- 13 -

9.8K 778 353
                                    

Selamünaleyküm bebeklerimmm

Nasılsınız bakalım? Ben de iyi olmaya çalışıyorum.

Bu kitapta bölüm aralıklarını fazla uzatmak istemiyorum artık. Her gün bölüm atmaya çalışacağım inşAllah.

Haydin yıldızı gıdıklayıp gözlüğünüzü takın ve bölüme geçin 😎

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

ℝ𝕌ℤ𝔾𝔸ℝ

"Oğluum mafyayım diyo lannn!" Diye çığlık atan Batu'ya yüzümü buruşturarak karşılık verdim.

"Rüzgar'ı korkutmak için demiş ama bu abi çok komik lan!" Deyip kahkaha attı Akın. "Batu?"

"Söyle Akın gülüm?"

"Bana bundan alsana."

"Mafya abiden mi?"

"Hm hm."

"Hemen gülüm." Batu bir anda telefonuma atıldı. Ben şaşkın şaşkın bakarken Batu telefonumda bir şeyler yapıp geri bana uzattı.

"Gel Akın gülüm biz gidelim."

"Hadi gidelim Batu çiçeğim."

Akın ve Batu kolkola girip zıplaya zıplaya odadan çıktıklarında ben de omuz silkip telefonumu komidine bıraktım ve yatağa uzandım.

***

𝕐𝔸ℤ𝔸ℝ𝔻𝔸ℕ

Batu&Akın: Selamünaleyküm birader

Mafya Abi: Ve Aleykümselam kardeşim

Batu&Akın: Sen bizim oğlana yazıyormuşsun

Mafya Abi: Sizin oğlan şu Rüzgar zırtosu mu?

"Ohaaa oğlum bu abi Rüzgar'ın zırto olduğunu nereden biliyo lan?" Diye bağıran Batu'nun kafasına bi' tane geçirdi Akın.

"Zevzek zevzek konuşma! Ayrıca kulağımın dibinde bağırmazsan sevinirim Batu çiçeğim."

"Tamam sustum. Hadi sen yazmaya devam et Akın gülüm."

Akın başını telefona çevirip parmaklarını klavyede gezdirirken Batu da kafasını ekrana yanaştırmış okumaya çalışıyordu.

Batu&Akın: Zırto mu?

Batu&Akın: Bizim Rüzgar'ımız çok efendi çocuktur Mafya Bey

Mafya Abi: Mafya Bey mi?

Batu&Akın: Rüzgar'a mafyayım demişsin

Batu&Akın: Çocuk korkudan altına yapıyodu

Mafya Abi: Valla mı lan?

Mafya Abi: Bu çocuk da amma korkakmış

Mafya Abi: Neyse bu benim işime gelir uzak durur kardeşimden

Akın kafasını ekrandan kaldırıp Batu'ya baktı. "Oğlum buna nasıl bir cevap verebiliriz lan?"

"Ne biliyim ben?"

Batu elini çenesine yerleştirip hafif yeni çıkmış sakallarını kaşıdı. Arada bir 'Hmmm, hömmm, ığmmm' gibi sesler çıkararak düşünüyormuş gibi yapıyordu.

Akın gözlerini devirip tekrar ekrana döndü.

Batu&Akın: Abi konuşuyorlar sadece ne var ki bu kadar büyütecek?

Mafya Abi: Olmaz öyle oğlum

Mafya Abi: Bir kız ve bir oğlanın

Mafya Abi: Birbirlerine helal değillerse konuşmaları sakıncalıdır

Mafya Abi'nin söyledikleri Akın'ın ilgisini çekmişti doğrusu. Batu da zaten kendi hayal dünyasında yaşarken yaşadığı dine biraz daha yakınlaşmak istedi bir anda.

Yüzündeki gülümsemeyle parmakları tuşların üzerinde kaydı.

Akın: Nasıl yani?

Akın: Biraz daha anlatır mısın abi bana?

Mafya Abi: Tabi anlatırım kardeşim ama şimdi işim var ben sana yazayım sonra olur mu?

Akın: Tabi abi ne zaman müsait olursan

Mafya Abi: En Güzel'e emanetsin kardeşim

Akın: Sen de abi

Akın: Kendine iyi bak

Akın'ın başlattığı bu saçma oyun aslında mükemmel bir arkadaşlığın temelleriydi. Mafya Abi ve Minik Şebek'in o sevimli dostuluğu işte tam bu noktada başlıyordu.

Mafya Abi'nin; Minik Şebek'e çok faydası dokunacak, ona bir öğretmen olacaktı.

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

Weeeuuuuww hikayemiz yavaş yavaş şekilleniyor milleeet.

Sanırım anlamışsınızdır. Bu kitap sadece Elif ve Rüzgar'ı değil birçok dostluğu ele alıcak.

Neyse bölümü nasıl buldunuz bakalım?

Ömer Safa?

Rüzgar?

Batu?

Akın?

Haydin Allah'a emanet olun, seviliyorsunuz, muahhhh ❤️✨

🔫#GözlüğünüTakKnk🔫






Gözlüğünü Tak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin