Selamünaleyküm güzellerim!
Taslak biriktirmişim dayanamayıp atıyorum kgmdmgmdm
Neyse hadi bakalım gözlüğünüzü takıp bölüme geçin 😎🌟
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
ELİF~
Sınavdan çıktığımda sarhoş gibiydim. Yürürken yalpalamaya bile başlamıştım. Abim hızla yanıma gelip koluna girdi. Aslında genel anlamda iyi geçmişti ama cidden... CİDDEN BEYNİM O SON SORUYU DA ÇÖZDÜKTEN SONRA BENİ BIRAKIP GİTTİ LAN!
Elimle yüzüme yelpaze yaparak abimle birlikte arabaya bindik. Annem ve babam arabanın içinde oturmuş gülümseyerek bana bakıyordu. "Şükür kurtuldun kızım!"
"Anne valla zerhoş gibi hissediyorum kendimi."
Herkes bu dediğime gülerken ben de kıkırdayıp elimdeki şişeden üç yudum su içtim. Yanımda oturan babama dönüp minik bir kız gibi başımı yana yatırdım ve gülümsedim. "Babaaağ nasılsıığn?"
"Kızııığm iyiyiiiğm. Sen nasılsıığn?" Babam da beni taklit ederek başını yana yatırdı ve sevimli olduğunu düşündüğü bir ifade takınarak gülümsedi. Ama hiç de sevimli değil. Aksine çok çirkin ve komik.
Kendimi tutamayıp güldüğümde babam da güldü. Uzanıp yanakları sıktım ve kocaman öptüm. "Elif ya sen hiç büyümesen keşke..." Dedi babam bana bakarak.
"Aman baba anca kızın! Varsa yoksa kızın, oğlunu da başından atmak için uğraş dur!" Dedi abim dikiz aynasından babama bakarak. Abim dışında herkes kıkırdadığında abim de şakadan yüzünü buruşturup yola döndü.
Bir süre sonra dikiz aynasında göz göze geldiğimizde dilimi çıkarttım. O da aynı şekilde dilini çıkarttığında daha çok güldüm. Başını pencereye çevirdiğimde fark ettim ki eve gitmiyoruz. "Bi' saniye ya nereye gidiyoruz?"
"Selvilerle buluşup beraber vakit geçirelim istedik. Çocuklar yarın dönüyorlarmış İstanbul'a. Son günlerini güzel geçirsinler hem Simay'la sen de sınavdan çıktın. Kafa dağıtırsınız."
"Ne yapacağız ki dışarda o kadar kalabalık?"
"Önce bir şeyler yeriz. Sonra da siz genç genç takılırsınız biz de yaşlı yaşlı."
"Anneeeeğ!" Dedim gülerek. " Siz yaşlı değilsiniz ki! On sekizlik kızsın daha kızz!" Dediğimde annem de kıkırdadı.
Babama döndüm bu sefer. Gülerek bizi izliyordu. "Babaaağ! Sen de yirmilik yakışıklı bir genç adamsın bea!" Babam da gür bir kahkaha bıraktığında abim konuştu. "Ben neyim canım kardeşim, güzelim, bitanem?"
"Sen de yalaka bir bunaksın."
Yine üçümüz gülmeye başladık. Abim bana 'Sen eve gidince görürsün!' bakışı attığında zar zor sustum.
Gülmekten gözlerimden gelen yaşları işaret parmağımın kenarıyla sildim. Annem de o sırada radyoya uzanmış bir şeyler açıyordu.
Ne uzun yol gittik mübarek! Sanki nereye gidiyorsak? "Ya biz cidden nereye gidiyoruz?" Dediğimde kimse bana cevap vermedi. "Heey! Nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz kız! Az iki dakika sus!"
"Pekü annem kadın." Deyip uslu bir kız çocuğu gibi oturup pencereden dışarı seyretmeye başladım. Yerleşim yerlerinden birazcık uzaklaşmaya başlamıştık ki abim bir anda sağa dönerek başımı cama vurmamı sağladı. "Aahh napıyosun be! Öyle dönülür mü hiç?" Abime söylenerek kafamı ovuşturmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
SpiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...