patlattım. "Seni de dövücem! Senin yüzünden kafama tava yedim!"
"Sen sarhoş olmamış mıydın?"
"Numara yaptım ama kafam cidden acıdı he!"
Akın bir kahkaha attığında Batu ve ben de kendimizi tutamayıp kahkahalarımızı bırakıverdik. Deha ise bu halimize kıkırdayarak yerine oturdu.
"İyisin dimi kardeşim?"
"İyiyim iyiyim. Neyse şimdi napıyoruz?"
"ORMANA GİDİYORUUUUZ!"
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
Neden böyle bi' bölüm yazdığım hakkında hiçbir fikrim yok ama bence gayet eğlenceliydi kgmdkfkmd
Batu kankim favımdır artık.
KfmdjfnndndndnnBu arada şu tava olayını halama bakıcılık yaptığı çocuk yapmıştı. Çikolataların yerini hatırlamayan halam minik oğlanın tavasına kurban gitmişti ncmdmmgmd
Neyse bi' sonraki bölüm Elif'in ağzından olacak ve ekşın dıkşın olabilir heheheh
Rüzgar?
Akın?
Deha?
BATU?
Allah'a emanet olun ballarım. Görüşmek üzereeee
🛸#GözlüğünüTakKnk🛸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
SpiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...