- 47 -

1.8K 161 79
                                    


Selamünaleyküm canlarım ballarım tatlı çikiletalarım.

Evet sonunda, çok şükür kavuşturana diyoruz dimi?

O zaman yıldıza beşlik çakıp gözlüğünüzü takın ve buyrun bakalım bölüme.

Ha unutmadan minik bir duyuru

DUYURU: YENİ KİTABIMA BAKMAYI UNUTMAYIN ;)

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

Telefonu komodinime bırakıp yatakta doğruldum ve gözlerimi ovuşturdum. Tam ayağa kalkma planları yapıyordum ki biraz ne yaşadığım kafama dank etti.

Göz kapaklarından öptüm...

"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM!!"

Hızla ayağa kalkıp salak salak etrafa bakındım. Kalbimde depremler oluyordu. Elimi kalbime koydum ve birkaç saniye derin derin nefes alıp salakça sırıttım.

Yatağıma geri oturup telefonumu elime aldım ve Rüzgar'ın engelini açtım. Çocuğu panikten engelledim ya lan.

Elif: Yanlışlıkla engelledim

Elif: birden gelişti

Elif: anlayamadım nolduğunu

Deniz Gözlü'm: fark ettim onu kgksjgjksnfkskd

Deniz Gözlü'm: neyse sorun değil

Deniz Gözlü'm: uyanabildin mi sonunda

Elif: uyandım uyandım

Elif: kalkıyorum

Elif: bir şeyler atıştırıp çıkarım evden

Deniz Gözlü'm: yok

Deniz Gözlü'm: olmaz

Deniz Gözlü'm: sen yalnız çıkma

Deniz Gözlü'm: Ben gelir alırım seni

Elif: NO NO NO

Elif: Ben bunu kabul edemem

Deniz Gözlü'm: Niyeymiş o?

Elif: Herkes evde

Elif: Biri miri görür

Elif: Naneyi yeris

Elif: Abimin boks yeteneklerini görmek istemezsin

Deniz Gözlü'm: KFKSJGKSMFJSMNGNSNDMFMSKJGMS

Deniz Gözlü'm: Köşedeki bakkalın orada bekleseydim bari

Elif: Hmmm

Elif: Bak bunu düşünmem lazım

Elif: Oluru var gibi

Elif: Hazırlanıyorum o zaman ben

Deniz Gözlü'm: Yes be

Deniz Gözlü'm: Geliyorum hemen

Telefonumu kapatıp odamdan çıktım ve çıktığım gibi abimle göz göze geldim. Bir abime bir de banyonun kapısına baktım ve başımı iki yana salladım. Abim pis pis sırıtıp başını aşağı yukarı salladı ve koşu pozisyonuna geçti.

Bu bir meydan okumaydı. Hem de en kötüsünden.

Gözlerimi kısıp ben de pozisyon aldım ve ikimiz de aynı anda kapıya doğru koşmaya başladık abim kapı kolunu benden önce tutmuştu ama abimin dizine bir tekme atıp sendelemesini sağladım.

Tam kapıyı açmış içeri girecektim ki abim tişörtümden tutup beni geriye çekti.

"Abi dur yüzümü yıkıycam sadece!" Kapının kenarına koala gibi yapışmış yaşam savaşı veriyordum.

"Ben de elimi yıkayacağım!"

"Yüz daha önemli be bırak beni! Uyudum uyandım ben şeytan işedi belki yüzüme bırak yıkayım!"

"Benim ellerim de yağlı!"

"LAN BIRAK O ZAMAN TİŞÖRTÜMÜ! AAAAA!" Abimin söylediği şeyle abime iyi bir tekme savurdum ve serbest bırakılmanın etkisiyle banyonun mermerine yapıştım.

"Allah! Annem de yeni silmiş heralde buraları. Ne kadar parlak duruyor."

Abim duvara yaslanmış bana bakıp kahkaha atıyordu. Yavaşça olduğum yerde doğrulup başımı ovuşturdum. "Ah!"

"Noldu?"

"Kafam acıyor. Alnımı fena vurdum."

"Lan şişmiiş!"

"Yalan?!" Hızla kalkıp aynaya baktım. Abim doğru söylüyordu. Gerçekten de şişmiş ve birazcık morarmıştı.

"Ya abiiiii!" Abim surat ifademi görünce mutfağa doğru koştu.

Bir süre aynada ağlamaklı bir şekilde kendime baktım ve soğuk suyla yüzümü yıkadım. Başımı kaldırdığımda abim bir şişe buzla arkamda duruyordu.

"Gel biraz buz koyalım. İner o."

𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘

Ulan Ömer şişirdin kızın kafasını hem de tam Rüzgarla buluşcaktı.

Uzun zaman sonra yazdığım için pek iyi olmamış olabilir. Düzelicek inşallah.

Seviyorum sizleri Allah'a emanet olun.

🤙#GözlüğünüTakKnk🤙

Gözlüğünü Tak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin