Hellüüüü gayzzz!
Nööööğrrüüüüyonuz bakiim? Ben iyiyim Elhamdülillah. Ev taşıyoruz onunla uğraşmaya başladık.
Çok istediniz ben de bölüm atıyım dedim hehhehe
Neyseeğ yıldızı turuncuya boyayınnn
🧡🧡🧡Gözlüğünüzü takıp bölüme geçin bakalım
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
ℝ𝕌ℤ𝔾𝔸ℝ
Telefonumu cebime koyup karşımda sırıtıp duran arkadaşlarıma baktım. "Neyse ahır temizlemekten kurtulduk. Siz de gördünüz. Konuştuk yani."
"Ehehhehe konuştun tabi ve konuşmaya da devam edeceksin kanki." Gevşek gevşek konuşan Batu'ya baktım. "Ne o öyle gevşek gevşek konuşuyon oğlum!"
"Amaan sen boşver onu, hadi gelin bir şeyler alalım. Midem doyur beni diye kükrüyor resmen." Dedi Akın. Başımı sallayıp oturduğum yerden kalktım.
Biz ayaklandığımızda yan masalardan birinden gülüşme sesleri gelmişti. Gözlerimi devirdim bıkkınca. Bu kızlar hiç akıllanmayacak bro!
Koşar adım yanımıza gelen Sena'ya baktım. Deha'nın koluna girip salak salak gülerek bir şeyler söyledi. Deha da kolunu çekip Sena'yı umursamadan devam etti. Deha'nın hareketine gülümsedim.
Sena gülümsediğimi görüp yanlış anlamış olacak ki hemen bana doğru ilerlemeye başladı. Allah'ım sen kurtar! "Rüzgaaar! Nasılsın tatlım?"
"Seni görene kadar iyiydim şimdi kötüyüm."
"Ahahhahha şakacı çocuk seni!"
"Şaka yapmamıştım."
"Şey Rüzgoşş... Benim yanımda param yok da bana bir kahve alır mısın?"
"Lan yürü git Rüzgar bana kahve almıyor sana mı alacak?" Diye araya girdi Batu.
"Ama Rüzgar beni kırmaz ki. Dimi aşkım?" Allah'ım çattık! İyi mi?
"Ben kimsenin aşkı değilim Sena! Şimdi git!"
"Püfff peki öyle olsun..."
"Oldu bile canikoooğ!" Dedi Batu da Sena'yı taklit ederek. Bu yaptığına kahkaha atmak istesem de Sena yanımızdan ayrılana kadar kendimi sıktım.
"Caniko ne lan puhahhahahha!"
"Ne biliyim Sena'yı taklit ettim işte."
"Neyse gel hadi gidelim bizim malların yanına."
"Kanka hatırlar mısın bilmem ama ilkokulda mal denince herkes 'Sensiiğn maağl, kendi dediğin sana geçsiğn!' derdi. Şimdi bana mal denince 'Efendim kanka' diyorum lan hahhahhhha!"
"Doğru lan hahhahhhha!"
"Eee ne alıyorsunuz?" Akın'a döndüm ve düşünmeye başladım. Hömmm ne yesek ki? "Tost işte ya neyi düşünüyorsam ben de!"
"Ben sosisli istiyorum."
"Ben de hamburger."
"Tamamdır ben söyleyip geliyorum." Diyen Akın yanımızdan ayrılıp sıraya girdi.
Gözlerim Deha'ya kaydığında ciddi bir ifadeyle telefona baktığını gördüm. "Kanka n'apıyorsun?"
"Bizimki yine soru atmış onu çözüyorum."
"Matematik mi?"
"Yok, fizik."
"Anladım. O da bu sene üniversite sınavına girecekti dimi?"
"O da derken? Başka kim giriyormuş ki?"
"Şu rastgele numaradaki kız."
"Bak sen." Deyip sırıttı Deha.
"Ne sırıtıyosun lan?"
"Hiç."
Deha yine ifadesiz haline dönüp telefonuyla ilgilenmeye başladı. Aslında iyi çocuktur ama dışa karşı biraz, tamam baya soğuk. Ama tanıyınca cidden iyi çocuk.
"Simay hangi üniversiteyi istiyor?"
"Buraya yanıma gelmek istiyor, ben de aynı şekilde. Başka üniversiteye gidip de tek başına kalmasın. Ama bakıcaz artık."
"Hmmm"
Yanımıza gelen Akın'la birlikte dikkatimi ona verdim. "Hadi gelin masamıza geri dönelim hazır olunca alırız yemekleri."
"Okkey kankaaağ." Diyen Batu'ya hepimiz 'Ne diyo bu mal?' bakışı attık. Batu da gözlerini devirip bizi takmadan devam etti.
"Ee geliyo musunuz bu akşam çiftliğe?"
"Geliyoruz." Dedim. Elif bana yazmasaydı eğer çiftliğe gitmemek için elimden geleni yapardım. Sonuçta ahır temizleticeklerdi!
"Rüzgar yine yırttın ha!"
"Bi' daha cesaret dersem en adi eşeğim!"
Batu elini havada sallayarak "Yav he he..." Dediğinde Akın bir kahkaha patlattı, Deha ise gülümsemekle yetindi.
Ben de somurtup başımı önüme eğdim. "Geçin siz dalganızı! Ben de Elif kankimle konuşurum."
"Elif kim lan?!"
"Yenge mi geliyo?"
"Beni beni Batu'cuğunu nasıl aldatırsın!? Hayin herifff!"
Üçünün de aynı anda konuşması ve dedikleri şeylerle gözlerim kocaman açıldı. En son Batu cümlesini tamamladığında şaşkınca Batu'ya baktım. "Lan ne diyosunuz siz ya?! Elif işte şu rastgele numaradaki kız."
"Anaaa adını söyledi mi?"
"Evet."
"Ya o kızla ben de kanki olmak istiyorum." Dedi Batu üzüntüyle.
"Allah Allah biraz önce de beni nasıl aldatırsın diyodun Batu Bey!"
"O ani bi gazla geldi hıhahhahhah!"
Gözlerimi devirip telefonumu açtım. Ve gelen mesaja baktım. Eliften mi gelmiş?
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
Eveeeeeğttt
Bölüm nasıldı bakalım?
Rüzgarcığım?
Batu şapşiği?
Deha?
Akın?
Hiç sevmediğim kız tipi olan Sena?
Falan da filan filan
Yanlışım var ise affolaa
Neyse hadi ben kaçar
Allah'a emanet olun, seviliyorsunuz, muahhhh ❤️✨
🍄#GözlüğünüTakKnk🍄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
SpiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...