Selamünaleyküm kuzucuklarım!
Nasılsınız bakalım? Ben şükür iyiyim.
Evet sabahın köründe bölüm attım size kgmdmgmmdmgm
Neyse hadi bakalım gözlüğünüzü takıp bölüme geçin 😎🌟
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
Simaylarda kalmanın üzerinden iki hafta geçmişti ve bugün sınav günüydü. Heyecandan midemin kasıldığını hissederek yatağımdan kalktım. Hızla lavaboya doğru ilerledim.
Banyoya girince aynada kendime baktım. "Elif kızım! Başarabilirsin. Bir yaklaşık dört sebebi bu sınavı bekleyerek geçirdin. Heyecanın kimseye faydası yok. Başaracaksın. SAVAŞMAYA DEVAM ET!" Gibisinden kendime bir moral konuşması yaptıktan sonra soğuk suyu açıp elimi yüzümü yıkadım.
Soğuk suyun verdiği ferahlıkla derin bir nefes verdim. Havluyla yüzümü kurulayıp banyodan çıktım. Evi şöyle bir turladığımda kimsenin uyanmadığını fark ettim.
Omuzlarımı silkip tekrar banyoya döndüm. Turuncuya çalan saçlarımı topuz yapıp güzelce abdest aldım. Odama döndüğümde feracemi giydim ve bulduğum bir eşarbı başıma geçirdim. Çalışma masamın altında duran seccademi alıp yere serdim.
Niyetimi edip sabah namazını kılmaya başladığımda vücuduma yayılan rahatlığın tarifi imkansızdı. Sanki tüm sıkıntım, bütün dertlerim uçup gitmiş gibiydi.
Huzur içinde namazımı kılıp duamı da ettikten sonra seccademi güzelce katladım ve üzerimdeki feracemi çıkartıp kapımın arkasındaki askıya astım. Odamdan çıkıp hemen karşımda kalan abimin odasına ilerledim. Kapıyı tıklatıp bekledim. Ses gelmeyince ise uyuduğunu düşünerek içeri girdim.
Tam da düşündüğüm gibi yatağa tersten yatmış sağ kolu ve sağ bacağı yataktan aşağı sarkar bir şekilde horuldayarak uyuyordu. Genelde gününü yorgun geçirdiğinde onu tuhaf şekillerde bulurduk. Kıkırdak ama engel olamayarak pijamamın cebindeki telefonumu çıkartıp fotoğrafını ve ufak bir videosunu çektim. Yok canım kesinlikle şantaj için kullanmayacağım bunları. Ben öyle bir kız mıyım? Asla!
Telefonumu tekrar cebime atarak abimin yanına yaklaştım. İşaret parmağımla burnunu gıdıkladığımda kıpırdandı. Elimi ağzıma bastırıp tekrar kıkırdadım.
Bu sefer parmaklarım bel boşluğuna geldiğinde çekinmeden gıdıkladım. Abimin bel boşluğundan tiki vardı.
Gıdıklamamın etkisiyle uyanırken kendini geri çekmeye çalışmasıyla yataktan aşağı düştü.
Şaşkınlıkla ellerimi ağzıma kapatırken bir yandan da durumun komikliğine gülüyordum. Abim birkaç saniye yerde hareketsiz yatıp şuan ne yaşadığını anlamaya çalıştı. Daha sonra kendine geldiğindeyse yavaş yavaş doğruldu ve tehditkâr bakışlarını bana çevirdi.
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM! ALLAH AFFETSİN ÇOK İYİ KIZDIM. MEZAR TAŞIMA "Yaptıklarımdan pişman değilim, aklım hala yapamadıklarımda." YAZDIRIRSINIZ ARTIK.
Yavaştan topuklayıp oturma odasına doğru koşmaya başladığımda abim de arkamdan koşuyordu. Abim beni köşeye kıstırıp üzerime doğru yürümeye başladı. "Demek canın gıdıklanmak istedi. Bana direkt de söyleyebilirdin canım kardeşim. Seve seve gıdıklardım seni." Deyip psikopatça sırıtarak beni gıdıklamaya başladı.
"Ta-tamam d-uuuğr! Nefes alamıyoruuuğm!"
Abim kıkırdayarak ellerini üzerimden çekti ve kollarını bağlayarak bana baktı. "Elif hanım bir daha aynı hataya düşmeyeceğinizi düşünüyorum."
"Ben düşünmüyorum ama."
Abim tek kaşını kaldırıp suratıma bakmaya başlayınca sırıttım. "Hadi hadi git de namazını kıl Ömer beyciğim. Ha bu arada duyduğuma göre Oki ablaya abayı yakmışsın." Akın söylemişti bana da. Hayır o söylemese haberim olmayacak!
"Kim? Ne? Nerde? Nasıl?"
Abim saçma saçma sorularını sıralarken gözlerimi devirip yanından geçtim. Artık heyecandan uyuyamayacağımı gayet iyi biliyordum. Bu yüzden gidip anne ve babamı da namaza kaldırmaya karar verdim.
"Anneee! Babaaa! Haydi kalkın namazaaağ!"
Annem kalkınca gülümseyerek el salladım anneme. O da bana gülümseyip babamı uyandırmaya koyulduğunda odalarından çıkıp kendi odama gittim.
ALLAH'IM ÇOK HEYECANLIYIM BİRKAÇ SAAT SONRA SINAV VAR!
𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘𖣘
Bu da böyle değüşük bir bölüm işte kgmdmgmdmmgmd
Ya şunların abi-kardeş ilişkisine düşen bir ben miyim?
Ömer bebişim?
Elif aşkım?
Haydi Allah'a emanet olun seviliyorsunuz muahhhh ❤️✨
🐞#GözlüğünüTakKnk🐞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlüğünü Tak | Texting
SpiritualRüzgar: Şimdi yavaşça yatağından kalk, (03.32) Rüzgar: Gece lambanı aç, Rüzgar: Gözlüğünü tak, Rüzgar: Ve yazdıklarımı iyi oku. ***************** Rastgele Numara: Bişey sorcam Rüzgar: Buyur Rastgele Numara: Madem beni tanımıyosun Rastgele Numara: Gö...