Selamünaleyküm kuşlarım!
Bugün çok ama çok güzel bir bölümle geldim.
Bu biraz özel bölüm havasında çünkü bugün özel bir gün! BUGÜN MAVİ'MİZİN DOĞUM GÜNÜ 🎂
İYİ DOĞDUN BİR TANEM, NİCE BERABER, MUTLU, HUZURLU, SAĞLIKLI YAŞLARA İNŞALLAH. RABBİM HAYIRLI, GÖNLÜNCE BİR ÖMÜR VERSİN! SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ! 💙✨🎂
Bu bölüm sana hediye... _bluemavisi_
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
𝔸𝕂𝕀ℕ&𝕄𝔸𝕍𝕀̇ (Özel Bölüm)
Akın gerçekten de dediği gibi saat yediye yakın uyanmıştı. Cuma gününün verdiği rahatlık mı yoksa bir haftalık okul maratonun verdiği yorgunluk mudur bilinmez ama güzel bir uyku çekmişti.
Şimdiyse üstündeki çizgili pijamaları çıkartmış çalışma masasına fırlatıyordu. Batu evde olmadığı için sıkılacağını düşünmüş ve dışarı çıkmaya karar vermişti.
Apartmandan dışarı çıktığında gördüğü ilk şey kocaman bir nakliye aracıydı. Apartmana yeni birileri taşınıyordu sanırım. Sahi bizimkilerin oturduğu dairenin karşısı boştu. Karşı komşumuz olmalı bunlar diye düşündü Akın.
Omuzlarını silkip bahçeden çıkacaktı ki gördüğü yüz buna engel oldu. Bu kız, o günkü sarı defterin sahibiydi ve yanındaki arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Akın'ın gözleri büyüdü mutlulukla. Karşı komşusu olacak kişi Mavi isminin hakkını veren mavili kız mıydı yani?
Bahçe kapısının arkasında toplanan minik kız grubuna yaklaştığında Mavi'nin sesi Akın'ın kulaklarını doldurmaya başladı.
"Doğum gününde taşınma işleriyle uğraşan bana içiyoruz bugün de..." Dedi Mavi bezmiş bir şekilde.
Yanındaki kız "Ne içiyoruz kanka? Su felan varsa biri versin bana çok susadım."
"Çikolatalı süt içeceğiz!" Dedi Mavi çocuksu bir tavırla.
Akın'ın gözleri Mavi'nin çocuksu tavırlarında takılı kaldı. Ne kadar da tatlı ve güzeldi.
Bir süre sonra yüzüne çarpan ılık rüzgar Akın'ı kendine getirdi. Daha fazla Mavi'yi izlemesinin yanlış anlaşılacağını düşünüp başını çevirdi ve bahçe kapısından çıktı.
Kız grubunun yanında durduğunda kızlar da Akın'ı fark etmişlerdi. Başlarını Akın'a çevirdiler. Aralarından biri konuştu. "Buyur birader bir sıkıntı mı vardı?"
Akın kızın çıkışına gülümseyip dosdoğru Mavi'ye dikti gözlerini. "Buraya taşınıyorsunuz sanırım. Hoşgeldiniz demek istemiştim. Karşı komşumuz olacaksınız galiba."
Mavi Akın'ı hatırladı hemen. "Burada mı oturuyorsun Akın?"
"Evet. Bir ihtiyacınız olursa kapıyı çalmanız yeterli. Yardımcı oluruz."
Mavi gülümsedi. "Teşekkür ederiz Akın."
"Ne demek, görüşürüz." El sallayarak oradan uzaklaştı Akın. Kalbi gümbür gümbür atıyordu. İlk defa bir kızı görünce böyle şeyler hissediyordu.
Mavi'de de durumlar farklı değildi. Akın'la konuştuktan sonra yanakları pembeleşmiş, arkadaşlarının imalı bakışlarına maruz kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
EspiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...